[B4 ABT] cuda podczas jazdy i brak pomysłów co dalej pomocy
[B4 ABT] cuda podczas jazdy i brak pomysłów co dalej pomocy
Witam, mam kolejny problem z dławieniem się i gaśnięciem silnika na lpg . Problem wygląda nastepująco , autko szarpało na zimnym na gazie i czasem były problemy z przełączeniem z pb na lpg , ale to zostało rozwiązane, zmieniony parownik i mixer na nowe ale w niedługim czasie pojawił się problem z dławieniem. Problem wystepuje raz na zimnym raz na ciepłym, czasem jednego dnia jest wszystko Ok a następnego dzieje się to co kilkaset metrów, nie ma reguły. Wyglada to nastepująco: Jadę z jakaś stałą prędkością i nagle bez mojej ingerencji w pedał gazu auto zwalnia (jakby ktos odciął nagle dopływ gazu) jednak auto nie gasnie zupełnie gdyż jak wcisnę sprzęgło i będę trzymał gaz do oporu przez jakies kilka - kilkanascie sekund auto chodzi jakby miało ze 300obr po czym wskakuje na odpowiednie obroty i jadę dalej do momentu ponownego wystąpienia tego problemu. Dodam,że jak auto zwalnia i wcisnę sprzęgło bez trzymania do oporu gazu to silnik zgaśnie i odpali tylko na PB z wciśniętym pedałem gazu do oporu . Walczę z tym już jakis czas i najgorsze jest to,że raz jest ok innym razem co chwila to występuje . Jakies 2 miesiące temu wymienione kable na beru, świece NGK, kopułka i palec Beru , cewka nowa beru ,sonda bosch, a wczoraj podmieniłem aparat zapłonowy żeby wykluczyc halla ale i to nic nie daje . Instalacja II gen , nowy parownik , stag 1l . Na benzynie auto zawsze pali , spadki obrotów ani gaśniecie nie występują . pomózcie bo nie mam pomysłu co dalej
Możesz mieć problem ze sterownikiem LPG lub silnikiem krokowym tym od gazu . Na początek rozbierz silnik krokowy i go dokładnie wymyj benzyną ekstrakcyjną w środku ( tam gdzie przelatuje odparowany gaz ) . Jeżeli tylko się kleił do obudowy to po temacie , jeżeli zacina się mechanizm , to trzeba będzie go wymienić . Ostateczność to wymiana sterownika LPG .
dzieki za już jakis trop, obejrzę go . sterownik lpg to w moim przypadku będzie stag 2L?
[ Dodano: 2012-10-08, 22:01 ]
Koledzy mam pytanie co do silniczka krokowego od gazu, posiadam dokładnie taki układ sterujący jak na tej aukcji (silnik krokowy obok ma registar) http://allegro.pl/uklad-sterujacy-stag- ... 42022.html . Dzis rozkręciłem silniczek i ku mojemu zdziwieniu w srodku prócz oringu nic nie ma, czy nie powinno tam byc cos,(jakis wirnik czy cos) bo według mnie wtyczka chyba była tylko podpieta dla picu . Czy mam rację? Czy moje problemy moga wynikac z braku sprawnego silniczka ? Plomba na silniczku była zerwana ale nie mam pojęcia kiedy i kto mi to ewentualnie wymontował bo u kilku gazowników już byłem. czy mam kupic nowy silniczek?
[ Dodano: 2012-10-08, 22:01 ]
Koledzy mam pytanie co do silniczka krokowego od gazu, posiadam dokładnie taki układ sterujący jak na tej aukcji (silnik krokowy obok ma registar) http://allegro.pl/uklad-sterujacy-stag- ... 42022.html . Dzis rozkręciłem silniczek i ku mojemu zdziwieniu w srodku prócz oringu nic nie ma, czy nie powinno tam byc cos,(jakis wirnik czy cos) bo według mnie wtyczka chyba była tylko podpieta dla picu . Czy mam rację? Czy moje problemy moga wynikac z braku sprawnego silniczka ? Plomba na silniczku była zerwana ale nie mam pojęcia kiedy i kto mi to ewentualnie wymontował bo u kilku gazowników już byłem. czy mam kupic nowy silniczek?
Po jeździe przy wyłączonym silniku ( parownik ma być gorący ) wykręć tą śrubkę - jeżeli jest tam syf to powinien zlecieć . Obawiam się , że może to nie pomóc jeżeli te zanieczyszczenia są jeszcze w części parownika gdzie znajduje się gaz ciekły . Mogą one blokować wylot gazu do komory w której się rozpręża . Czy masz w parowniku śróbkę od "bajpasu" - dodatkowej dawki gazu nieazleżnej od podciśnienie , można nią regulować dawkę gazu na wolnych obrotach .
masz normalną instalacje I gen. jeżeli zapłaciłeś za II gen. to cie w jajo zrobili znam takich gazowników co zakładają imitacje II gen żeby przegląd przeszedł jak znam życie to sterownik nawet zasilania nie ma podłączonego . Jaki masz parownik z kompensacja czy bez?? Wszystko wskazuje że silnik ci sie zalewa podczas tego mulenia , filtr powietrza w jakim masz stanie?? Sprawdź czy coś nie zatyka wlotu powietrza może klapa sterująca ciepłym pow. do puszki filtra??
Dokładnie sprawdź szczelność całego dolotu odmę morze wąż jest uszkodzony zbyt miękki i sie zasysa.
Dokładnie sprawdź szczelność całego dolotu odmę morze wąż jest uszkodzony zbyt miękki i sie zasysa.
Co to ten TPS i gdzie to szukac? Koledzy mam inny trop . Ktos doradził mi,żebym odłączył pompę paliwa i zobaczył co się dzieje . Tak zrobiłem, podczas pracy na LPG wyjąłem bezpiecznik od pompy paliwa i jezdżę już tak ze 3 dni i nie ma zadnych problemów . Czy możliwe jest że podczas jazdy na LPG podaje od czasu do czasu PB i dlatego zamula?? Co dalej robic i co jest odpowiedzialne za odłączenie pompy paliwa przy pracy na LPG????????????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 paź 2012, 14:06
- Lokalizacja: połaniec