Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Czyszczenie nastawnika

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 paź 2012, 19:25

MUNIOR pisze:
a co tu tłumaczyć ...odepnij i śmigaj ...do momentu aż opiłki tak zapakują rotor że bedzie szarpać mimo odpiecia[/quote]

Czyli tylko wymiana na inna? Tak było za pierwszym razem ze nawet odpięcie nie pomagało.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 paź 2012, 19:41

andi77 pisze:MUNIOR, Czy przesunięcie nastawnika przy montażu (luz w otworach śrub), nie spowoduje innego ustawienia trzpienia (wałka) nastawnika?
Nie jestem expertem w tej dziedzinie, ale zauważyłem, że nawet minimalne przestawienie w pompie powoduje np. znacznie zwiększone zużycie paliwa.
Żeś się uparł ...piszę po raz ostatni ,wszystko da się ustawić dokładnie jak fabryka ustawiła ,lub jak kto sobie umani i kropka 8-)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 06 paź 2012, 19:51

MUNIOR, Wiem, że da się ustawic. Tylko pisałeś, że wystarczy przełożyc nastawnik z innej pompy i będzie ok. Zrozumiałem z twojego opisu, że nie trzeba będzie nic zmieniac w nastawieniach.
Nie zrozum mnie źle... chcę się uczyc od mistrzów rzemiosła np. Ciebie... stąd moje pytania <piwo>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 paź 2012, 20:04

Jak by bylo tak ze wyjmujesz i wkladasz to by nikt nie zajmowal sie czyszczeniem bo bylo by to za proste i kazdy sam sobie by to zrobil. A z drugiej strony dobrze ze jest tak ze dawke reguluje sie tez nastawnikiem a nie tylko na vagu bo nie ktorym jest za malo koksu to sobie przesuna nastawnik i juz jest zaslona dymna ;-)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 06 paź 2012, 20:18

Fighter001, Nie ma ognia bez dymu :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 paź 2012, 20:56

andi77 pisze:MUNIOR, Wiem, że da się ustawic. Tylko pisałeś, że wystarczy przełożyc nastawnik z innej pompy i będzie ok.
Bo będzie ,jak ustawisz dawkę nastawnikiem
Fighter001 pisze:dobrze ze jest tak ze dawke reguluje sie tez nastawnikiem a nie tylko na vagu bo nie ktorym jest za malo koksu to sobie przesuna nastawnik i juz jest zaslona dymna ;-)
I nie wiele z tego wynika ...prucz dymu szału i tak nie będzie,bo mapy wtrysku i doładowania ograniczają ...szał to jest , jak się mapki w kompie zmieni ,szczególnie w 16 bitowym :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl