Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

80[b4 1z] problem z wtryskiwaczami ewentualna zmiana

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brylant3229
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 maja 2010, 20:19
Lokalizacja: Łódz

80[b4 1z] problem z wtryskiwaczami ewentualna zmiana

Post autor: Brylant3229 » 09 paź 2012, 11:11

Witam mam prolem z wtryskiwaczami podaje mi ze daje mi za duza dawke i auto szarpie na wolnych obrotach czy to jest ich wina gdyz leje prawie 2 razy tyle wiem ze mozna zmienic na cos innego z innego modelu czy zna ktos odpowiedniego czlowieka na terenie łodzi by doradził czy to gra warta swieczki pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 paź 2012, 12:43

Za szybko wyciągasz pochopne wnioski :roll: Zostaw te wtryski w spokoju ...ustaw dawkę jak się należy ,a jak mimo prawidłowej wartości będzie dalej skakać o 2 lub wiecej mg , to masz nastawnik do czyszczenia 8-) wtryski to ostatnia rzecz jakiej bym się w tym wypadku czepiał

Awatar użytkownika
Brylant3229
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 maja 2010, 20:19
Lokalizacja: Łódz

wtryskiwacze

Post autor: Brylant3229 » 09 paź 2012, 15:52

nastawnik byl czyszczony i ustawiany okolo 3 miesiecy temu teraz czekam na kabel i sam chce zobaczyc co i jak bo podobno nastawnik jest ustawiony

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 paź 2012, 16:26

Brylant3229 pisze:nastawnik byl czyszczony i ustawiany okolo 3 miesiecy temu
Co wcale nie wyklucza że się zabrudził ponownie ...szczególnie jak pompa "produkuje" opiłki 8-) W extremalnym przerabianym przeze mnie przypadku podtartej pompy ,opiłki zawaliły ponownie nastawnik po 2 tygodniach ...i dół pompy poszedł do wymiany.Nic nie dzieje się bez przyczyny i zwykle winny takiej sytuacji jest sam własciciel ,obecny bądż poprzedni ,pojący silnik róznymi płynami "paliwopodobnymi " :-P

Awatar użytkownika
Brylant3229
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 maja 2010, 20:19
Lokalizacja: Łódz

nastawnik

Post autor: Brylant3229 » 09 paź 2012, 16:39

tak kolego wszystko wskazuje na to ze cos nie halo z nastawnikiem jest ale bylem u goscia i juz do niego napewno nie pojade bo to paprok teraz pytanie jak sprawdzic czy nastawnik jest ok czy nastawnik jest przypisany do persburga i osobny do boscha i czy ma jakies specjalne oznaczenia jak moge naprawic to i sprawdzi bez wizyty u mechanika co proponujesz a jesli bedzie wymiana ...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 paź 2012, 17:29

Jaki masz rok auta :?:
sprawdz ma przepływomierzu napis i bedziesz wiedział.
Jak bosch to bosch i potencjometryczny z górnym przelewem paliwa.
Jeśli przepływomierz pierburg wiec i nastawnik indukcyjny który czyści się i rocznik auta 94-95. W tym Indukcyjnym powrót paliwa masz z tyłu nastawnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl