ja sie wtrace, nie wiem czy dobrze pamietam ale miedz deko taniej kosztuje, koledzy zucili link do allegro itemtu z "poradnikiem" tyle ze przy miedzi trzeba sie deko wiecej nameczycrysiu_89 pisze:ja w swoim avancie tez wymieniałem oba przewody na całej długości, kupiłem przewody gumowe o średnicach 6 i 8mm, olejo- i paliwoodporne, kosztowały mnie coś koło 60 zeta z opaskami i jeszcze mi po kawałku zostało. ja jestem zadowolony puki co
[B4 1Z Avant] przewody paliwowe
nie orientowałem się wcale czy miedz jest tańsza albo droższa. Poprostu pojechałem do sklepu, kupiłem gumowe z metra, zamontowałem w ori mocowania po małych przeróbkach gumek i jestem bardzo zadowolony. Jeżdżę tak od 4 miesięcy jak narazie i nie powiem złego słowa choć wiem że to krótko. dla mnie miedz była o wiele trudniejsza w montażu, nie okłamujmy się, jak ktoś nigdy tego nie robił to myślę, że może to nie być wcale tak proste, a guma to guma <ok>
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 211
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
witam ponownie po małej przerwie...
mam takie pytanie, czy jest możliwość wymiany samych przewodów tych krótkich (na poniższym rys. oznaczone nr 3 i 5), czy to tylko tak na schemacie wygląda a w rzeczywistości trzeba w całości wymieniać? kurde u mnie mam właśnie tylko te kawałki zardzewiałe a pozostałe części przewodów są ok
mam takie pytanie, czy jest możliwość wymiany samych przewodów tych krótkich (na poniższym rys. oznaczone nr 3 i 5), czy to tylko tak na schemacie wygląda a w rzeczywistości trzeba w całości wymieniać? kurde u mnie mam właśnie tylko te kawałki zardzewiałe a pozostałe części przewodów są ok
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 211
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg