[B4 1.9 AZZ] Przeróbka pompy eco jak wykonac ??
[B4 1.9 AZZ] Przeróbka pompy eco jak wykonac ??
Czy do przerobienia pompy eco wystarczy mi ten górny dekielek z rysunku poglądowego poniżej który jest przykręcany na 4 śrubki, no i to co jest w środku czyli ta cała membrana ?? czy coś jeszcze ze środka będzie mi potrzebne.. jakieś instrukcje jak to wykonać itp?? najlepiej foto
zdjęcia są tylko poglądowe ;pp znalezione gdzies w necie
zdjęcia są tylko poglądowe ;pp znalezione gdzies w necie
bez komentarza... sam chyba widzisz ze lepiej wymienić gore z bost pinem itp niż zmieniać całą pompe. to chyba logiczne nie ?? mniej więcej wiem jak to zrobić ale potrzebuje dokładnych informacji co potrzebuje do tej przeróbki. a po drugie wymiana pompy trochę kosztuje wiec przesmysl najpierw zanim napiszesz ;pp bez obrazyG_DRAGON pisze:Hmmm...
Nie prościej wymienić całą pompę :?:
Re: [B4 1.9 AZZ] Przeróbka pompy eco jak wykonac ??
niestety nie jest to tak proste...JanekAudi pisze:Czy do przerobienia pompy eco wystarczy mi ten górny dekielek z rysunku poglądowego poniżej który jest przykręcany na 4 śrubki, no i to co jest w środku czyli ta cała membrana ?? czy coś jeszcze ze środka będzie mi potrzebne.. jakieś instrukcje jak to wykonać itp?? najlepiej foto [url=http://images35.fotosik.pl/88/de2356d2ec22e50bmed.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images39.fotosik.pl/230/64026f59b5f656dfmed.jpg]Obrazek[/URL]
zdjęcia są tylko poglądowe ;pp znalezione gdzies w necie
tzw góra pompy to prawie pół pompy a nie tylko dekielek
na zdjęciu widać zaznaczoną sprężynke któej nie wolno zgubić - czyli zeby nie wpadła do pompy
Góra pompy - ty masz dodatkowo takie blaszki przy cięgnie gazu
zdejmujemy dźwignie do tego cięgna. dobrze zaznaczyć jej położenie wyjściowe na bolcu bo inaczej może być problem z regulacją pompy...:
następnie po odkręceniu "góry pompy" od korpusu (obrazek w poście wyżej) widzimy środek pompy. Sprężynkowy element trzyma się góry pompy a tam gdzie strzałki zaczepiony jest o korpus pompy:
Przy zdejmowaniu góry należy pamiętać że korpus i góra pompy są połączone czasem jeszcze jedną sprężynką... takiej wielkości jak z długopisu(tutaj jej nie widać, ale trzeba ostrożnie obracać przy zdejmowaniu...):
następnie z góry pompy należy wyjąć bolec od "cięgna gazu" razem z tym sprężynkowym elementem (govenor shaft):
Tą tulejkę można wymienić jeśli przecieka
tulejkę tą należy wybić siłowo (uwaga na porysowanie pompy )
zdejmujemy dźwignie do tego cięgna. dobrze zaznaczyć jej położenie wyjściowe na bolcu bo inaczej może być problem z regulacją pompy...:
następnie po odkręceniu "góry pompy" od korpusu (obrazek w poście wyżej) widzimy środek pompy. Sprężynkowy element trzyma się góry pompy a tam gdzie strzałki zaczepiony jest o korpus pompy:
Przy zdejmowaniu góry należy pamiętać że korpus i góra pompy są połączone czasem jeszcze jedną sprężynką... takiej wielkości jak z długopisu(tutaj jej nie widać, ale trzeba ostrożnie obracać przy zdejmowaniu...):
następnie z góry pompy należy wyjąć bolec od "cięgna gazu" razem z tym sprężynkowym elementem (govenor shaft):
Tą tulejkę można wymienić jeśli przecieka
tulejkę tą należy wybić siłowo (uwaga na porysowanie pompy )
Witam, odświeżę trochę temat.
Otóż dostałem jakiś czas temu w spadku pompę z LDA.
U siebie mam eco pompę. Ostatnio się zebrałem w sobie i zdjąłem górę pompy, zaznaczę że nie posiadam dużej wiedzy.. Ale udało mi się rozkręcić ją jak i złożyć spowrotem :mrgreen:
Koleżka od ktorego mam tą pompę powiedział że ona była uszkodzona, ale co konkretnie nie wiem. Ale po rozkręceniu góry popatrzyłem i wydaję mi się że jeśli chodzi o górę to nie bardzo jest tam się co zepsuć.. chyba że sie mylę.
Przeczytałem sporo tematów w tej tematyce. I tak, po rozkręceniu góry zauważyłem że brakuję jednej sprężynki, myślałem że mi gdzieś wypadła ale nie. Wygląda na to że jej tam nie było. Przedstawiam zdjęcie:
środek góry pompy
Idzie dobrać tą sprężynke z czegoś innego? i czy jest potrzebna?Czy coś jeszcze jest nie tak?
Dodam jeszcze zdjęcia jak wygląda z wierzchu, może ktoś mógłby rzucić okiem czy jest kompletna.
jedna i druga
I jeszcze naważniejsza rzecz, ta góra jest rozregulowana..
Czyli trzeba by było po przeszczepie wszystko ustawiać.
Mniej więcej wiem gdzie dawkę paliwa zmienić, obroty tylko pytanie czy taki laik poradzi sobie z tym.. Czy poprostu sobie darować...
Otóż dostałem jakiś czas temu w spadku pompę z LDA.
U siebie mam eco pompę. Ostatnio się zebrałem w sobie i zdjąłem górę pompy, zaznaczę że nie posiadam dużej wiedzy.. Ale udało mi się rozkręcić ją jak i złożyć spowrotem :mrgreen:
Koleżka od ktorego mam tą pompę powiedział że ona była uszkodzona, ale co konkretnie nie wiem. Ale po rozkręceniu góry popatrzyłem i wydaję mi się że jeśli chodzi o górę to nie bardzo jest tam się co zepsuć.. chyba że sie mylę.
Przeczytałem sporo tematów w tej tematyce. I tak, po rozkręceniu góry zauważyłem że brakuję jednej sprężynki, myślałem że mi gdzieś wypadła ale nie. Wygląda na to że jej tam nie było. Przedstawiam zdjęcie:
środek góry pompy
Idzie dobrać tą sprężynke z czegoś innego? i czy jest potrzebna?Czy coś jeszcze jest nie tak?
Dodam jeszcze zdjęcia jak wygląda z wierzchu, może ktoś mógłby rzucić okiem czy jest kompletna.
jedna i druga
I jeszcze naważniejsza rzecz, ta góra jest rozregulowana..
Czyli trzeba by było po przeszczepie wszystko ustawiać.
Mniej więcej wiem gdzie dawkę paliwa zmienić, obroty tylko pytanie czy taki laik poradzi sobie z tym.. Czy poprostu sobie darować...