Witam wszystkich forumowiczów , mam taki problem kupiłem drugie Audi 80 91 r 1.6 w czystej benzynie , oznaczenie PP . Samochód mi się dławi jak dodam raptownie gazu , jeżeli daje jej stopniowo to jest ok , wymieniłem filtr powietrza , paliwowy i dalej jest to samo , rozdząd mam dobrze ustawiony i zapłon mi sie wydaje ,że też .
Sąsiad ma taką samą tyle ,że w gazie i jest ok .
I jeszcze jedno , ona wcale nie ma ssania , gdzie szukac przyczyny braku ssania , w gaźniku jest jakiś elektro zawór , czy to działa na zasadzie temperatury płynu ?
Bo jak jest zimno to kręci , łapie , ale odpala dopiero po paru razach .
Proszę was o poradę bo już nie mam do niej zdrowia , jednak co 80 na wtrysku to na wtrysku
Pozdrawiam .
[1.6 PP] Dławi się pod raptownym dodaniu gazu
[1.6 PP] Dławi się pod raptownym dodaniu gazu
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 12:00 przez PapaSmurf, łącznie zmieniany 1 raz.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
początek zapoznaj się z tym
_uwaga
a póżniej postudiuj sobie to
https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm
a jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to pisz
_uwaga
a póżniej postudiuj sobie to
https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm
a jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to pisz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ma ssanie, ten gaźnik ma tyle elektroniki co wtrysk, na gazie miałbyś lepiej bo do gazu potrzebne są tylko sprawne przepustnice.PapaSmurf pisze:I jeszcze jedno , ona wcale nie ma ssania , gdzie szukac przyczyny braku ssania , w gaźniku jest jakiś elektro zawór , czy to działa na zasadzie temperatury płynu ?
Bo jak jest zimno to kręci , łapie , ale odpala dopiero po paru razach .
Proszę was o poradę bo już nie mam do niej zdrowia , jednak co 80 na wtrysku to na wtrysku
W tym gaźniku funkcje ssanie i "pompki zrywu" pełni przesłona wstępna (reguluje dawkę paliwa) i jest sterowana z komputera. Co do odpalania to sprawdź czujnik temperatury płynu dla ECU. Jeszcze może ta przesłona wstępna nie działać i powodować oba problemy. Poczytał FAQ do którego dał link goldi j51, tam jest cały dział o tym gaźniku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba to będzie: 0 280 130 040 z białym plastikiem, bo jeśli zechcą Ci dać z niebieskim nie bierz bo gwint ma inny. Opisywałem tutaj: https://audi80.pl/80-b3-16-pp-pb-lpg ... htm#247232