Zapewne :mrgreen:GerB3 pisze:No jak na padła zagazowane trafiłeś to tak 8-)
PS. Byś się na GG odezwał chociaż :roll:
Sens to pojęcie względne, dla jednego 1.9tdi pd jest mega podniecające, a dla drugiego to gnojowóz dla sknerusów i woli wozić się męskim V8 w benie. Tak dla niektórych lepsza jest zmiana z gaźnika na Ke-Jetronica na full szprycy niż na jednopunktpawelrybak15 pisze:Nigdy nie ma sensu pchać się w mechaniczny wtrysk ...
Nigdy nie miałeś samochodu z takim wtryskiem więc przestań się wypowiadać na temat, na który nie masz żadnego pojęcia Dbasz o wtrysk to działa bez problemów, jak nie to i tak sie za dużo w nim nie skopie, bo nie ma zbytnio co, regulacja i dalej można śmigać <ok>pawelrybak15 pisze:To że ktoś ma sprawny i dobrze działający to niech się cieszy, bo większość z tych mechanicznych wtrysków niestety nie działa tak jak powinna <ok>
To fakt, spec do tego potrzebny, a nigdy nie powiesz nic złego o tym wtrysku <ok>GerB3 pisze:Wtrysk mechaniczny to cudo jak umie się go ustawić to jazda nim to przyjemność. Kręcąc dwoma śrubkami można zrobić że auto bedzie paliło po 9l po mieście i akurat w tym wtrysku jest to realne spalanie a nie tak jak innym monowtryski po tyle palą :lol:
J.wpawelrybak15 pisze:Ja na szczęście nie miałem samochodu z mechanicznym wtryskiem, ale znajomi mieli i wiem że potrafi się to nieźle kaszanić.
Jedyne co pisąłem, że jak ktoś tego wtrysku nie ogania to gada, ze to jest gówno i się pierd... . Tak to jest w polsce, że jak się czegoś nie umie ogarnać to zrzuca się na wszystko inne, byle by nie przyznać, że się nie pojmuje bardziej rozwiniętych technicznie spraw :mrgreen: :roll:Sam mi napisałeś na PW że większość tych układów nie wytrzymuje próby czasu <ok>