Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] Notlauf?

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 04 lip 2008, 16:44

Tak o ten mi chodziło :-> czyli musze poszukac jakiejs prezerwatywki :-D

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lip 2008, 17:05

Kup w Mototechniku w Kłodzku zaślepke na przelew na ostatni wtrysk badz załuż zwykły wezyk przelewowy z zakrecona na super glu śróbka na końcu tez wyda i nawet nie trzeba sie ruszac z domu - mozna tez wkrecić blachowkreta w otwór i tez go zaślepi <ok> Mozliwosci od groma ;-)

sebastiang24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 2012, 18:14

audi 80 tdi 1z brak mocy i wysokie spalanie

Post autor: sebastiang24 » 14 paź 2012, 19:23

witam mam taki problem ze moje audi poprostu nieciagnie ,, tak jakby turbo sie nie wlanczalo czy to mozliwe chwytajas za weza co idzie do intercoolera czuc jak sie przygazuje pomppowanie ale nie czuc tedo zrywu tylko wchodzi na obroty jak zwykly diesel, przy tym zauwazylem ze strasznie duzo pali a silnik dymka nie pusci, jak jade to zeby cokolwiek zaczal ciagnac to wciskac trzeba gaz do spodu i cos od 3000 obrotow lepiej ale slabiutko. czy to ta gruszka czy zawor n75 zeby turbo wlaczylo?? moze nieszczelnosc na wezach?? ale skad to spalnie wielkie przeplywomierz?? jak wepne na komp dowiem sie i wyjasni tgo wszystko?? dodam ze na 30 zatankowalem bylo na wskazniku polowa zrobione 190 km i jyz do rezerwy schodzi

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 paź 2012, 20:50

Jak bys mial nieszczelność to kopciłby na czarno, ale nie zaszkodzi sprawdzic, N75 musisz sprawdzic czy dobrze podłączony masz no i czy sztanga chodzi wogóle, podpiąć pod kompa mozesz chociaż sprawdzic dawke i kąt jesli masz boscha, a jak nowszy osprzet to zapodaj logi a nasi znawcy powiedza Ci napewno co dolega <ok>
Na postoju nie ma co dawać po obrotach bo doładowania nie uzyskasz pewnie wiecej niz 0.2 bara.
Ta gruszka przy turbo to nie N75,
Jeśli stawiasz na przepływomierz to odepnij wtyczke od niego i przejedz sie, jeśli nie bedzie róznicy to masz winowajce, jeśli zamuli bardziej to zostaw przepływke w spokoju.
N75 znajduje sie albo obok prawego błotnika(gdy masz przepływomierz bosch)
i przy obudowie rozrządu (przepływomierz pierburg'a)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2012, 08:17

sebastiang24 pisze: jak wepne na komp dowiem sie i wyjasni tgo wszystko??
Mało to prawdopodobne ,szczególnie jak to stary bosch z nastawnikiem potencjometrycznym ;-)
sebastiang24 pisze:dodam ze na 30 zatankowalem bylo na wskazniku polowa zrobione 190 km i jyz do rezerwy schodzi
A kto spalanie sprawdza po wskażniku :?: :shock: szczególnie w audi 80 ,gdzie jego wskazania są mało wiarygodne :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl