Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 7a] problem pow wymianie nagrzewnicy

ODPOWIEDZ
Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

[b4 2.3 7a] problem pow wymianie nagrzewnicy

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 15:32

Witam mam spory klopot. ostatnio wymienialem nagrzewnice. jak juz poskladalem wszystko to kontrolki sie nie swieca po przekreceniu kluczyka, swieca sie tylko pokretla od nawiewow, dodatkowo auto nie chce zapalic ani na Pb ani na Lpg nawet wogole nie slychac zeby pompa pracowala . cos pewnie spieprzylem tylko nie wiem co.... ma ktos jakies pomysly

bezpieczniki wszytkie ok

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 paź 2012, 15:40

Sprawdź czy dobrze podłączyłeś kostkę stacyjki oraz pooglądaj czy kostki pod skrzynką bezpieczników dobrze siedzą.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 15:55

stacyjki nawet nie odpinalem. ale kostki posprawdzam . moze kostka w ecu zle laczy?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 15:58

szukaj szukaj. Po kolei zobacz gdzie grzebałeś. Po co odpinałeś ECU ? Było trzeba?

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 16:00

tak musialem zeby wyciahnac kanaly od nagrzewnicy

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 16:03

to sprawdź czy dobrze wtyczkę wpiąłeś i czy nie pogięłeś pinów we wtyczce.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 16:08

sprawdze sprawdze . jutro sie za to wezme bo juz dzisiaj brakuje mi nerwow do tego.... ech

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 16:09

tak to jest, szczególnie z autem rzeźbionym.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 16:22

moze jakis kabel sie przerwal. a bialy kabel wychodzacy z kostki stacyjki powinien byc podlaczony?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 16:25

oj nie powiem... ktoś obeznany w elektryce musi Ci podpowiedzieć.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 16:27

masz moze namiary na kogos takiego z forum?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 16:38

Niestety nie.... w elektryce jestem "noga".

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 paź 2012, 16:43

mysle ze zaczne najpierw w kostkach od stacyjki moze cos bedzie widac

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 paź 2012, 17:04

Sprawdź czy na czerwonych kablach od kostki stacyjki masz prąd (na kostce są oznaczone jako 30) Jeśli będzie sprawdź czy po włączeniu zapłonu masz prąd na czarny od kostki stacyjki (kostka ma być podłączona). Jeśli będzie to idziesz do skrzynki bezpieczników i sprawdzasz czy masz prąd na styku I15. Tutaj masz rozpiskę kostek i pinów (szukasz kostki I styku 15, strzałką jest zaznaczone co innego więc się nie sugeruj): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html

Sprawdzasz czy tam jest prąd i czy kostka jest dobrze wciśnięta. Sprawdź też kostki obok kolumny kierownicy ale chyba tamtędy nie idzie prąd na zapłon itd...

Sprawdź od spodu skrzynki bezpieczników nie spadł żaden z tych grubych czerwonych kabli.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 17 paź 2012, 12:36

sprawdze to dzisiaj bo rozebralem wszystko od nowa. bede pisal co i jak

[ Dodano: 2012-10-18, 12:37 ]
stacyjka sprawdzona. wszystko jest tak jak powinno ale dalej zero poprawy ... zauwazylem ze masa z zoltej wtyczki kolo kierownicy jest najprawdopodobniej urwana tylko od czego jest ta wtyczka?

[ Dodano: 2012-10-18, 19:46 ]
no i w koncu znalazlem usterke po 2 dniach. caly czas zastanawialo mnie od czego jest bialy kabelek wychodzacy ze stacyjki i dlaczego jest niepodlaczony, lecz nie bylo inego urwanego o takim kolorze. metoda prob p[odlaczalem wszystkie urwne do niego i w koncu trafilem. o dziwo byl to czerwony kabel z doczepionym bezpiecznikiem do niego. zlutowalem do kupy i wszystkie problemy znikly pompa paliwa sie odezwala i pokazaly sie kontrolki na tablicy. oby nic w trakcie jeszcze nie wyskoczylo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl