[B3] bagażnik
[B3] bagażnik
Witam, od dłuższego czasu męcze sie z problemem wiecznego kurzu w bagazniku i na tylnej półce... to jest nie do wytrzymania wstyd wkładac cokolwiek do bagażnika, zawsze wyjmuje brudne. nie ważne po czym jade czy to polna droga czy asfalt zaraz bagaznik mam pełen syfu...
gdzie szukac winowajcy??
gdzie szukac winowajcy??
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 23:36 przez Szubi112, łącznie zmieniany 1 raz.
co prawda to prawda jeden znajomy przyjechał raz do mnie bo "nie mógł" sobie wyregulować kierunku w 90 z jednej strony .. okazało sie, że ma w aucie 2 prawe :mrgreen:IC69 pisze:Albo, czy ktoś jej przypadkiem na odwrót nie założył, bo i takie przypadki się zdarzają.duo pisze:objerzyj czy kratki maja dobre uszczelki i gąbkę
Witam
Podepnę się pod temat - ja myślałem o całkowitym zatkaniu tej kraty
Zastanawiam się po co ona jest
1 - po to by jak zamykam bagażnik powietrze miało gdzie uciec ?
2 - jest ona po to by powietrze które wlatuje do auta przelatywało przez całą kabinę i potem leciało dziurami do bagażnika i wylatywało na zewnątrz podczas jazdy ?
W sumie to ja już dawno wiem że jak Niemiec w latach 80-tych coś w naszych autach zrobił to na pewno jest to potrzebne więc już można sądzić że lepiej zostawić tę klapę ori z gumami !!!
Podepnę się pod temat - ja myślałem o całkowitym zatkaniu tej kraty
Zastanawiam się po co ona jest
1 - po to by jak zamykam bagażnik powietrze miało gdzie uciec ?
2 - jest ona po to by powietrze które wlatuje do auta przelatywało przez całą kabinę i potem leciało dziurami do bagażnika i wylatywało na zewnątrz podczas jazdy ?
W sumie to ja już dawno wiem że jak Niemiec w latach 80-tych coś w naszych autach zrobił to na pewno jest to potrzebne więc już można sądzić że lepiej zostawić tę klapę ori z gumami !!!
to jest kratka wentylacyjna i jest potrzebna. Ja tą kratkę mogę sprzedać za 5zł lepiej kupić chybą ją niż na piwo wydać.ziemor pisze:Witam
Podepnę się pod temat - ja myślałem o całkowitym zatkaniu tej kraty
Zastanawiam się po co ona jest
1 - po to by jak zamykam bagażnik powietrze miało gdzie uciec ?
2 - jest ona po to by powietrze które wlatuje do auta przelatywało przez całą kabinę i potem leciało dziurami do bagażnika i wylatywało na zewnątrz podczas jazdy ?
W sumie to ja już dawno wiem że jak Niemiec w latach 80-tych coś w naszych autach zrobił to na pewno jest to potrzebne więc już można sądzić że lepiej zostawić tę klapę ori z gumami !!!
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Zatkaj tą kratkę, a będziesz miał problemy z zamknięciem drzwi. Co się dzieje podczas ich zamykania? Spręża się powietrze w wewnątrz kabiny i jego nadmiar którędyś musi ulecieć. Nie zauważyłeś, że drzwi z otwartą lub uchyloną szybą, lżej się zamykają? Mało tego...uszczelnij dokładnie wnętrze kabiny, a po pewnym czasie nadmuch przestanie spełniać swoje zadanie.ziemor pisze:Zastanawiam się po co ona jest
1 - po to by jak zamykam bagażnik powietrze miało gdzie uciec ?
2 - jest ona po to by powietrze które wlatuje do auta przelatywało przez całą kabinę i potem leciało dziurami do bagażnika i wylatywało na zewnątrz podczas jazdy ?
Zalezy kto co preferuje heheduo pisze:to jest kratka wentylacyjna i jest potrzebna. Ja tą kratkę mogę sprzedać za 5zł lepiej kupić chybą ją niż na piwo wydać.ziemor pisze:Witam
Podepnę się pod temat - ja myślałem o całkowitym zatkaniu tej kraty
Zastanawiam się po co ona jest
1 - po to by jak zamykam bagażnik powietrze miało gdzie uciec ?
2 - jest ona po to by powietrze które wlatuje do auta przelatywało przez całą kabinę i potem leciało dziurami do bagażnika i wylatywało na zewnątrz podczas jazdy ?
W sumie to ja już dawno wiem że jak Niemiec w latach 80-tych coś w naszych autach zrobił to na pewno jest to potrzebne więc już można sądzić że lepiej zostawić tę klapę ori z gumami !!!