[B4 ABK] Skrzynia biegów CVB
[B4 ABK] Skrzynia biegów CVB
Witam. W mojej Audi jest taka skrzynia nie ma jej w tabeli skrzyń, jest dość krótka i chcę ją wymienić na CGT którą posiadam. Co Wy na to ? Z tego co widzę to skrzynia CGT też jest dość krótka ale przy 120 km/h silnik nie ma takich wysokich obrotów co za tym idzie jest ciszej we wnętrzu (porównywałem z drugą Audi B4 ABT która ma taką skrzynię)
a jakie oznaczenie posiada twoja skrzynia?
[ Dodano: 2012-10-15, 21:44 ]
CVB czy może CBV?
[ Dodano: 2012-10-15, 21:47 ]
tu masz link do tabeli skrzyni
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/202/85/
[ Dodano: 2012-10-15, 21:44 ]
CVB czy może CBV?
[ Dodano: 2012-10-15, 21:47 ]
tu masz link do tabeli skrzyni
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/202/85/
Jak w temacie CVB. Jestem w trakcie wymiany bo i tak musiałem wyjąć skrzynię do wymiany simmeringu na wale. Do tego w mojej wyczuwalny był już problem z synchronizatorem trzeciego biegu.
Swoją drogą wymontować skrzynię to masakra, gdybym miał to zrobić ponownie to raczej zdecydowałbym się na wyjęcie całości z silnikiem na łożu.
Nie wiem czy kolega ma problemy z czytaniem bo pisałem w pierwszym poście że w tabeli nie ma tego modelu skrzyni.
Pomoże ktoś? Wiem że na allegro były sprzedawane skrzynie o takim oznaczeniu ale czemu zostało pominięte w tabeli nie wiem.
Swoją drogą wymontować skrzynię to masakra, gdybym miał to zrobić ponownie to raczej zdecydowałbym się na wyjęcie całości z silnikiem na łożu.
Nie wiem czy kolega ma problemy z czytaniem bo pisałem w pierwszym poście że w tabeli nie ma tego modelu skrzyni.
Pomoże ktoś? Wiem że na allegro były sprzedawane skrzynie o takim oznaczeniu ale czemu zostało pominięte w tabeli nie wiem.
Skrzynia zmieniona przełożenia ma takie same albo podobne do CGT przy okazji zmieniłem simering na wale a sprzęgło wygląda jak nowe więc pozostało niezmienione.
Podczas wkładania skrzyni pchnęliśmy jakiś przewód metalowy od wody a ten z dużym naciskiem przestawił zapłon, jakie było moje zdziwienie gdy chcąc ruszyć silnik nie miał mocy. Kumpel ustawił go na słuch, czego jak sami wiecie nie powinno się robić, ale jakoś trzeba jeździć. Pytałem się o ustawienie zapłonu w Ostródzie chyba we wszystkich warsztatach i wyśmiewają mnie gdy mówię że trzeba zablokować komputer. Czy Ci mechanicy naprawdę nie mają pojęcia co robią czy mają rację ? Czytałem na forum dużo o ustawianiu tego zapłonu ale tu znowu każdy blokuje komputer, ja już sam nie wiem jest ktoś w warmińsko mazurskim kto potrafi to zrobić jak należy?
[ Dodano: 2012-10-27, 18:36 ]
Nie popuściłem, kupiłem skrzynię CCE i teraz to jest jazda. Oczywiście znajdą się tacy którzy wolą mieć lepsze przyspieszenie ale ja więcej w trasach jeżdżę więc dzięki niej silnik odpoczywa. Przy 120 mam 3000 RPM na 5
Podczas wkładania skrzyni pchnęliśmy jakiś przewód metalowy od wody a ten z dużym naciskiem przestawił zapłon, jakie było moje zdziwienie gdy chcąc ruszyć silnik nie miał mocy. Kumpel ustawił go na słuch, czego jak sami wiecie nie powinno się robić, ale jakoś trzeba jeździć. Pytałem się o ustawienie zapłonu w Ostródzie chyba we wszystkich warsztatach i wyśmiewają mnie gdy mówię że trzeba zablokować komputer. Czy Ci mechanicy naprawdę nie mają pojęcia co robią czy mają rację ? Czytałem na forum dużo o ustawianiu tego zapłonu ale tu znowu każdy blokuje komputer, ja już sam nie wiem jest ktoś w warmińsko mazurskim kto potrafi to zrobić jak należy?
[ Dodano: 2012-10-27, 18:36 ]
Nie popuściłem, kupiłem skrzynię CCE i teraz to jest jazda. Oczywiście znajdą się tacy którzy wolą mieć lepsze przyspieszenie ale ja więcej w trasach jeżdżę więc dzięki niej silnik odpoczywa. Przy 120 mam 3000 RPM na 5