Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 22:43

eSPe pisze:jeżeli to co wypisał juz zrobione a dzisaj już jeździł (jak go widziałem) to nie jest źle.

Znaczy się dzisiaj miałeś quattro już ale bez wału i skrzyni jak ciebie widziałem?
Nie, dzis rano jechalem jeszcze nie tknietym moim autem.

od 9 rano zaczalem je rozbierac dzisiaj.

I wcale nie jest tak slodko, to ze sa gotowe dziury duzo nie daje, bo nie ma w srodku przyspawanych nakretek... niestety.

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 19 paź 2012, 22:58

Dla tych co nie dowierzają tak to wszystko dzieje się naprawdę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jeszcze tyle audic nie miałam na placu i wszystkie na kołkach :lol: Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie po właściwej drodze i jutro auto zrobi rundkę honorową ;-)
Foty jakieś są, więc później sagem wrzuci

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 23:00

jak będziecie o 9 na garazu to osobiście zalecę i poświadczę co tam sie wyrabia.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 paź 2012, 23:18

sagem pisze: to ze sa gotowe dziury duzo nie daje, bo nie ma w srodku przyspawanych nakretek.
Jesteś pewny, że w quattro są spawane? Nie mają być przypadkiem ruchome?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 23:23

IC69 pisze:
sagem pisze: to ze sa gotowe dziury duzo nie daje, bo nie ma w srodku przyspawanych nakretek.
Jesteś pewny, że w quattro są spawane? Nie mają być przypadkiem ruchome?
Tak jestem pewien, w aucie z ktorego to wykrecilem tez byly na sztywno.
Mowie akurat o mocowaniu lawy tylnej.

Przednie mocowania maja juz sruby, bo pasuje w miejsce starej, oskowej belki, natomiast na pozostale dwa mocowania lawy sa fabrycznie zaklejone dziury, ale nakretek brak.

Za to przy tylnych kolumnach sa zostawione dziury i maja juz wspawane nakretki w srodku.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 paź 2012, 23:27

sagem pisze:na pozostale dwa mocowania lawy sa fabrycznie zaklejone dziury
A to skurdelaszki jedne, jednak zostawili furtkę :-) Kamil, a nie da się dostać do tych otworów od góry?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 23:33

IC69 pisze:a nie da się dostać do tych otworów od góry?
Wiesz tez o tym myslalem, ale od strony kolumny amortyzatora ( w nadkolu ) jest dosc spora dziura 'rewizyjna' zaslepiona gumowa uszczelka, aby dostac sie do podluznicy, okolo 7 cm od dziury do mocowania lawy, i tedy tez idzie wlozyc nakretke i wygiety klucz.

P.s w podluznicach pelno jakiegos wosku, bialego smaru zabezpieczajacego, blacha wyglada jak nowa.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 paź 2012, 23:44

sagem pisze: blacha wyglada jak nowa.
A jak ma wyglądać? To 80-tka przecież. :-)
sagem pisze:od strony kolumny amortyzatora ( w nadkolu ) jest dosc spora dziura 'rewizyjna' zaslepiona gumowa uszczelka, aby dostac sie do podluznicy, okolo 7 cm od dziury do mocowania lawy, i tedy tez idzie wlozyc nakretke i wygiety klucz.
Ale pasowałoby tą nakrętkę cyknąć spawarką, żebyś nie musiał jej co jakiś czas dokręcać, jak będziesz połykał zakręty na pełnym gazie. :-) Włóż w jeden z tych dedykowanych otworów jakiś śrubokręt i zapunktuj podłogę od dołu - ciekawe gdzie wyjdzie. Jak będzie na tyle miejsca, to otwornica i dostęp masz gotowy.
Trzymam za Ciebie kciuki.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 19 paź 2012, 23:50

no ciekawie to zapowiada czekam na foto bo sam nad tym sie zastanawiałem, kolego piszesz ze wszystko pasuje p&p a jak z podporami tylnego mostu trzeba robic mocowania i jak skrzynia pasuje do sanek z oski

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 23:57

IC69 pisze:Jak będzie na tyle miejsca, to otwornica i dostęp masz gotowy.
Bedzie miejsce i taki jest plan jak piszesz :) potem na to jakas ladna uszczeleczka.
IC69 pisze:Trzymam za Ciebie kciuki
Dziekuje
slawek88yo pisze:kolego piszesz ze wszystko pasuje p&p a jak z podporami tylnego mostu trzeba robic mocowania i jak skrzynia pasuje do sanek z oski
nie, wszystko nie pasuje i ja tak nie pisze, wiele rzeczy nie pasuje :P
trzeba zrobic mocowanie dyfra od strony walu.
Skrzynia pasuje normalnie, a dlatego ze jak zakladam na sanki od quattro, a nie oski, to chyba logiczne, wiec ma wyjscia na dwie lapy do skrzyni.

Niech ktos mi jeszcze tylko powie przelozenia skrzyni axm

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 20 paź 2012, 00:03

tylne sanki pasują bez problemu na miejsce belki tak ? i z jakim motorem było to Q

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 20 paź 2012, 00:29

Samsung.
Q ma układ hamulcowy jak maluch i inną pompe ABS niż ośka . Chyba w b4 też jest inna pompa hamulcowa, w b2/b3 jest poprostu zaślepione jedno wyjście.
Przekładaj Pompe Abs z Dawcy. i po problemie razem ze sterownikiem bo jest inny.
U S80 nakrętki były już we właściwym miejscu.
Pozdro
To białe w profilach to wosk kiedyś go nie żałowali :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 paź 2012, 08:31

slawek88yo pisze:tylne sanki pasują bez problemu na miejsce belki tak
Musisz zmienic bak, oslony baku, dziury na kolo zapasowe, i miec patent na skrecenie tylu ławy, bo jak mowilem sa tylko dziury.
chmiel25 pisze:Przekładaj Pompe Abs z Dawcy. i po problemie razem ze sterownikiem bo jest inny.
Ok zobacze dzis co da sie zrobic. Jak nie to narazie jeden kabel bedzie trzeba zaslepic albo dac dwa trojniki:D

Ale dzieki.

tymczasem... do pracy :-D

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 20 paź 2012, 08:49

sagem pisze:Musisz zmienić bak, osłony baku, dziury na kolo zapasowe,

dziury na koło zapasowe w jakim celu ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 20 paź 2012, 12:53

slawek88yo pisze:dziury na koło zapasowe w jakim celu ?
Chyba chodziło mu o osłony tej "dziury". :-)

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl