[80 B3]. Centralny zamyka i po chwili otwiera.
U mnie tez gasnie po pewnym czasie okolo 30s. Ale niestety po cisnieciu palcem stacyjki swiatelko sie nie zapala, po przekreceniu kluczyka i po wlaczeniu zaplonu tez. Do stacyjki sie nie dobralem bo za zimno dziś na to chcialem sprawdzic ten 2-gi pin przy pompce ale znalazłem tam 3 czerwone kable... w tym dwa ktore mogłybyć 2-gim pinem bo nie znalazlem tam żadnego oznaczenia który pin jest ktorym :roll:
To typowo nie ma sygnału po stacyjce. Podaje kolory w tej wtyczce z numeracją pinów:
1-czarno-niebieski - zasilanie po bezpieczniku
2-czerwony - stacyjka
3-brązowo-zielony - przełącznik zamka w bagażniku
4-brązowo-biały - przełącznik zamka w bagażniku
5-zielono-niebieski - przełącznik zamka lewy przód
6-brązowo-zielony - oświetlenie wnętrza
8-czerwony - do pinu 9
9-czerwony - do pinu 8
10-brązowo-biały - krańcówki drzwi
11-zółto-niebieski - przełącznik zamka prawy przód
12-brązowo-zielony - oświetlenie wnętrza
Tak mam na schemacie do mojego auta.
1-czarno-niebieski - zasilanie po bezpieczniku
2-czerwony - stacyjka
3-brązowo-zielony - przełącznik zamka w bagażniku
4-brązowo-biały - przełącznik zamka w bagażniku
5-zielono-niebieski - przełącznik zamka lewy przód
6-brązowo-zielony - oświetlenie wnętrza
8-czerwony - do pinu 9
9-czerwony - do pinu 8
10-brązowo-biały - krańcówki drzwi
11-zółto-niebieski - przełącznik zamka prawy przód
12-brązowo-zielony - oświetlenie wnętrza
Tak mam na schemacie do mojego auta.
Wracam do tematu. Rozkręciłem wczoraj półkę pod kierownicą. Znalazłem tam sterownik, odłączyłem go, rozkręciłem, przedmuchałem ale gdy go spowrotem chciałem podłączyć zobaczyłem ze od wtyczki wychodzą trzy białe kable na których tak za ok 5 cm znajdowały się bezpieczniki (na jednym kablu jeden).
Na dwóch kablach były to bezpieczniki czerwone "10" a na trzecim niebieska "15". Środkowy jest spalony, ale nie miałem nowego żeby wymienić. Czego to może być przyczyną ?
Na dwóch kablach były to bezpieczniki czerwone "10" a na trzecim niebieska "15". Środkowy jest spalony, ale nie miałem nowego żeby wymienić. Czego to może być przyczyną ?
Chciałem wymienić ale nie mam takowego. Spróbuje opisać jeszcze raz.
- Centralny z pilota działa. Już wiem czemu zamyka za chwile otwiera. Krańcówka w drzwiach.
- Mam odłączoną pompkę w drzwiach tylnych od strony kierowcy.
- Zamykając drzwi z kluczyka od strony pasażera zamyka sie wszystko oprócz tych jednych tylnych drzwi i drzwi kierowcy.
Czy to że nie zamykają się drzwi kierowcy może być spowodowane tym właśnie bezpiecznikiem ?
- Centralny z pilota działa. Już wiem czemu zamyka za chwile otwiera. Krańcówka w drzwiach.
- Mam odłączoną pompkę w drzwiach tylnych od strony kierowcy.
- Zamykając drzwi z kluczyka od strony pasażera zamyka sie wszystko oprócz tych jednych tylnych drzwi i drzwi kierowcy.
Czy to że nie zamykają się drzwi kierowcy może być spowodowane tym właśnie bezpiecznikiem ?
Kofper jak rozbierałeś centralkę to były na niej jakieś oznaczenia lub na samej płytce drukowanej?? Krańcówkę w drzwiach kierowcy już naprawiłeś??Czemu masz odłączony siłownik od zamka w tylnych drzwiach?? Bezpiecznik nie powinien mieć nic wspólnego z niezamykaniem się drzwi kierowcy. Moim zdaniem wina jest w sterowaniu pneumatycznym. Może odłączając tylne drzwi za kierowcą odłączyłeś też drzwi kierowcy?? Lub gdzieś jest niedrożny przewód pneumatyczny. Podłącz cały układ pneumatyczny sterowania zamka tak jak być powinno i wtedy będziemy dalej szukać usterki.
możecie luknąć na ten schemat do podłączenia centralki do alarmu bo podłączyliśmy z kolegą i nie działa w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/67_1262027424.jpg ps. oczywiście schemat do zamka pneumatycznego prawy dolny róg