[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Aż tak dużej różnicy nie ma, na jedynce trochę lepiej szarpnie a potem to już strata mocy. Trochę za mało kuca na quattro i asfalt, ale będzie się myśleć.eSPe pisze:Ten wydechu nie złożył i Avant 1.8T Q brzmi jak monster drag a ci już o starty spod świateł pytają. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:1.8s pisze:Spore różnice w starcie spod świateł są? (Tak nigdy nie jechałem Q ;-p )
Dziś już trochę pojeździłem, pospawałem wstępnie wydech tak na razie na sztukę, bo i tak na nowy rok będzie kwasiak, ustawiłem zbieżność i kąty, do wymiany było też prawe tylne łożysko, więc kupiłem SWAGa i zmieniłem.
No i jak wracałem dziś na światłach strzał z 5 tysięcy i 4 opony straciły trakcje.. Żana jechała obok autem. Drugie światła, strzał z 5 tys. i sprzęgło nie skleiło :mrgreen: ciężko się opanować ale trzeba zejść na ziemię. <ok>
Teraz już na spokojnie będę sobie wszystko co trzeba rozbierał, piaskował i składał na nowych poliuretanach. Gwint tylny ogarnę, na przód coś też skręcanego.
Teraz niech mi ktoś napisze, jak odpowiednio odpowietrzyć całkowicie pusty układ hamulcowy w audi 80 quattro, bo już drugi dzień walczę i pedał hamulca czy to na zapłonie, czy bez jest głęboki. Wiem, że to pompa ABS, ale jak ją odpowietrzyć?
Pozdro.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:47 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Widzę, że ta zmora dopadła również Ciebie. :mrgreen: Ja za każdym razem próbuje wszystkich sposobów i za każdym razem przegrywam. Zauważyłem jednak, że ponowne odpowietrzenie po paru dniach pomaga, a po jakimś czasie hamulec sam wraca do normy.sagem pisze: jak odpowiednio odpowietrzyc calkowicie pusty uklad hamulcowy w audi 80 quattro, bo juz drugi dzien walcze, i pierwszy hamulec czy to na zaplonie, czy bez jest gleboki. Wiem, ze to pompa ABS, ale jak ja odpowietrzyc?
ja powiem tak dwa razy do cna spuszczałem płyn i za pierwszym razem na odpalonym silniku za drugim na zgaszonym i jest tak samo wysoko sztywno odpowietrzanie zaczynałem od prawego tylnego, lewy tył, prawy przód, lewy przód i gites majonez na zacisku dwu tłoczkowym mam tak samo elegancko jak ta lala :mrgreen:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja jeszcze nie zdazylem poznac s80 jak planowalem montaz QKoralB3 pisze:Widzę że jak s80 przełamał lody z montażem to teraz z tym Q idą jak burza <ok>
gratki za robotę .
Dzieki.
No ja juz mam dosc.. przedtem hamulec jak zyletka, teraz przepompowalem 2 litry plynu hamulcowego i dupa.. chyba zaczne odpowietrzac na odpalonym aucie, bo narazie odpowietrzalem na zaplonie. Tak nie moze byc ze hamulec slabo dziala.IC69 pisze:sagem napisał/a:
jak odpowiednio odpowietrzyc calkowicie pusty uklad hamulcowy w audi 80 quattro, bo juz drugi dzien walcze, i pierwszy hamulec czy to na zaplonie, czy bez jest gleboki. Wiem, ze to pompa ABS, ale jak ja odpowietrzyc?
Widzę, że ta zmora dopadła również Ciebie. :mrgreen: Ja za każdym razem próbuje wszystkich sposobów i za każdym razem przegrywam. Zauważyłem jednak, że ponowne odpowietrzenie po paru dniach pomaga, a po jakimś czasie hamulec sam wraca do normy.