Witam, kupiłem sobie do mojej osiemdziesiątki radio pioneer mvh-150ui. Do podłączenia użyłem dołączonej do zestawu przejściówki ISO która połączyła radio z samochodem P&P. Jest jednak problem. Jak chce wyłączyć radio trzymając przycisk do tego przeznaczony to radio niby się wyłącza, tzn nastaje cisza ale jest radio wciąż podświetlone i wyświetla godzinę. Muszę ściągać panel żeby zgasło do końca. Dodam że radio chodzi bez kluczyka, pamięć trzyma, a w tej przejściówce są dwa kable niebieskie nie połączone ze sobą i zabezpieczone takimi koszulkami przed przypadkowym złączeniem i od jednego wychodzi na bok jeszcze jeden niebieski. Ktoś wie jak to zrobić najprościej bo nie znam się za bardzo na elektryce... Chodzi o to żeby radio gasło całkowicie bez zdejmowania panelu.
Pozdrawiam
[wszystkie] jak wyłączyć radio pioneer?
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
Jak nie znasz się na elektryce to może daj to komuś kto Ci to ogarnie bo jeszcze spalisz sobie radio. A świeci Ci dlatego bo masz podłączenie radia poza stacyjką. Sam ostatnio to u siebie podłączałem niestety nie pamiętam kolorów kabli bo bym Ci podpowiedział.
Musisz znaleźć kabelek na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki i dać go na + z radia a stały + połączyć na pamieć radia abyś nie musiał go ciągle programować.
Mam nadzieję że dobrze to opisałem.
Musisz znaleźć kabelek na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki i dać go na + z radia a stały + połączyć na pamieć radia abyś nie musiał go ciągle programować.
Mam nadzieję że dobrze to opisałem.