Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 24 paź 2012, 23:15

Bronek27 pisze:słyszałem dwie opinie że jak jest ABS to się odpowietrza na odpalonym silniku ale robiłem tak i tak i nie ma różnicy pedał wysoki twardy hampel żyleta
No mi dzis powiedzieli w serwisie jak mi robili zbieznosc ze musi byc zaplon.. no i tak tez robilem kazde kolo, wiadomo zaczynajac od najdalszego od pompy i nic..
potem to juz nawet przy pompie probowalem, ale nigdzie nie ma powietrza, sam plyn.

Chyba ze jest cos ukryte, jakas tajna bron, musze poczytac albo w koncu to komus oddam.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 24 paź 2012, 23:29

edd też coś narzekał po zmianie zacisków że pedał ma głęboki i musisz obadać może coś sewo niedomaga albo pompa przepuszcza hample to podstawa muszą być żyleta babcia teraz nabrała na masie i mocy jest więcej od serii wiec trza mieć czym się spowolnić skuteczne kawał dobrej roboty odwaliłeś <piwo>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 24 paź 2012, 23:52

Odpowietrz pompe, później przewodami pompe abs i dopiero koła. Niestety tył odpowietrza sie długo. Może wrócić po pewnym czasie bo powietrze idzie do góry.
Robisz gdzieś błąd.

Pozdro

Ps . widze pierwsze objawy Q uwierz mi że przechodzą po pierwszym śniegu /deszczu :mrgreen:

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 24 paź 2012, 23:56

sagem, luzuj po koleji, nakretki najpierw na pompie hamulcowej, pozniej na dolocie od abs, pozniej na wylocie od abs, pozniej zaczynaj od najkrotszego przewodu przy kole czyli lp,pp,lt,pp i musi działać, oczywiście wszystko na przekreconej stacyjce, i opuszczonym aucie koła nie mogą sie poruszyć bo abs sie załaczy i napcha powietrza.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 25 paź 2012, 09:10

sagem, nie no zepsułeś auto. Przecież normalnie to kręcą się tylko przednie kółka, a u Ciebie teraz widzę, że i tylne się kulają

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 25 paź 2012, 13:09

w czarnej b4 miałem taki objaw, jak założyłem na odwrót tylne zaciski, tzn odpowietrzniki były na dole :mrgreen:

dobry ruch panie z tym q ;-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 25 paź 2012, 15:18

szuan pisze: założyłem na odwrót tylne zaciski, tzn odpowietrzniki były na dole
A myslalem ze tylko Karol w golfie potrafi tak zrobić :mrgreen: czlowiek cale zycie sie uczy...

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 25 paź 2012, 17:13

Ja też tak zrobiłem i miałem identyczne objawy jak sagem miękki i niski pedał, przełożyłem na właściwą stronę i jest gites.

To co sagem kiedy przyjeżdżasz do Płocka się pościgać :D:D???

Gratuluje kawał dobrej roboty i jak zauważyłem oczywiście bez kanału:D:D LIFE IS BRUTAL IN POLAND!!:D:D haha

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 paź 2012, 17:28

szuan pisze:w czarnej b4 miałem taki objaw, jak założyłem na odwrót tylne zaciski, tzn odpowietrzniki były na dole
Tylko w quattro pomylić stron się nie da. Chyba że...czy tylne samoregulatory (no te ciulwajsy od ręcznego) mają przypisane strony?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 paź 2012, 18:08

Wreszcie w domu.. po 200km wszystko jest ok, po za tym ze nadal brak dobrych hamulcow.
Przecież normalnie to kręcą się tylko przednie kółka
No widzisz ja mam skłonnosci do psucia :-P
szuan pisze:w czarnej b4 miałem taki objaw, jak założyłem na odwrót tylne zaciski, tzn odpowietrzniki były na dole :mrgreen:
Nie, nie, taka pomylke bym wychwycil.
szuan pisze:dobry ruch panie z tym q ;-)
a dzieki, przyznam Ci racje ;-)
jasiu1990 pisze:To co sagem kiedy przyjeżdżasz do Płocka się pościgać :D:D???
na nastepny rok, jak wszystko sobie doprowadze do nalezytego porzadku.
jasiu1990 pisze:Gratuluje kawał dobrej roboty i jak zauważyłem oczywiście bez kanału:D:D LIFE IS BRUTAL IN POLAND!!:D:D haha
Hehe dzieki.
P.s kanaly sa dla mieczakow :-o
IC69 pisze:Tylko w quattro pomylić stron się nie da
Masz racje, inaczej nie podepniesz ręcznego.

Ja jutro na spokojnie będę odpowietrzał ten układ, pogadalem z paroma osobami i poczytalem w necie, bede dodatkowo odpowietrzal pompe ABS i wstepnie wiem jak to zrobic, podobnie jak karolas123 napisal, koniecznie na zapłonie.
Hamulce muszą być jak zyletka.

Pozdrówka ;-)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 25 paź 2012, 19:07

IC69 pisze:Chyba że...czy tylne samoregulatory (no te ciulwajsy od ręcznego) mają przypisane strony?
ja dostalem zaciski bez tych mocowan recznego i dlatego tak wyszlo. A pozatym czego oczekiwać od informatyka :-P


sagem zaniedługo będzie jak encyklopedia 80, nt 1.8t wie juz sporo, teraz zawieszenie i napędy :mrgreen:

pzdr

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 paź 2012, 20:32

Co do ogłoszenia o quattro

Kod: Zaznacz cały

a przekładka jest banalnie prosta odkręcasz stare graty a przykręcasz te, całe sanki to tylko 4 śruby 4 śruby do wahaczy, 6 śrubek do wału i 6 śrubek do skrzyni i skrzynie zamocować podajże 8 śrub
Tutaj niestety NIC nie jest prawdą, po za tym że skrzynia na 8 śrub, ale powodzenia <ok>

p.s gdzie przednie sanki ?

to tak, zeby ostrzec przyszłego ew. nabywce ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 25 paź 2012, 21:05

sagem pisze:podobnie jak karolas123 napisal, koniecznie na zapłonie.
NIe wiem dlaczego ?? Nigdy tak nie robiłem w rzadnym samochodzie poza M-B 211 gdzie jest ABC i wymagany jest komputer.
sagem pisze:Tutaj niestety NIC nie jest prawdą, po za tym że skrzynia na 8 śrub, ale powodzenia

p.s gdzie przednie sanki ?
Nie dokońca czasem jednak są nakrętki, i sanki od V6 ośki są takie same. Miałeś R4 dlatego mogły nie pasować.

Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 paź 2012, 21:10

chmiel25 pisze:sagem napisał/a:
podobnie jak karolas123 napisal, koniecznie na zapłonie.


NIe wiem dlaczego ?? Nigdy tak nie robiłem w rzadnym samochodzie poza M-B 211 gdzie jest ABC i wymagany jest komputer.
Tak mi powiedzieli w serwisie jak zbieżnośc robili, no i kolega mowil ze w ABC quattro tez tak odpowietrzal, czy to konieczne, czy nie nie wiem, okaze sie jutro :-P
chmiel25 pisze:sagem napisał/a:
Tutaj niestety NIC nie jest prawdą, po za tym że skrzynia na 8 śrub, ale powodzenia

p.s gdzie przednie sanki ?


Nie dokońca czasem jednak są nakrętki, i sanki od V6 ośki są takie same. Miałeś R4 dlatego mogły nie pasować.

Pozdro
Oska v6 ma sanki przednie na dwie łapy do skrzyni ?
Co do dziur to wiem jak było u mnie i mam to na zdjeciach, nie wiem jak to tam bylo u kogos, w temacie na S2 forum tez jest ze nakretek jednak nie wspawali.., no ale jak to tak na prawde było nie wie nikt, a moze bylo roznie. DO sanek nakretek brak, za to do kolumn tylnych juz sa.. No i mocowanie dyfra tez trzeba rezac.

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 25 paź 2012, 22:09

chmiel25 pisze:sagem napisał/a:
podobnie jak karolas123 napisal, koniecznie na zapłonie.


NIe wiem dlaczego ?? Nigdy tak nie robiłem w rzadnym samochodzie poza M-B 211 gdzie jest ABC i wymagany jest komputer.
Zgadzam się, w A80 nie potrzeba włączać zapłonu.
Kamil, kiedyś miałem ten sam kłopot w mojej B4. Pojechałem do Edka, tego co ma duży warsztat naprzeciwko Żany garażu. Odpowietrzał na wyłączonym zapłonie. Zapowietrzony był tył, ale nie widziałem dokładnie co robił, bo deptałem hamulec.
Jedź gdzieś do warsztatu, zrobią Ci za 20-30 zł i będziesz miał z głowy :)

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl