[80 B3 2.3 NG] swap na 7a kilka pytań
[80 B3 2.3 NG] swap na 7a kilka pytań
Przymierzam się do kolejnej przekładki, Dawca 7a
z racji że jest to mój pierwszy kontakt z 20v, do tej pory w garażu rządziły NG
mam kilka pytań do znawców.
1. Czy chłodnica z NG wydoli ?
2. Wydech z dawcy jest od quattro, biorca ośka, więc pewnie będzie trzeba
będzie wystrugać coś samemu, jakieś sprawdzone patenty ? jaka średnica? ile tłumoków
i najważniejsze:
3: zamierzam również przerzucić zaciski 2 tłoczkowe, i tu rodzi się pytanie
czy pompę hamulcową z 7a da się ożenić z serwem podciśnieniowym?
czy w grę wchodzi tylko przekładka całego serwa hydraulicznego?
4. jeżeli przekładał bym całe hamulce z 7a razem z serwem i pompą,czy mogę bez żadnych konsekwencji pozbyć się ABS-ów ?
z racji że jest to mój pierwszy kontakt z 20v, do tej pory w garażu rządziły NG
mam kilka pytań do znawców.
1. Czy chłodnica z NG wydoli ?
2. Wydech z dawcy jest od quattro, biorca ośka, więc pewnie będzie trzeba
będzie wystrugać coś samemu, jakieś sprawdzone patenty ? jaka średnica? ile tłumoków
i najważniejsze:
3: zamierzam również przerzucić zaciski 2 tłoczkowe, i tu rodzi się pytanie
czy pompę hamulcową z 7a da się ożenić z serwem podciśnieniowym?
czy w grę wchodzi tylko przekładka całego serwa hydraulicznego?
4. jeżeli przekładał bym całe hamulce z 7a razem z serwem i pompą,czy mogę bez żadnych konsekwencji pozbyć się ABS-ów ?
Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 21:14 przez snake666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
1. chłodnica jest ta sama.
2. wydech różnić się będzie chyba tylko kolektorem, oraz przejściem nad tylną belką, także tam sobie porzeźb, jeśli idziesz po taniości to zostaw wydech z ng. jeździć będzie jakoś. Jeśli chcesz osiągi, kolektor baran z wcześniejszych 7a, do tego seryjny środkowy z 7A oraz przelotowy do quattro, np z allegro.
3. Jeśli chcesz, możesz zostawić serwo podciśnieniowe, i przełożyć same zaciski z jarzmami i tarczami, serwo powinno sobie poradzić, a jeśli chcesz, to wsadź tam serwo 10 calowe z A6/80 z silnikami v6. Pompa dwusekcyjna z 7A jest problematyczna w tym względzie że trudno i ciężko dostać sprawną a także trudno dostać hydrauliczny wspomagacz w grodzi w stanie zadowalającym, co przekłada się na marną skuteczność tychże.
Serwo podciśnieniowe podłącz gdzieś do kolektora ssącego i po sprawie.
4. Możesz pozbyć się absów, bez probelmu, moje S2 nie ma abs, bo mi nie sa potrzebne i jeździ ok.
2. wydech różnić się będzie chyba tylko kolektorem, oraz przejściem nad tylną belką, także tam sobie porzeźb, jeśli idziesz po taniości to zostaw wydech z ng. jeździć będzie jakoś. Jeśli chcesz osiągi, kolektor baran z wcześniejszych 7a, do tego seryjny środkowy z 7A oraz przelotowy do quattro, np z allegro.
3. Jeśli chcesz, możesz zostawić serwo podciśnieniowe, i przełożyć same zaciski z jarzmami i tarczami, serwo powinno sobie poradzić, a jeśli chcesz, to wsadź tam serwo 10 calowe z A6/80 z silnikami v6. Pompa dwusekcyjna z 7A jest problematyczna w tym względzie że trudno i ciężko dostać sprawną a także trudno dostać hydrauliczny wspomagacz w grodzi w stanie zadowalającym, co przekłada się na marną skuteczność tychże.
Serwo podciśnieniowe podłącz gdzieś do kolektora ssącego i po sprawie.
4. Możesz pozbyć się absów, bez probelmu, moje S2 nie ma abs, bo mi nie sa potrzebne i jeździ ok.
1. to super bo chłodnica ma dopiero 3 miesiąceLeo pisze:1. chłodnica jest ta sama.
2. wydech różnić się będzie chyba tylko kolektorem, oraz przejściem nad tylną belką, także tam sobie porzeźb, jeśli idziesz po taniości to zostaw wydech z ng. jeździć będzie jakoś. Jeśli chcesz osiągi, kolektor baran z wcześniejszych 7a, do tego seryjny środkowy z 7A oraz przelotowy do quattro, np z allegro.
3. Jeśli chcesz, możesz zostawić serwo podciśnieniowe, i przełożyć same zaciski z jarzmami i tarczami, serwo powinno sobie poradzić, a jeśli chcesz, to wsadź tam serwo 10 calowe z A6/80 z silnikami v6. Pompa dwusekcyjna z 7A jest problematyczna w tym względzie że trudno i ciężko dostać sprawną a także trudno dostać hydrauliczny wspomagacz w grodzi w stanie zadowalającym, co przekłada się na marną skuteczność tychże.
Serwo podciśnieniowe podłącz gdzieś do kolektora ssącego i po sprawie.
4. Możesz pozbyć się absów, bez probelmu, moje S2 nie ma abs, bo mi nie sa potrzebne i jeździ ok.
2. za baranem się powoli rozglądam, dawca jest z 90 roku i ma odlew brak w nim katalizatora, ale reszta wydechu jest, będzie co przerabiać
3. a czy nie ma sposobu żeby do serwa podciśnieniowego wstawić pompę z 7a?
4. przy NG pozbyłem się ABS, też ich nie potrzebuje
Chodziło mi o to czy pompa z 7a będzie pracować poprawnie bez pompy abs ?