[B4 ABT 2.0] Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja mogę podać przykład na swoim aucie.
Auto bezwypadkowe. Ale koło cofnięte do tego stopnia, że wykracza poza regulację kątów.
Przyczyna już znana . Od uderzenia kołem w krawężnik wykrzywił się trochę McPherson i śruba rzymska od prawego drążka kierowniczego :-o .
Natomiast tutaj drugi przykład, również mojego auta.
Drugie koło tj. lewe przednie również było trochę cofnięte. W przeciwieństwie do prawego nigdy nie uderzone, a mimo to cofnięte, ale już nie w takim stopniu. Przyczyna? Zużyte silent-blocki wahacza. Po wymianie koło jest idealnie w nadkolu <ok>
Także podejrzewam, że lekki stopień przesunięcia świadczy o wyeksploatowaniu zawieszenia a dokładniej tulei gumowo-metalowych wahacza, a znaczne przesunięcie koła o uszkodzeniu zawieszenia danego koła. No ale to są oczywiście tylko moje dywagacje na ten temat.
Auto bezwypadkowe. Ale koło cofnięte do tego stopnia, że wykracza poza regulację kątów.
Przyczyna już znana . Od uderzenia kołem w krawężnik wykrzywił się trochę McPherson i śruba rzymska od prawego drążka kierowniczego :-o .
Natomiast tutaj drugi przykład, również mojego auta.
Drugie koło tj. lewe przednie również było trochę cofnięte. W przeciwieństwie do prawego nigdy nie uderzone, a mimo to cofnięte, ale już nie w takim stopniu. Przyczyna? Zużyte silent-blocki wahacza. Po wymianie koło jest idealnie w nadkolu <ok>
Także podejrzewam, że lekki stopień przesunięcia świadczy o wyeksploatowaniu zawieszenia a dokładniej tulei gumowo-metalowych wahacza, a znaczne przesunięcie koła o uszkodzeniu zawieszenia danego koła. No ale to są oczywiście tylko moje dywagacje na ten temat.