Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 2.3 20v 7A] Problemy z ładowaniem-utrata pradu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
LU CASH

[Audi 2.3 20v 7A] Problemy z ładowaniem-utrata pradu

Post autor: LU CASH » 26 paź 2012, 11:35

Cześć


Moje Audi 2.3 20v gubi gdzieś prąd.

Akumulator nowy,ładowanie 13,7 .Po przekręceniu kluczyka musze przygazować do 1200 żeby wzbudzić ładowanie.

Zrobiło mi się to juz chyba ze 3x .

Regulator napięcia zmieniany był.

Jest taka możliwośc ze łożysko w alternatorze moze miec coś wspólnego z tym,bo slychać je.


Jeśli gdzies jest temat podobny proszę się nie gniewać że ten założyłem ;-)

Dziękuje za wyrozumiałość
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 19:34 przez LU CASH, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 paź 2012, 12:37

wymień altek, naciągnij/wymień pasek. NIe unikniesz tego.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 26 paź 2012, 17:23

tak jak Leo pisze, dzisiaj alternatorów na szrotach mają sporo, i często dają gwarancje. ceny do 100zł max. Ewentualnie końcówki przewodów po zruszaj, i czy nie są zielone końcówki. klemy na akumulatorze przeczyścić też nie zaszkodzi.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 26 paź 2012, 19:35

Przewody są wyczyszczone.Pasek naciagniety.

Dioda?Może tak świrowac?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 paź 2012, 19:46

prędzej uzwojenie masz pierd... nięte. Dlatego wymień i zapomnij.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 28 paź 2012, 08:19

jezeli mowisz, ze regulator byl wymieniany, to moze byc to, ze szczotki sie jeszcze nie dotarly do bierzni, ewentualnie bierznie masz juz troszke wyrobiona... warto odkrecic altka i zobaczyc, poczyscic.
ewentualnie tak jak koledzy wyzej napisali zanabyc inny i sprawdzic ;-)
przerabialem to samo u siebie ;-)

LU CASH

Post autor: LU CASH » 28 paź 2012, 12:09

szczotki sie napewno juz dotarły.Altek już niedługo będzie i się wyjaśni

Dzięki :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl