Witam.
Sytuacja wczoraj wyglądała u mnie tak:
Stoję na skrzyżowaniu, chcę jechać i nagle coś strzeliło (przytłumiony strzał jakby spod auta, lub z tyłu). Auto zgasło. Po odpaleniu momentalnie zgasł znowu. Odpalam go drugi raz i dodaje gazu, ale ten ciężko reaguje, jak puszczam gaz momentalnie gaśnie. I tak za każdym razem. Odpalam; jakby normalnie wszystko kręci; moment i gaśnie.
[80 b4 ABK lpg] Strzelił; zgasł; po odpaleniu zgasł ponownie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zobacz pod maską czy wystrzał nie zrzucił albo rozerwało żadnego przewodu, szczególnie ten dużej gumy łączącej przepływomierz z przepustnicą. Jeśli wszystko będzie wyglądało zdejmij górną część filtra powietrza z przepływomierzem i zobacz czy klapka w przepływomierzu lekko się porusza i nie zacina.
Tu masz temat jak go reanimować: https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
Tu masz temat jak go reanimować: https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
a czy w ogóle to może mieć coś wspólnego z niesprawnym parownikiem, ten uszkodzony przepływomierz? (jakiś czas temu gasł mi strasznie często na wolnych obrotach; gazownik mi to "jakoś" ustawił, ale zakomunikował że parownik jest do wymiany. A ja, oczywiście z oszczędności, to olałem i tak jeździłem ponad dwa miechy)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki chłopaki za naprowadzenie, dzięki waszym wskazówkom udało mi się zlokalizować w ogóle ten przepływomierz i filtr powietrza. Pooglądałem go ze wszystkich stron i okazało się że:
Tam gdzie jest opaska na zdjęciu przykładowym ABK (1) u mnie jest gumowa uszczelka - spadła ze swojego miejsca. Natomiast tam gdzie są takie dwa wężyki (2) dochodzące do filtra pow to jeden z nich (ten dolny) spadł. Po założeniu na miejsce tego wszystkiego silnik pracuje jak pracował wcześniej; czyli chyba jest GIT! <ok>
Tam gdzie jest opaska na zdjęciu przykładowym ABK (1) u mnie jest gumowa uszczelka - spadła ze swojego miejsca. Natomiast tam gdzie są takie dwa wężyki (2) dochodzące do filtra pow to jeden z nich (ten dolny) spadł. Po założeniu na miejsce tego wszystkiego silnik pracuje jak pracował wcześniej; czyli chyba jest GIT! <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To pewnie masz antywybuch tego typu http://www.drypa.pl/produkt659_KLAPY_-_ ... filtr.htmlemotif pisze:Tam gdzie jest opaska na zdjęciu przykładowym ABK (1) u mnie jest gumowa uszczelka - spadła ze swojego miejsca.
A wężyki są od sterowania klapką dopływu ciepłego/zimnego powietrza do filtra.