Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 cabrio 2.3 nie wiem co się dzieje?niema kopa,szarpie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
szwejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 28 paź 2012, 12:41
Lokalizacja: Siemiatycze

Audi 80 cabrio 2.3 nie wiem co się dzieje?niema kopa,szarpie

Post autor: szwejek » 28 paź 2012, 15:40

Witam serdecznie i prosze o porady.A więc jest tak gdy kupiłem audi nie miało takiej mocy jak powinno mieć gdy miał mało paliwa poniżej pierwszej białej kreski to szarpało strasznie jak dałem gazu a ze zgórki to nawet gasł i okropnie było słychać jakby tyrkanie pompki paliwa bo dźwięk się wydobywał z tyłu kolega mi mówił że to pompka paliwa,a jak miałem powyżej białej kreski to było ok nie było słychać tego tyrkania i nie szarpało,ale moc i tak miał słabą bo jak na 2.3 to powinien chodzić elegancko,i jak np.z biegu drugiego dalem gazu w podłoge to strzełało z tłumika.Więc zaprowadziłem do mechanika,powiedziałem mu że nie nie wymieni podst.rzeczy takie jak olej świece NGK przewody świec i żeby sprawdził wszystko jak się należy.I po wymianie tego wszystkiego nie było różnicy pomimo że jedna stara świeca wogule niechodziła bo przewód był rozwalony ale po wymianie i tak nie czuć różnicy z mocą.Powiedział mi że wada może być taka że mechaniczny wtrysk jest zepsuty bo był wcześniej gaz ale możliwe że dostał strzała ale on nie zna się na mechanicznym wtrysku,i mówił że na 3 gar nie dostaje czasami paliwa więc proszę was o jakieś rady.Z góry dziękuje.I dodam że śmierdzi w środku paliwem.

adi87

Post autor: adi87 » 29 paź 2012, 10:30

Jak masz mozliwosc to podmien od kogos rozdzielacz jak nie to kup pewny z auta bez lpg. To by bylo odnosnie nie podawania paliwa na 3ci wtrysk. Ewentualnie sam wtryskiwacz moze byc zapchany lub zapieczony. Generalnie radzilbym Ci sie udac do speca od mechanicznych wtryskow bo to bardzo delikatne i precyzyjne ustrojstwo... Mozesz sprawdzic prad nastawnika na poczatek poszukaj na forum jest opis jak to zrobic wystarczy zwykly miernik posiadajacy funkcje miliamperomierza.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 30 paź 2012, 20:37

no a jak już sobie sprawdzisz prąd nastawnika to i tak do mechanika :)
Więc tak - pompka, szarpanie itd - mało paliwa, żadna awaria. Jeśli wskazówka jest wysoko a już nie ma paliwa, to trzeba zapamiętać, albo rozebrać zegary i fizycznie trochę cofnąć wskazówkę. Jeśli na trzeci gar niedostaje paliwa, to radzę nie jeździć bo skończy się śmiercią silnika. Jaśli Ci koleś wymienił świece i kable, a na którymś nie ma paliwa to i tak nie pojedzie. Swoją drogą, ciekawe skąd wziął to info, że nie daje paliwa na jeden wtrysk.
Ogłonie NG to zakała, ale ja miałem do tego cierpliwość przez dwa lata :D może i Ty będziesz miał :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl