[80 b4 1.9 td aaz] zmiana pin z 1.6TD do 1.9 TD
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Właśnie spojrzałem na allegro i widzę, że manometr to koszt od ok. 110 do 200 zł! :shock:
To dość spory wydatek;/
No cóż, najpierw wymiana pin, i próba wycięcia ceramicznego wkładu katalizatora. Może dziś zmienię kółka na zimóweczki, bo już śnieg u nas leży. Przy okazji zajrzę jak to wygląda pod spodem:)
To dość spory wydatek;/
No cóż, najpierw wymiana pin, i próba wycięcia ceramicznego wkładu katalizatora. Może dziś zmienię kółka na zimóweczki, bo już śnieg u nas leży. Przy okazji zajrzę jak to wygląda pod spodem:)
Najapierw pin, później katalizator, następnie pomyśle o manometrze:) Nie mogę się doczekać efektów pierwszych dwóch "operacji" <ok>
Tylko ciekawe co z tym dymieniem... czy może być ono aż tak wielkie?
Panowie w mojej Audiczce mam duży zegar obok prędkościomierza. Skomplikowanym zadaniem jest zamienienie go na obrotomierz?
Tylko ciekawe co z tym dymieniem... czy może być ono aż tak wielkie?
Panowie w mojej Audiczce mam duży zegar obok prędkościomierza. Skomplikowanym zadaniem jest zamienienie go na obrotomierz?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
tu masz opis: http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... 6TD_SB.rar
Wystarczy wybić...andi77 pisze:lysyxxx5, Nie musisz wycinać katalizatora... wystarczy wybić ceramiczny wkład <ok>
[url=http://images37.fotosik.pl/1831/35d11829c0604235m.jpg]Obrazek[/URL]
Wybity wkład (monolit) możesz sprzedać.
Po tym zabiegu przybędzie kilka koni.
Nie zajrzałem dziś pod spód jak to jest z tym katalizatorem.
Do tej pory myślałem, że trzeba uciąć/wyciąć szlifierką katową katalizator z układu wydechowego, następnie wybebeszyć go i pusty wspawać ponownie migo matem, bądź zamienić na rurkę tej samej średnicy.
Kolego Andi77 daj mi proszę jeszcze jakieś wskazówki <ok>
Cza będę mógł zrobić to sam w domowych warunkach?
Trzeba będzie coś wycinać, spawać?
Aha, Aldi świetny opis wymiany obrotomierza
Myślę, że sam się z tym uporam:)
Chętnie pomogę w tej kwestii... mam doświadczenie.lysyxxx5 pisze:Panowie w mojej Audiczce mam duży zegar obok prędkościomierza.
Nic nie trzeba ciąć... wystarczy odkręcić i wybić. Dla lepszego efektu można dobrać kawałek rury o odpowiedniej średnicy i wspawać w środek.lysyxxx5 pisze:ie zajrzałem dziś pod spód jak to jest z tym katalizatorem.
Do tej pory myślałem, że trzeba uciąć/wyciąć szlifierką katową katalizator z układu wydechowego, następnie wybebeszyć go i pusty wspawać ponownie migo matem, bądź zamienić na rurkę tej samej średnicy.
A więc Panowie pin zmieniony, katalizator wycięty i zamieniony na rure przelotową:)
Muszę przyznać, że poprawa jest. Wydaje mi się jakby moment obrotowy był wyższy, lepiej przyspiesza:)
Nie zauważyłem ani grama czarnego dymu po zabiegu wymiany pinu.
Teraz czas na turbodoładowanie:) Tylko jak się do tego zabrać to wogóle nie mam pojęcia;/
[ Dodano: 2012-10-31, 15:22 ]
A swoją droga ile mogę wziąść pieniążków za wycięty katalizator?
Muszę przyznać, że poprawa jest. Wydaje mi się jakby moment obrotowy był wyższy, lepiej przyspiesza:)
Nie zauważyłem ani grama czarnego dymu po zabiegu wymiany pinu.
Teraz czas na turbodoładowanie:) Tylko jak się do tego zabrać to wogóle nie mam pojęcia;/
[ Dodano: 2012-10-31, 15:22 ]
A swoją droga ile mogę wziąść pieniążków za wycięty katalizator?