[b4 1.9 1z] Czerwona ropa do 1Z
[b4 1.9 1z] Czerwona ropa do 1Z
Witam
Mieszkam obecnie w Holandii i mam dostęp do czerwonej ropy przemysłowej używanej tutaj do maszyn rolniczych,prawdopodobnie jest ona lepszej jakości niż czerwona ropa opałowa używana w Polsce. Holendrzy leją ją do traktorów wyprodukowanych nawet w 2011r.
Mam silnik 1.9 tdi 90km i z tego co mi wiadomo jest w nim pompa wtryskowa a nie pompowtryskiwacze. Wyczytałem też że jak już ktoś leje czerwoną ropę to lepiej jest dodać do niej mixol lub zwykły olej silnikowy. Zalanie czerwonej ropy to jednorazowy incydent, chciałbym przejechać trasę 2 000 km, czy jest sens by bawić się w takie oszczędności i jak poradzi sobie z tym silnik?
Wiem że jest to nielegalne, zależy mi tylko na opiniach dotyczących silnika.
Pozdrawiam.
Mieszkam obecnie w Holandii i mam dostęp do czerwonej ropy przemysłowej używanej tutaj do maszyn rolniczych,prawdopodobnie jest ona lepszej jakości niż czerwona ropa opałowa używana w Polsce. Holendrzy leją ją do traktorów wyprodukowanych nawet w 2011r.
Mam silnik 1.9 tdi 90km i z tego co mi wiadomo jest w nim pompa wtryskowa a nie pompowtryskiwacze. Wyczytałem też że jak już ktoś leje czerwoną ropę to lepiej jest dodać do niej mixol lub zwykły olej silnikowy. Zalanie czerwonej ropy to jednorazowy incydent, chciałbym przejechać trasę 2 000 km, czy jest sens by bawić się w takie oszczędności i jak poradzi sobie z tym silnik?
Wiem że jest to nielegalne, zależy mi tylko na opiniach dotyczących silnika.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2012, 16:10 przez kucioch, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No nie wiem czy to aż taka alternatywa, sam raz miałem przyjemność zalać zetora "białą"Ja jako alternatywe dla naszego on, leje od sasiadów.
ruską ropą, i o dziwo zachowywał się dużo lepiej jak na naszej polskiej. Palił lepiej, jakoś tak ciszej pracował i około 7% mniej tego zjadł.
Niestety nie bardzo mam do tego dostęp bo chętnie bym się na to przesiadł.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 45
- Rejestracja: 09 wrz 2012, 12:55
Ja również cały czas jeżdżę na ropce z ua wcześniej również na benzynie i nie ma żadnych problemów koledzy też jeżdżą w zimie na mrozach -30 odpala bez problemu znajomi "biznesmeni" chwalący polskie paliwa niestety musieli pozostać w garażu bo nie odpalili :shock: a ja świece grzałem i w drogę :mrgreen:
Panowie "OO" o którym mowa nie zniszczy wam silnika ni pompy nie zasyfi, ba nawet nie zamarznie w zimie tak szybko jak ON. Opał jest o wiele czystszym paliwem od zwykłej a to dla tego, że dysza pieca na OO jest czulsza na wszelkie nieczystości najdrobniejsze. A nie zamarznie ponieważ są w niej dodatki i uszlachetniacze do tego (mówimy o czystej ropie opałowej z legalnego źródła), ponieważ zbiorniki z nim są przecież montowane na zewnątrz. Kto chciałby obudzić się w zimie nie mogąc uruchomić pieca bo paliwo zgęstniało? Ja jeździłem 3 lata golfem MkIII 1,9 TDI na czerwonej, potem BMW 2,5 TDS teraz przez ponad rok lałem do swojego SB i nigdy problemów nie miałem. A nic nie dolewałem żadnych olejów mixoli i tym podobnych, bo to od tych mieszanek wtryski się zatykają. Teraz mam dostęp do ruskiej DT5 i jest bardzo dobra. Czysta, z pewnego źródła samochód ożył nie to co u nas na stacjach benzynowych. Jak masz pewną czerwoną i się nie boisz to lej spokojnie. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tu jest temat https://www.google.com/url?q=http://www ... P3LOhZbvng