Zrozum Panie autorze tematu, że nikt Ci nie wyliczy i nie poda szacowanego czasu ani kosztów modyfikacji o których wspominasz. Nie piszesz nic konkretnego więc nie oczekuj konkretnych odpowiedzi.
Wszystko zależy od tego co chcesz, włożyć, konkretnie, co i jak chcesz pomalować konkretnie. I nie gdzie to wszystko zrobisz. Ile to będzie trwało to zależy od wykonawców itd etc.
Dochodząc do meritum, podanie cen i czasu realizacji nie jest możliwe. Bo to teoretyzowanie. A tutaj nic nie kończy się tak jak się zaplanowało.
Bo jeśli chcesz wszystko totalnie odrestaurować to tak jak pisałem wcześniej. Odwiedź swojego mechanika i lakiernika. Później wycieczka do ASO i tam się pytaj czy w ogóle części które chcesz będą dostępne. Tam też dowiesz się ile co będzie kosztować.
[B4 1.9TD] Tuning, odrestaurowanie
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ciekawe czy ASO zechce się dotknąć tak starego samochodu, większość części silnika pewnie też nie do dostania jako nowe, ewentualnie jako fabrycznie regenerowane. Na forum VW Golfa kiedyś czytałem że komuś udało się zdobyć nowy short-block do VR6 za okazyjną cenę 15 tyś zł.
Tak na szybko sprawdziłem po numerach głowica do AAZ - 5366 zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1153675/
short-block do AAZ nie znajduje na http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ ale do 1Z kosztuje niecałe 12 tyś. zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1153430/
pompa wtryskowa 3300 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1155504/
przedni zderzak: 1673 zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1163238/
tylni zderzak 1840zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1163331/
błotnik przedni 400zł x2 = 800zł
maska 1800 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1164355/
klapa bagażnika do avanta 2800 (oczywiście niekompletna)
drzwi przednie 1550 x2 = 3100 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1164591/
drzwi tylne 1555 3110 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1164654/
To juz razem daje 35789
Najlepiej odwiedź jakiegoś rzeczoznawcę który robi wyceny dla firm ubezpieczeniowych, ktoś taki powinien sobie poradzić z wyceną.
Tak na szybko sprawdziłem po numerach głowica do AAZ - 5366 zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1153675/
short-block do AAZ nie znajduje na http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ ale do 1Z kosztuje niecałe 12 tyś. zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1153430/
pompa wtryskowa 3300 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1155504/
przedni zderzak: 1673 zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1163238/
tylni zderzak 1840zł http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1163331/
błotnik przedni 400zł x2 = 800zł
maska 1800 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1164355/
klapa bagażnika do avanta 2800 (oczywiście niekompletna)
drzwi przednie 1550 x2 = 3100 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1164591/
drzwi tylne 1555 3110 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 6/1164654/
To juz razem daje 35789
Najlepiej odwiedź jakiegoś rzeczoznawcę który robi wyceny dla firm ubezpieczeniowych, ktoś taki powinien sobie poradzić z wyceną.
Mabrothrax - zrobię dokładnie tak jak mowisz - dzięki
maciek889 - dzięki, że przybliżyłeś mnie trochę odnośnie cen. Odnośnie blach to jest osobna sprawa - na razie mniej ważna
schack - nie chodzi o to że upieram się przy oryginale. Po prostu nie chce benzyny - to wszystko a silnik 1.9TD w zupełności mnie zadowala pomimo tego, że mocny nie jest pod względem osiągów. Wiem też, że jest to najtańszy "częściowo" silnik z diesli w tych autach.
Może inaczej... Jakbyś mogł wydać na to 60tyś zł to co byś dokładnie zrobił? skoro mowisz, że można za prawie połowę mniej mieć "piękny samochód". Preferuję oczywiście nowy silnik i cały jego osprzęt.
pozdrawiam Was Panowie i wielkie dzięki za wszelką pomoc. Jestem prawdziwym laikiem samochodowym hehe
maciek889 - dzięki, że przybliżyłeś mnie trochę odnośnie cen. Odnośnie blach to jest osobna sprawa - na razie mniej ważna
schack - nie chodzi o to że upieram się przy oryginale. Po prostu nie chce benzyny - to wszystko a silnik 1.9TD w zupełności mnie zadowala pomimo tego, że mocny nie jest pod względem osiągów. Wiem też, że jest to najtańszy "częściowo" silnik z diesli w tych autach.
Może inaczej... Jakbyś mogł wydać na to 60tyś zł to co byś dokładnie zrobił? skoro mowisz, że można za prawie połowę mniej mieć "piękny samochód". Preferuję oczywiście nowy silnik i cały jego osprzęt.
pozdrawiam Was Panowie i wielkie dzięki za wszelką pomoc. Jestem prawdziwym laikiem samochodowym hehe
Więc tak, za tak duże pieniądze jakie chcesz przeznaczyć na to auto ja zrobił bym następujące rzeczy:
1. Kupno silnika 1Z (1.9 TDI) i od razu podkręcił bym jego moc (oczywiście po kapitalnym remoncie na ori częściach) do 130-140 koni i całkiem niezłego momentu.
2. To co dla mnie najważniejsze, ogarnięcie lakieru. Nie ma sensu kupować nowych blach itp. Moim zdaniem najrozsądniej jest doprowadzić auto do stanu golizny, tzn. wyciagnięcie całego środka, silnika, zostawienie gołej blachy i profesjonalne pomalowanie w komorze na piękny kolor.
3. Kupno tzn. "wypasu" Fotele skóra z podłokietnikami itp. do tego np. zegary z a6 (u Jacka pieknie się prezentują) + pełny wypas el. szyby, klimatronik, grzane fotele, el ustawianie foteli i tak dalej i tak dalej ) pod względem wypasu 80-tki stoją na dobrym poziomie większość da się kupić.
4. Do tego, zeby auto wyróżniało się spoza innych (nie oszukujmy się ori 80-tka nie wyróżnia się bo jest tego sporo) założył bym sportowe obniżone zawieszenie do tego soczewki na przód (zależy jaki masz kolor albo ori albo pomalowane środki na czarno) i w zasadzie miał bym cudowne, wymarzone auto.
5. Ja założył bym sobie ledziki w klamki jak w a6, podoba mi się to.
Trzymaj sie i jak zaczniesz modzić to zakładaj temat i pokazuj efekt, jak wygram dzisiaj w totka też będe sobie taką 80 robił :]
1. Kupno silnika 1Z (1.9 TDI) i od razu podkręcił bym jego moc (oczywiście po kapitalnym remoncie na ori częściach) do 130-140 koni i całkiem niezłego momentu.
2. To co dla mnie najważniejsze, ogarnięcie lakieru. Nie ma sensu kupować nowych blach itp. Moim zdaniem najrozsądniej jest doprowadzić auto do stanu golizny, tzn. wyciagnięcie całego środka, silnika, zostawienie gołej blachy i profesjonalne pomalowanie w komorze na piękny kolor.
3. Kupno tzn. "wypasu" Fotele skóra z podłokietnikami itp. do tego np. zegary z a6 (u Jacka pieknie się prezentują) + pełny wypas el. szyby, klimatronik, grzane fotele, el ustawianie foteli i tak dalej i tak dalej ) pod względem wypasu 80-tki stoją na dobrym poziomie większość da się kupić.
4. Do tego, zeby auto wyróżniało się spoza innych (nie oszukujmy się ori 80-tka nie wyróżnia się bo jest tego sporo) założył bym sportowe obniżone zawieszenie do tego soczewki na przód (zależy jaki masz kolor albo ori albo pomalowane środki na czarno) i w zasadzie miał bym cudowne, wymarzone auto.
5. Ja założył bym sobie ledziki w klamki jak w a6, podoba mi się to.
Trzymaj sie i jak zaczniesz modzić to zakładaj temat i pokazuj efekt, jak wygram dzisiaj w totka też będe sobie taką 80 robił :]