[b3] Montaż filtra kabinowego K1042 w ramkę K1003
[b3] Montaż filtra kabinowego K1042 w ramkę K1003
Witam
Zaczniemy od cytatu z Pana Audeusza
Było Rezaczy filtra kabinowego wielu
Lecz żaden z nach nie rezał filtra z Merca do Audi'lu
Jak w temacie
- filtr K1003 kosztuje 50 zł. - to dlatego że trzeba jak na razie kupić go razem z ramką
- filtr K1042 kosztuje 20 zł. - one pasuję do Mercedesa ale my go tak rezniemy by wszedł w nasze auto
K1042 montujemy w kratę od filtra K1003
Zaczynamy od przycięcia wkładu z góry z dołu oraz z boków tak jak to widać na fotkach
Celowo z boków zostawiam luźne dwa listki filtra (wskazane więcej) gdyż boki ramki są węższe i wkład tam ciężko wchodzi - filtr na długość przycinamy tak by było około 5 mm luzu po obu stronach
-
-
-
-
Po przymiarce smarujemy butaprenem listki oraz ramkę jak na fotce
-
Jak klej wyschnie (5 minut łyk "bronka") wkładamy wkład i ładnie śrubokrętem dociskamy klej
-
-
-
Całość spinamy cienkim drutem by ramka nie rozłaziła się na boki oraz by filtr nie wysuwał się w dół
-
Następnie za zaczepami przycinamy z góry plastiki o około 5 mm wskazane strzałką - inaczej filtr nie wejdzie
-
Pozostało jeszcze docisnąć drucik do ramki tak jak na fotce by nic nie sprężynowało
-
Wreszcie koniec - 30 zł. zarobione - zapewniam że jak zrobimy to dokładnie to wszystko mamy szczelne
Powiem że ten filtr jest lepszy od ori bo jest wyższy więc mamy większą powierzchnię filtrującą
Pozdrawiam
Wasz Audan Mickiewicz 80 B3
Zaczniemy od cytatu z Pana Audeusza
Było Rezaczy filtra kabinowego wielu
Lecz żaden z nach nie rezał filtra z Merca do Audi'lu
Jak w temacie
- filtr K1003 kosztuje 50 zł. - to dlatego że trzeba jak na razie kupić go razem z ramką
- filtr K1042 kosztuje 20 zł. - one pasuję do Mercedesa ale my go tak rezniemy by wszedł w nasze auto
K1042 montujemy w kratę od filtra K1003
Zaczynamy od przycięcia wkładu z góry z dołu oraz z boków tak jak to widać na fotkach
Celowo z boków zostawiam luźne dwa listki filtra (wskazane więcej) gdyż boki ramki są węższe i wkład tam ciężko wchodzi - filtr na długość przycinamy tak by było około 5 mm luzu po obu stronach
-
-
-
-
Po przymiarce smarujemy butaprenem listki oraz ramkę jak na fotce
-
Jak klej wyschnie (5 minut łyk "bronka") wkładamy wkład i ładnie śrubokrętem dociskamy klej
-
-
-
Całość spinamy cienkim drutem by ramka nie rozłaziła się na boki oraz by filtr nie wysuwał się w dół
-
Następnie za zaczepami przycinamy z góry plastiki o około 5 mm wskazane strzałką - inaczej filtr nie wejdzie
-
Pozostało jeszcze docisnąć drucik do ramki tak jak na fotce by nic nie sprężynowało
-
Wreszcie koniec - 30 zł. zarobione - zapewniam że jak zrobimy to dokładnie to wszystko mamy szczelne
Powiem że ten filtr jest lepszy od ori bo jest wyższy więc mamy większą powierzchnię filtrującą
Pozdrawiam
Wasz Audan Mickiewicz 80 B3
-
- Forum Audi 80
- Posty: 146
- Rejestracja: 17 sty 2011, 20:13
- Lokalizacja: Zakrzówek
Wymiana filtra u mnie tak co 6 miesięcy
Wiem że może i lepiej ramkę z B4 zapodać ale kto by chciał się pobawić to ma gotową instrukcję
Pozdry
ogi.b4 gdzie takie tanie filtry mają ? za ile kupię K1042 najtaniej ?
Wiem że może i lepiej ramkę z B4 zapodać ale kto by chciał się pobawić to ma gotową instrukcję
Pozdry
ogi.b4 gdzie takie tanie filtry mają ? za ile kupię K1042 najtaniej ?
to się zgadza ja muszę w zimie mieć ori kołpaki i kónieck3llys pisze:a z tego co wiem to ziemor, stoczyłby nawet tarcze na tokarce żeby włożyć felgi 14"
ale mi chodzi o to żeby nie przyklejać filtra do obudowy, tylko na wcisk go wsadzać, a w sumie to doszczelnić bez klejenia do ramki, bo i tak druciki go trzymają w ramce.k3llys pisze:albo taka specjalna taśma do klejenia literek na klapę, ona też jest z gąbki tylko że dwustronna
przychodzi mi do głowy jeszcze uszczelka szczotkowa, ale raczej nie będzie się za dobrze tutaj spisywała.