[80 b4 2.0 ABT]Samodzielna regulacja LPG
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Kontakt:
kupujesz na allegro interfejs usb z jednym kabelkiem (nr 1- m in. do Bingo) za 44 zł + przesyłka, instalujesz program, łączysz kable i działasz...
>>link do aukcji z interfejsem<<
mnie sie udało spokojnie skomunikować za pomocą tego interfejsu i kabelka nr 4 z moją landirenzo... niestety jestem jeszcze z tego zielony i nic tam nie grzebałem poważnego... na moment podwyższyłem sobie obroty przy jakich sie przełącza na gaz żeby sprawdzić czy zadziała, zadziałało, reszty bałem sie ruszać bo na razie chodzi spoko , ja tam ogólnie w programie mam dość sporo opcji w których można grzebnąć....
mnie sie udało spokojnie skomunikować za pomocą tego interfejsu i kabelka nr 4 z moją landirenzo... niestety jestem jeszcze z tego zielony i nic tam nie grzebałem poważnego... na moment podwyższyłem sobie obroty przy jakich sie przełącza na gaz żeby sprawdzić czy zadziała, zadziałało, reszty bałem sie ruszać bo na razie chodzi spoko , ja tam ogólnie w programie mam dość sporo opcji w których można grzebnąć....
czy ktos potwierdzi post ktory napisal skuciok bo chcialbym miec pewnosc ze bedzie to dzialalo i nie bedzie z tym zadnych problemow...dziekiSkuciok pisze:kupujesz na allegro interfejs usb z jednym kabelkiem (nr 1- m in. do Bingo) za 44 zł + przesyłka, instalujesz program, łączysz kable i działasz...
- Danek
- Forum Audi 80
- Imię: Damian
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Kontakt:
Jak masz w lapku/PC-ie tylko USB to musisz kupić fejs USB. Fejsy od VIAKENA są dobre i sprawdzone. Sam ich używam. Jak nie masz USB to musisz kupić fejs na COM-a. Może być też od VIAKENA. Jego interfejsy są znane na rynku i nie słyszałem o jakichś problemach.
Podsumowując, możesz śmiało brać z uwzględnieniem portu do jakiego będziesz go podpinał - jak masz USB to ten, a jak tylko COM to poszukaj aukcji tego allegrowicza z fejsem na COM-a.