[80 b4 2.0 ABT]Samodzielna regulacja LPG
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
kupujesz na allegro interfejs usb z jednym kabelkiem (nr 1- m in. do Bingo) za 44 zł + przesyłka, instalujesz program, łączysz kable i działasz...
>>link do aukcji z interfejsem<<
mnie sie udało spokojnie skomunikować za pomocą tego interfejsu i kabelka nr 4 z moją landirenzo... niestety jestem jeszcze z tego zielony i nic tam nie grzebałem poważnego... na moment podwyższyłem sobie obroty przy jakich sie przełącza na gaz żeby sprawdzić czy zadziała, zadziałało, reszty bałem sie ruszać bo na razie chodzi spoko , ja tam ogólnie w programie mam dość sporo opcji w których można grzebnąć....
>>link do aukcji z interfejsem<<
mnie sie udało spokojnie skomunikować za pomocą tego interfejsu i kabelka nr 4 z moją landirenzo... niestety jestem jeszcze z tego zielony i nic tam nie grzebałem poważnego... na moment podwyższyłem sobie obroty przy jakich sie przełącza na gaz żeby sprawdzić czy zadziała, zadziałało, reszty bałem sie ruszać bo na razie chodzi spoko , ja tam ogólnie w programie mam dość sporo opcji w których można grzebnąć....
czy ktos potwierdzi post ktory napisal skuciok bo chcialbym miec pewnosc ze bedzie to dzialalo i nie bedzie z tym zadnych problemow...dziekiSkuciok pisze:kupujesz na allegro interfejs usb z jednym kabelkiem (nr 1- m in. do Bingo) za 44 zł + przesyłka, instalujesz program, łączysz kable i działasz...
>>link do aukcji z interfejsem<<
mnie sie udało spokojnie skomunikować za pomocą tego interfejsu i kabelka nr 4 z moją landirenzo... niestety jestem jeszcze z tego zielony i nic tam nie grzebałem poważnego... na moment podwyższyłem sobie obroty przy jakich sie przełącza na gaz żeby sprawdzić czy zadziała, zadziałało, reszty bałem sie ruszać bo na razie chodzi spoko , ja tam ogólnie w programie mam dość sporo opcji w których można grzebnąć....
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Jak masz w lapku/PC-ie tylko USB to musisz kupić fejs USB. Fejsy od VIAKENA są dobre i sprawdzone. Sam ich używam. Jak nie masz USB to musisz kupić fejs na COM-a. Może być też od VIAKENA. Jego interfejsy są znane na rynku i nie słyszałem o jakichś problemach.
Podsumowując, możesz śmiało brać z uwzględnieniem portu do jakiego będziesz go podpinał - jak masz USB to ten, a jak tylko COM to poszukaj aukcji tego allegrowicza z fejsem na COM-a.
Podsumowując, możesz śmiało brać z uwzględnieniem portu do jakiego będziesz go podpinał - jak masz USB to ten, a jak tylko COM to poszukaj aukcji tego allegrowicza z fejsem na COM-a.
Witam. Mam trochę inne pytanie. Mianowicie jak powinna wyglądać prawidłowa regulacja gazu. mam Audi 2.0 ABT 90KM i zalewa mi się gazem przez co ciężko się go pali. pojechałem wyregulować gaz do goscia. Wsadził analizator spalin (?) w tłumik. popatrzał na odczyty pokręcił coś pod maską jednocześnie kazał mi trzymać obroty na 2,5 tys obrotów i powiedział ze jest ok. skasował 20 zl całość trwała 3 min. A samochód dalej mi sie zalewa gazem Wydaje mi się ze chyba nie tak to powinno wyglądać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dziś byłem u innego gazownika który wymienił mi tłoczek bo tamten niby był zapieczony skasował 80 zł powiedział ze będzie ok. heh teraz pojawia się inny problem... trochę głupi bo samochód gaśnie mi gdy kręce kierownicą a szczególnie gdy kręce w prawo... dziś prawie miałem czołówkę na zakręcie niespodziewanie zgasł mi samochód i nie było wspomagania i wyjechałem na drugi pas... juz wyczytałem na forum, że to niby wina instalacji gazowej. :roll: chociaż ciezko mi w to uwierzyć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może miałeś już mało gazu? Czasami jest tak że ciekły gaz odpłynie od rurki i takie rzeczy się dzieją.
Przyczyną może też być parownik, możliwe, że ktoś skręcił bypass do końca (albo jest za bardzo odkręcony albo za mało) podczas regulacji. Jest on właśnie potrzebny głównie aby na biegu jałowym nie gasł gdy na membrany działają siły bezwładności. Rozwiązaniem byłby parownik np. zavoli GES który ma przeciwwagi aby na zakrętach nie zmieniało się dawkowanie gazu.
Albo rozwianiem gaśnięcie jest jeżdżenie tak jak na kursie uczyli - nie jeździć na "luzie"!
Przyczyną może też być parownik, możliwe, że ktoś skręcił bypass do końca (albo jest za bardzo odkręcony albo za mało) podczas regulacji. Jest on właśnie potrzebny głównie aby na biegu jałowym nie gasł gdy na membrany działają siły bezwładności. Rozwiązaniem byłby parownik np. zavoli GES który ma przeciwwagi aby na zakrętach nie zmieniało się dawkowanie gazu.
Albo rozwianiem gaśnięcie jest jeżdżenie tak jak na kursie uczyli - nie jeździć na "luzie"!
- FilippoAudi80
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2012, 17:22
- Lokalizacja: Kamieńsk/Łódzkie
kolego to nie jest głupi problem bo ja również go mam i mam ten sam silnik i jak skręce szybko w prawo jadąc "na luzie" to też mi gaśnie. Ten problem pojawił się po zamontowaniu instalacji gazowej w moim samochodzie. Za każdym razem tak sie dzieje nawet jak jest pełny bak. Byłem u gazownika i wyjął rurke tą co leci od filtra powietrza, to miało niby pomóc ale jest to samo. Czy ktoś ma lub miał taki sam problem? Może ktoś wie jak go rozwiązać? PozdrawiamThomeck pisze:trochę głupi bo samochód gaśnie mi gdy kręce kierownicą a szczególnie gdy kręce w prawo...
[ Dodano: 2012-11-03, 20:00 ]
Tak jak napisałem wcześniej ten problem się pojawia jak jadę na luzie Ale czy tak powinno być? moim zdaniem nie, bo jak się skręca w lewo to nie gaśnie, w innych samochodach nie zauważyłem takiego problemu.aldi pisze:Albo rozwianiem gaśnięcie jest jeżdżenie tak jak na kursie uczyli - nie jeździć na "luzie"!
- FilippoAudi80
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2012, 17:22
- Lokalizacja: Kamieńsk/Łódzkie
w sumie to ja też sie nie znam. Śrubka znajduje się w miejscu gdzie kiedyś znajdował sie silnik krokowy od instalacji ale gazownik mi go wywalił i wstawił ową śrube. http://zapodaj.net/7ed8457635f54.jpg.html Mozliwe ze Ty masz w tym miejscu silnik krokowy to niewiele Ci pomogę. Bo może to być źle zamontowany parownik od LPG i na zakręcie siła odśrodkowa działa na membranę która zamyka dopływ gazu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków