Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT+LPG] Czy nie uszkodzę komputera?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Qzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 12:06
Lokalizacja: Czeladź

[B4 2.0 ABT+LPG] Czy nie uszkodzę komputera?

Post autor: Qzi » 27 paź 2007, 13:22

Witam tak jak w temacie czy nie uszkodzę komputera
albo jakiejś innej elektroniki? Już piszę o co chodzi.
Mam nowy środkowy tłumik, ale gdzieś niefortunnie
przywaliłem w niego i poszedł na szwie :-/ . A teraz sedno
sprawy - czy można go pospawać na tym szwie nie odpinając
klem akumulatora :?: i czy ewentualne ich odpięcie nie
spowoduje wyzerowania kompa :?: Bo gdzieś słyszałem
że jest kategoryczny zakaz zdjęcia klem, ale nie wiem
czy dotyczy to 80. proszę o poradę bo coraz głośniejsze
pierdzenie mnie dobija, bo dochodzi z pod podłogi a nie spod
zderzaka :mrgreen:
Z góry dzięki za pomoc.
Była Audi80 B4 ABT
Była AudiA6 C4 ACE <quattro>
Jest AudiA4 B7 BRD <quattro>
Będzie A8 <quattro>

Awatar użytkownika
marcinz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 05 wrz 2007, 17:53
Lokalizacja: gostyn wlkp

Post autor: marcinz » 27 paź 2007, 14:03

na klemy,przed spawaniem musisz zalozyc zabezpieczenia.podejzewam ze takich nie posiadasz wiec nalezy sciagnac klemy.bez obaw nic sie nie zresetuje.dopiero wowczas mozesz przystapic do procesu spawania.pamietaj :!: zawsze sciagamy jako pierwsza kleme o oznaczeni -
ZIOLO

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 paź 2007, 14:09

marcinz pisze:bez obaw nic sie nie zresetuje
Nieprawda!. ECU wyzeruje mapę wtrysku benzyny.

Qzi, po podpięciu aku należy zrobić ponowną adaptację ECU na benzynie. Jak to zrobić to pisałem już wiele razy w wielu wątkach, więc poszukaj.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 27 paź 2007, 14:15

przy spawaniu trzeba odpiąć klemy...
pierwszą sciągamy ujemną (-)
a drugą dodatnią (+)

zakładamy w kolejnosci odwrótnej niż ściąganie.

a co do restartu ECU to zaprogramowanie go na nowo nie stanowi problemu.
trzeba po założeniu klem zapalić samochód i zeby tak chodził do załączenia wentylatora.
tylko nie wolno go gazować ani przełączać na gaz.

musi chodzić na benzynie na wolnych obrotach ...
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga