[80 b4]Problem z centralnym zamkiem?
[80 b4]Problem z centralnym zamkiem?
Witam.Mam centralny zamek razem z alarmem a mój problem jest następujący.Zarówno z kluczyka jak i z pilota samochód się otwiera z tym że, po przekręceniu kluczyka w stacyjce drzwi automatycznie się zamykały.Teraz raz się zamkną raz nie.Słychać jakby chciały się zamknąć ale nie za każdym razem to się udaje.Jest to trochę irytujące ponieważ mając ustawiona lampkę kabinową w pozycji na otwarcie drzwi jak zapale samochód ona cały czas się świeci......Co może być tego przyczyna?Miał ktoś podobny problem?Mam nadzieje że uda nam się wspólnie coś z tym zrobić Pozdrawiam
Otwórz auto i idź z tyłu nasłuchuj czy pompka imo pompuje długo czy w momencie... Jak pompuje to w czasie tego nie zamkniesz auta ani z pilota ani z kluczyka a jedynym sposobem na naprawienie usterki jest znalezienie miejsca gdzie ucieka powietrze. (może być to w bagażniku, klapach, drzwiach, wszędzie gdzie wężyki idą.
może trochę źle napisałem:D Zarówno otworzyć jak i zamknąć auto mogę....tak samo alarm po jakimś czasie zmyka bez problemu...problem jest w tym że kiedyś po odpaleniu auta drzwi od środka się zamykały i w tym momencie lampki kabinowe się wygaszały a po zgaszeniu automatycznie się odblokowywały i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki lampki się zapalały...teraz to się nie dzieje i lampki cały czas mam wyłączone bo mnie to denerwuje jak jadę a lampki cały czas się świecą...
pitazz, jakiej firmy masz alarm? ew skąd jesteś? ja ostatnio u siebie ożywiłem alarm i też mam funkcje ryglowania drzwi w momencie włączania zapłonu, najczęściej daje się ją wyłączyć poprzez odpowiednie zaprogramowania alarmu.
a co do oświetlenie to myślę, że warto przyjrzeć się elektronice przy pompce od centralnego która też steruje oświetleniem wnętrza, prawdopodobnie zimne luty płatają figle
a co do oświetlenie to myślę, że warto przyjrzeć się elektronice przy pompce od centralnego która też steruje oświetleniem wnętrza, prawdopodobnie zimne luty płatają figle
Dzięki panowie za zainteresowanie już ogarnięte...Światełko ładnie się zapala i gaśnie a drzwi zamykają i otwierają Najpierw odłączyłem pompkę centralnego i drzwi ładnie chodziły ale lampka nie gasła...aż wstyd pisać ale problemem był mały czujnik zamknięcia drzwi tylnych lewych :mrgreen: :mrgreen: :lol: ....Teraz mam problem bo bagażnik mi się nie chce ryglować :roll: Ciągle coś...
Witam. Jestem tutaj nowy i nie bardzo wiem czy w dobry temat wpisuje swój problem.
Chodzi o otwieranie tylnych dzwi.
Audi B4 92 r. 2 litry benzyna. Wszystkie dzwi z centralnego sie otwieraja oprucz tylnych prawych i teraz tak nie mozna nawet podniesc do gory tego cypideusza do ryglowania dzwi ani do gory ani do dolu ani drgnie. Rozłanczalem klemy zeby zresetowac centralny ale nie pomaga, szarpanie za klamki wewnetrzna jak i zewnetrzna tagze bez skutecznie. A nie chcialbym rwac tapicerki. Czy mozna to jakos otworzyc? PS.Tak sie zrobilo po teperaturach minusowych. ale juz przeciez mamy bardziej teperatury plusowe wiec powinno odpuscic.
Chodzi o otwieranie tylnych dzwi.
Audi B4 92 r. 2 litry benzyna. Wszystkie dzwi z centralnego sie otwieraja oprucz tylnych prawych i teraz tak nie mozna nawet podniesc do gory tego cypideusza do ryglowania dzwi ani do gory ani do dolu ani drgnie. Rozłanczalem klemy zeby zresetowac centralny ale nie pomaga, szarpanie za klamki wewnetrzna jak i zewnetrzna tagze bez skutecznie. A nie chcialbym rwac tapicerki. Czy mozna to jakos otworzyc? PS.Tak sie zrobilo po teperaturach minusowych. ale juz przeciez mamy bardziej teperatury plusowe wiec powinno odpuscic.
Witam
podepne sie pod temat.Kupilem ostatnio sterownik do elektrycznego zamka F-my Remotronix Mod RTX KE4/SE4 Wedlug otrzymanej instrukcji moze byc sterowanie(+) (-) sterowanie zmienne(+)(-) a takze sterowanie bezposrednie silownikiem.Szkopul w tym,ze ze sterownika
wychodza tylko 2 przewody sygnalowe (z wyjatkiem sterowania zmiennego gdzie zalecane jest przeciecie przewodow miedzy przewodem pomaranczowym a kompresorem - gdzie sa przewody sygnalowe na tym schemacie nie podano).W samochodzie mam obecnie stary sterownik zalozony przez poprzednika ktory jest podlaczony w obu przednich drzwiach do silownikow master (5 przewodow) z tylu sa silowniki slave (2 przewody).Podczas rozmowy z przedstawicielem Firmy Remotronx uslyszalem,ze ten sterownik nie bedzie dzialal "z kluczyka".
Jeyna mozliwosc to podpiecie rownolegle 4 silownikow ale w tej konfiguracji istnieje mozliwosc otwarcia drzwi tylko z pilota.Moje pytanie:czy jest mozliwosc takiego podlaczenia aby zamek dzialal zarowno z kluczyka jak i z pilota.
Moje auto to Audi 80 B4 z 1994 roku.
Pozdrawiam burda
podepne sie pod temat.Kupilem ostatnio sterownik do elektrycznego zamka F-my Remotronix Mod RTX KE4/SE4 Wedlug otrzymanej instrukcji moze byc sterowanie(+) (-) sterowanie zmienne(+)(-) a takze sterowanie bezposrednie silownikiem.Szkopul w tym,ze ze sterownika
wychodza tylko 2 przewody sygnalowe (z wyjatkiem sterowania zmiennego gdzie zalecane jest przeciecie przewodow miedzy przewodem pomaranczowym a kompresorem - gdzie sa przewody sygnalowe na tym schemacie nie podano).W samochodzie mam obecnie stary sterownik zalozony przez poprzednika ktory jest podlaczony w obu przednich drzwiach do silownikow master (5 przewodow) z tylu sa silowniki slave (2 przewody).Podczas rozmowy z przedstawicielem Firmy Remotronx uslyszalem,ze ten sterownik nie bedzie dzialal "z kluczyka".
Jeyna mozliwosc to podpiecie rownolegle 4 silownikow ale w tej konfiguracji istnieje mozliwosc otwarcia drzwi tylko z pilota.Moje pytanie:czy jest mozliwosc takiego podlaczenia aby zamek dzialal zarowno z kluczyka jak i z pilota.
Moje auto to Audi 80 B4 z 1994 roku.
Pozdrawiam burda