Witam, Audi 80 B3 91r 90km 1.8 LPG Posiadam problem z czujnikiem temperatury ten okrągły na 3 piny przy komorze silnika (obok jest 2 pinowy) Problem wystepuje taki że na starym czujniku wł się wentylator przy 60stopniach Max temperatura jaką osigałem na starym czujniku według zegarów to 60stopni i to przy staniu w korkach(tak mi pokazuje na zegarach ze ma 60stopni) wymieniłem na nowy dałem za niego 40zł i pokazuje ze ma 110stopni w korakach i wtedy wł sie wentylator. Przy normalnej jeździe 100-110 pokazuje i podczas jazdy tez wł se nieraz wentylator. Teraz moje pytanie brzmi czy to normalne? przy 110stopniach płyn mi sie nie gotuje weże są jednakowo gorące. I teraz czy czujnik jest walniety czy to cos innego ? Na jedynm i drugim czujniku weże sa jednakowo gorace itp. Teraz mam kupować kolejny czujnik czy coś nie tak jest na zegarach ze tak pokazuje? Dodam jeszcze że czasem obrotomierz sie zacina i przy małym stukaniu w zegary wraca do normy.
Dodam że podaje temperature według licznika. Nie mierzyłem jej termometrem itp.
PS Czytałem FAQ na ten temat i przeglądałem neta i forum jedynie co wyczytałem to przyczyn może być kilka
1) wadliwy czujnik ten 3 pinowy
2) zimny lut na zegarach
3) padł czujnik na zegarach
4) termostat i czujnik 2pinowy który znaduje sie obok tego 3 pinowego przy silniku
5) Czujnik na chlodniy
Proszę o szybką w miare odpowiedź bo nie wiem czy ma faktycznie 110 i przy dalszej jeździe walnie mi uszczelka, zagotuje go itp....