AUDI B4 TDI Kris
- 
				
				kris00
 - Forum Audi 80

 - Posty: 269
 - Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
 - Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Wiem że to trochę prądu połyka ale akurat zawsze ten czas pracy następnie sie odpracuje jadąc i ładując akumulator fajna sprawa 10 minut i silnik nagrzany do 60 stopni  :mrgreen:  
A co do wyglądu zewnętrznego to raczej nic nie przewiduje niestety brak $$$
Ma to być zewnętrznie zwykłe b4 ale mały diabełek na drodze 8-)
			
			
									
									
						A co do wyglądu zewnętrznego to raczej nic nie przewiduje niestety brak $$$
Ma to być zewnętrznie zwykłe b4 ale mały diabełek na drodze 8-)
- 
				
				kris00
 - Forum Audi 80

 - Posty: 269
 - Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
 - Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Od czego zapożyczone dokładnie to nie wiem ponieważ było to montowane w różnych samochodach i różnych pojemnościach czy 2,5 czy 1,9 tdi to w zupełności wystarczało a co do ceny to rozpiętość jest różna w zależności od stanu i zawartości (ja kupiłem cały komplet wszystko tylko montować) średnio  400-900 pln
			
			
									
									
						- 
				
				kris00
 - Forum Audi 80

 - Posty: 269
 - Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
 - Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
 - Kontakt:
 
I znowu parę udoskonaleń wpadło kto ma kompa 16 bit i turbo T2 ten wie że jest strasznie duża turbo dziura sprężarka budzi się do życia od 2 tyś z ekonomiczną jazdą można było się pożegnać najgorzej jazda po mieście  <uhh> po wymianie na T15 życie stało się lepsze sprężarka wstaję dużoooooo wcześniej przy 1,8 tyś już jest 1 bar i teraz faktycznie da się jeździć tylko do 2 tyś i nie ma już żadnej turbo dziury autko przyśpiesza płynnie od od spodu do końca  po odpięciu wężyka od N18 turbinka bije 1,6 bara więc za niedługo wpadnie reduktor do turbinki   :mrgreen: 
Fotki rzucę na dniach <ok>
			
			
									
									
						Fotki rzucę na dniach <ok>
							












