Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 05 lis 2012, 08:21

Zaworek zmieniony na ten od starej pompy 100% sprawny i jest to samo. Gdzie dalej szukać?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 lis 2012, 10:51

Fighter001 pisze:Zaworek zmieniony na ten od starej pompy 100% sprawny i jest to samo. Gdzie dalej szukać?
Dekielkek nastawnika przełóż ,albo sam króciec powrotu paliwa wkręcony w dekielek ...jak to nie pomoże to niestety trzeba grzebać już w pompie ,sitko na n108 moze być zawalone ,albo
tłoczek przestawiacza kąta przytarty

mateusz11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 04 mar 2012, 14:08
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: mateusz11 » 11 lis 2012, 14:24


Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 11 lis 2012, 19:36

mateusz11, ja nie widzę tam nic niepokojącego, a wręcz przeciwnie okaz zdrowia :D

btw. masz bardzo ładne korekcje na wtryskach - tylko pozazdrościć.

Coś dzieje się z autkiem, że robiłeś logi?

mateusz11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 04 mar 2012, 14:08
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: mateusz11 » 11 lis 2012, 21:00

Niby wszystko dobrze, tylko spalanie jakoś wzrosło, na 6,4 gdy zawsze miałem do 6, może to dlatego ze pod filtrem powietrze mialem 2 spore liscie?? Sam nie wiem dlatego zrobilem logi zeby sie dowiedziec cos wiecej.
Jak założyłem wtryski AFN to spalanie wyszlo 7,5, dlatego wróciły ori 1Z ale spalanie nie spadlo do stanu pierwotnego.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lis 2012, 21:10

Po założeniu wtrysków afn sprawdz dawke i dokonaj korekty, robiąc chipa trzeba liczyc sie ze i spalanie może wzrosnąć .

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 lis 2012, 21:18

Kolego ja tez mam AFN-y czipsa Kostrza i spalanie latem przy spokojnej jeździe :lol: to 5.5 teraz masz do 6 dojdzie na krótkich odcinkach zimny silnik. coś dożo ci na tych afn paliło chyba ze masz ciężką nogę :lol:

mateusz11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 04 mar 2012, 14:08
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: mateusz11 » 11 lis 2012, 21:29

tylko ze po zmianie kompa nie zauwazylem wzrostu spalania a dopiero jak zmienilem wtryski, a ile powinna wynosic optymalna dawka dla afn? Pamietam ze u mnie byla pomiedzy 3 a 4mg wiec nie robilem zadnej korekty, z tym ze po wcisnieciu gazu do konca zostawala czarna chmurka, a wzrost mocy nie byl zbyt wielki dlatego wróciłem do ori 1z.
Kolego ja tez mam AFN-y czipsa Kostrza i spalanie latem przy spokojnej jeździe :lol: to 5.5 teraz masz do 6 dojdzie na krótkich odcinkach zimny silnik. coś dożo ci na tych afn paliło chyba ze masz ciężką nogę :lol:
Noge mam ciężką, ale nie aż tek zeby palił 7,5

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 11 lis 2012, 21:37

ja na ori wtryskach po chipsie i kompie16 dawke mam ustawione na ~4.2 ale ile pali to mogę tylko na czuje powiedzieć bo nie miałem jeszcze okazji zatankować do pełna zwłaszcza, że u mnie istnieje bardzo duże podejrzenie lania wtrysków stąd zmieniam je na dniach na afn. Z tego względu, że denerwuje mnie fakt, że auto od 3 biegu już na ori wtryskach nie wyrabia :D

Sporo chyba trzeba by się starać żeby opierdzilił 7,5l :D
Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 21:42 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lis 2012, 21:39

U mnie 6L , dawka 24. jak zimny to tocze sie 100-120 . Jak nagrzany to i ze 140, ganiam sie czasem z innymi :mrgreen:

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 18 lis 2012, 01:13

Poszukuje vag com który działałby na 64-bitowym win7 czy ktos z was jest w posiadaniu takiego ?
Pobrałem kilkanaście i żaden nie chciał się odpalić. Prawdopodobnie Polski Vag 2.5 uda się odpalić tylko pytanie czy będzie posiadał tyle możliwości diagnozy co vag com w audi 80 B4 1.9 TDI 93r ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lis 2012, 01:22

Mam 32 bitowy i windows7 starter i vag com 311.
łączy sie jak na razie z każdym bosch'em i pierburgiem.
Dla mnie pomógł ogarnąć wszystko Ganimadeus
Interfejs viaken na usb http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 18 lis 2012, 11:14

Kamil91 pisze:Poszukuje vag com który działałby na 64-bitowym win7 czy ktos z was jest w posiadaniu takiego ?
Pobrałem kilkanaście i żaden nie chciał się odpalić. Prawdopodobnie Polski Vag 2.5 uda się odpalić tylko pytanie czy będzie posiadał tyle możliwości diagnozy co vag com w audi 80 B4 1.9 TDI 93r ?
Niestety na 64bitowym systemie odpalanie vaga nie jest możliwe.
Są dwie opcje:
1. Zainstalowanie Virtual boxa a na nim windy xp i wtedy vag śmiga aż miło (sam osobiście tak mam ze względu na to, że nie po to są nowsze lapki żeby nie wykorzystać ich potencjału przez starusieńki już system xp). Jest jeszcze opcja jeżeli windę masz w wersji pro i wyżej pobranie ze strony microsoftu opcji xp mode wtedy zadanie nieco ułatwione - nie musisz sam instalować jeżeli dobrze pamiętam windowsa xp tylko jest już on automatycznie instalowany.
2. Przeinstalować system na xp... ale przy procesorach 2rdzeniowych+ i dodatkowo z pamięcią 4gb+ nie ma to najmniejszego sensu.

Pierwszy lepszy link jak to zrobić: +

W razie pytań w tych kwestiach pytaj śmiało pomogę ;]

Aha i od razu uprzedzam, że interfejs przy użyciu opcji nr 1. należy zainstalować 2x tj. raz na win 7 i potem na virtual boxie w xp.

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 19 lis 2012, 18:23

chciałem Ci kolego podziekowac udało sie zainstalować wirtualnego xp udało sie odpalić vag teraz tylko poczekac az przyjdzie interfejs i zobaczymy co z tego będzie. Ale jeszcze raz bardzo dziękuje :)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 19 lis 2012, 20:28

No tam jeszcze mogą wystąpić problemy ew. z zainstalowaniem interfejsu ale jak coś służę pomocą ;] Zawsze można zrobić zdalne połączenie jak z Krzyśkiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl