[80 B3 JV 1.8 PB+LPG] Problem z gazem
[80 B3 JV 1.8 PB+LPG] Problem z gazem
Witam mam problem ze swoim podtlenkiem LPG . Gdy poziom gazu w butli zbliży się do połowy poprostu zaczyna poszarpywać , mniejszą ilość obrotów można osiągnąć , podjeżdzam pod dystrybutor , zalewam gazloline i objawy ustępują . Oznaki jakby nie było gazu . Głowiłem się o co tu chodzi gdy mam jeszcze połowę zbiornika gazu . Tak myślałem że woda zebrała się w butli ale bez przesady , aż 20 litrów ? . Proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może być kilka przyczyn.
1. Jesteś pewien tego co pokazuje wskaźnik? Może pokazuje połowę a tak naprawdę jedziesz na oparach.
2. Może masz butle zamontowaną w złej pozycji albo źle zamontowany lub dobrany wielozawór co powoduje że rurka pobierająca ciekły LPG jest za wysoko i od połowy butli rurką leci odparowany w butli. Przez rurkę może się przecisnąć sporo mniej odparowanego gazu co drastycznie pogarsza dostarczanie gazu do parownika. Sytuację pogarsza parujący w butli gaz który, ją oziębia co powoduje spadek ciśnienia. Dlatego na butli może skraplać się woda a nawet zamieniać w szron.
1. Jesteś pewien tego co pokazuje wskaźnik? Może pokazuje połowę a tak naprawdę jedziesz na oparach.
2. Może masz butle zamontowaną w złej pozycji albo źle zamontowany lub dobrany wielozawór co powoduje że rurka pobierająca ciekły LPG jest za wysoko i od połowy butli rurką leci odparowany w butli. Przez rurkę może się przecisnąć sporo mniej odparowanego gazu co drastycznie pogarsza dostarczanie gazu do parownika. Sytuację pogarsza parujący w butli gaz który, ją oziębia co powoduje spadek ciśnienia. Dlatego na butli może skraplać się woda a nawet zamieniać w szron.
Co do wskaźnika to jestem pewien . Ale troszkę dałeś mi kolego do myślenia drugim wariantem ponieważ wczoraj zauważyłem właśnie skraplającą się wodę na całym kole . Więc coś jest nie haloo . Jeśli miał być to drugi wariant to co polecasz zrobić ? Nowa butla czy coś tu wystrugać , rurkę wpuścić do dołu butki zaś na wylocie zarobić ją . Doradź kolego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Daj foto jak masz butlę zamontowaną albo poszukaj w internecie jak powinna być zamontowana. Jeśli będzie wyglądało że wielozawór jest w odpowiedniej pozycji, trzeba będzie wykręcić wielozawór zobaczyć w którą stronę idzie rurka skorygować jej pozycje albo przedłużyć.
Oczywiście wykręcaniu wielozaworu trzeba wykonać z najwyższą ostrożnością.
Oczywiście wykręcaniu wielozaworu trzeba wykonać z najwyższą ostrożnością.