Cześć, niedawno zakupiłem audi 90 z silnikiem o oznaczeniu KV i spod maski zalatuje mi trochę jakąś rzeźbą. Podczas walki z falującymi nieregularnymi wolnymi obrotami, po rozebraniu części układu dolotowego znalazłem kilka wolnych wtyczek, które nie mam pojęcia gdzie wtyknąć. Na fotce 1 i 2 (okolice przepustnicy) mam jedną wolną wtyczkę brązową 2-pinową (kable czarny z czerwonych i czarny?) oraz wtyczkę 3-pinową koloru czarnego (kable koloru brązowo czerwony, biało szary i niebiesko żółty)
Fotki 3 i 4 to zdjęcia wtyczki brązowej 2-pinowej (kable brązowy i czerwony) w okolicach czujników ciśnienia oleju.
Moje pytanie to od czego są te wtyczki? Może posiada ktoś schemat instalacji lub jakiekolwiek inne informacje dotyczące tego silnika (KV) głównie chodzi mi o układ wtryskowy. Nie rozumiem w jaki sposób realizowane jest przejście silnika w tryb stabilizacji wolnych obrotów? Nie działał mi stycznik pod przepustnicą - naprawiłem go i wyregulowałem jednak mam wrażenie że nic się nie dzieje podczas pracy silnika gdy ręcznie wciskam ten stycznik. Odpięcie "krokowca" powoduje zejście silnika do 1000 obr i równą pracę. Gdy jest podpięty auto po odpaleniu wchodzi na ponad 2 tysiace ... Jakie urządzenie steruje prądem płynącym przez krokowca?
Podczas kupna uszczelek kolektora ssacego okazuje się ze mam kolektor od silnika NG. Skoro tak to i głowica musi być od NG bo mocowanie kolektora KV/NG jest zupełnie inne wg ETKI. Moze i instalacja elektryczna jest od NG?
[90 2.2 KV] wolne wtyczki w komorze silnika
Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy