Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0] Problem z elektryką

ODPOWIEDZ
mmicalt
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 2.0] Problem z elektryką

Post autor: mmicalt » 14 lis 2012, 22:43

Witam, wiem że temat był wielokrotnie wałkowany, ale jako że problem jest dość złożony a ja nie znam się na rzeczy wystarczająco dobrze żeby ogarnąć różne jego aspekty z różnych wątków, przeto zakładam nowy.
Sprawa polega na tym, że nie działa mi podświetlenie deski rozdzielczej, światła wsteczne działają tylko jeśli uchylę bagażnik pod odpowiednim kątem (normalnie tylko delikatnie się żarzą), a podświetlenie zegara gaśnie co ok. 5 sekund, kiedy to na ok. sekundę zapala się podświetlenie przełącznika świateł przeciwmgłowych. Ponadto nie działa podświetlenie obu tablic, ale to raczej osobna sprawa.
Domyślam się, że gdzieś występuje zwarcie, albo są przetarte kable, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Dodam tylko że mam zamontowane dodatkowe ledy z przodu i górne światło hamowania na tylnej szybie. Czy zły montaż któregoś z tych elementów może być przyczyną takich usterek? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Awatar użytkownika
m_an_ie_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: m_an_ie_k » 15 lis 2012, 04:48

prawdopodobnie masz uszkodzona wiązkę w tylnej klapie, a dokładniej, jak otworzysz bagażnik to po lewej stronie przy zawiasie w gumowej rurce idą przewody, i z czasem tam się kruszą, przecieraj, można kupić gotowe reperaturki w to miejsce i samodzielnie wlutować.

mmicalt
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: mmicalt » 19 lis 2012, 22:34

Dzięki, dzisiaj zabrałem się za tą wiązkę i wróciły światła wsteczne, wycieraczka i centralne z pilota. Podświetlenie tablic i deski to widać jeszcze inna sprawa ;)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: andi77 » 19 lis 2012, 22:38

Podświetlenie tablic i deski to widać jeszcze inna sprawa ;)