Witam, w sobotę robiłem sobie koło autka i wszystko było ok. Wieczorem po podniesieniu maski ukazała mi się komora silnika cała mokra z oleju silnikowego. Tzn część lewa - zbiorniczek wyrównawczy, zbiorniczek płynu i te okolice. Silnik był suchy, dziś umyłem go i zrobiłem test. Okazało się że rozszczelniło się przyłącze przy chłodnicy oleju. Dokładnie dolny wąż. Cieknie nie ze śruby tylko z łączenia śruby i węża. Mam pytanie czym to uszczelnik, w jaki sposób łatwo i trwale to naprawić.
Dla ścisłości dodam że chodzi o tą chłodnicę która jest na dole tam gdzie IC tylko po drugiej stronie. jutro mogę dodać zdjęcia.
Proszę o szybką odpowiedż
pozdro
PS. Silnik mam 1.6td JR a osprzęt został z RA
[b3 1.6 td ra/jr] wyciek oleju z chłodnicy pod obciążeniem
[b3 1.6 td ra/jr] wyciek oleju z chłodnicy pod obciążeniem
Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 18:18 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 2 razy.
Ale dla czego tak nagle samo z siebie puściło?
Będe musiał olej spuszczać i patrzeć ale to w sobote bo jak teraz z pracy wracam to już ciemno ;/
Tak wogóle to mam dylemat czy to na pewno to.
Po umyciu silnika i przejechaniu paru km już komora jest ochlapana z oleju w miejscach zaznaczonych na czerwono. Ale wiadomo na postoju silnik nie jest obciążony i nie wytrorzy takiego ciśnienia. Jak najlepiej sprawdzić na postoju skąd wybija olej?
[ Dodano: 2012-11-24, 13:56 ]
Temat można zamknąć. Był uszkodzony wąż od chłodnicy. dziś kupiłem nowy i wymieniłem
Będe musiał olej spuszczać i patrzeć ale to w sobote bo jak teraz z pracy wracam to już ciemno ;/
Tak wogóle to mam dylemat czy to na pewno to.
Po umyciu silnika i przejechaniu paru km już komora jest ochlapana z oleju w miejscach zaznaczonych na czerwono. Ale wiadomo na postoju silnik nie jest obciążony i nie wytrorzy takiego ciśnienia. Jak najlepiej sprawdzić na postoju skąd wybija olej?
[ Dodano: 2012-11-24, 13:56 ]
Temat można zamknąć. Był uszkodzony wąż od chłodnicy. dziś kupiłem nowy i wymieniłem