Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 8v 90KM ABT] Po wymianie nagrzewnicy stracil obroty.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adi19586
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:21

[2.0 8v 90KM ABT] Po wymianie nagrzewnicy stracil obroty.

Post autor: adi19586 » 21 lis 2012, 19:33

[2.0 8v 90KM ABT]

Zanim zaczne powiem ze to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc i wskazanie mi bledow jesli zrobie cos nie tak.

Moj problem polega na tym. Zlecilem mechanikowm wymiane nagrzewnicy oraz termostatu. Wymienili powyzsze oraz plyn chlodniczy. Jednak po wymianie silnik stracil obroty na biegu jalowym. Auto co chwile gaslo i cale sie trzesalo (na gazie jak i na benzynie bylo tak samo) wiec wrocilem z powrotem do serwisu. Najpierw powiedzieli ze nie sa w stanie tego zrobic poniewaz ustawieniami obrotow steruje sie z poziomu komutera co jest zrozumiale. Po chwili jednak stwierdzili ze cos sprawdza. Zdjeli kopulke od filtru powietrza i tam cos zaczeli grzebac. Niby im sie udalo obroty sie podniosly ale to nie jest to samo co bylo wczesniej. Auto przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu szarpie. Te obroty tez wydaja mi sie jeszcze za niskie. Ogolnie uwazam ze zostalo to nieprofesjonalnie zrobione i bede musial gdzies indziej pojechac do bardziej kompetentnych ludzi aby to ustawili bo sam sie nie znam na tym :(. A co wy o tym wszystkim myslicie? Jakies pomysly?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 21 lis 2012, 20:41

nagrzewnica i termostat nie ma zadnej styczności z elektryką auta .
moim skromnym zdaniem cos nakombinowali lub przez przypadek łapska wsadzili tam gdzie nie potrzeba
za wolne obroty odpowiada silnik krokowy dokłądniej regulator biegu jałowego jakos tak.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lis 2012, 20:55

A może podczas odpowietrzania zalali aparat zapłonowy :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl