[2.0 8v 90KM ABT]
Zanim zaczne powiem ze to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc i wskazanie mi bledow jesli zrobie cos nie tak.
Moj problem polega na tym. Zlecilem mechanikowm wymiane nagrzewnicy oraz termostatu. Wymienili powyzsze oraz plyn chlodniczy. Jednak po wymianie silnik stracil obroty na biegu jalowym. Auto co chwile gaslo i cale sie trzesalo (na gazie jak i na benzynie bylo tak samo) wiec wrocilem z powrotem do serwisu. Najpierw powiedzieli ze nie sa w stanie tego zrobic poniewaz ustawieniami obrotow steruje sie z poziomu komutera co jest zrozumiale. Po chwili jednak stwierdzili ze cos sprawdza. Zdjeli kopulke od filtru powietrza i tam cos zaczeli grzebac. Niby im sie udalo obroty sie podniosly ale to nie jest to samo co bylo wczesniej. Auto przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu szarpie. Te obroty tez wydaja mi sie jeszcze za niskie. Ogolnie uwazam ze zostalo to nieprofesjonalnie zrobione i bede musial gdzies indziej pojechac do bardziej kompetentnych ludzi aby to ustawili bo sam sie nie znam na tym . A co wy o tym wszystkim myslicie? Jakies pomysly?