Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Ciężko wchodzą biegi jak zimny.

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 28 paź 2007, 20:29

Ja niedawno zakupilem do busa olej Carlube GL-5 75w90 cena za litr 24zł przy połonczeniu z Militecem skrzynia o wiele lepiej śmiga polecam

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 28 paź 2007, 20:33

Jeżeli ktoś ma kaprys i nie chce ładować sie w koszty można zalać olejek gorszej marki i też będzie dobrze. Areca 75w90 kosztuje ok 20 zł za litr. Tylko nic czerwonego!

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 28 paź 2007, 20:45

Przecież że do automatów, przecież ATF to nic innego jak Automatic Transmission Fluid.
Jasiu

[ Dodano: 2007-10-28, 20:47 ]
Zgadzam się z Willu, militek to dobra sprawa szczególnie do starszych przekładni.
Zmniejsza opory i wycisza.

facienek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2007, 18:43
Lokalizacja: Hrubieszów-Trzesz.

Post autor: facienek » 28 paź 2007, 21:12

Dzięki koledzy. Zauważyłem też że mi cieknie ze skrzyni biegów. Są jakieś oleje uszczelniające do skrzyni biegów??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 paź 2007, 21:16

Jak Ci cieknie skrzynia to nie kombinuj tylko lokalizuj wyciek, wymień uszczelniacz i zmień olej spuszczając to coś, co tam masz wlane. Pewnie jednak ktoś wlał minerała bo ciekło :-(

facienek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2007, 18:43
Lokalizacja: Hrubieszów-Trzesz.

Post autor: facienek » 28 paź 2007, 21:28

ok. jutro zabieram się do roboty, tylko jeszcze jedno gdzie się wlewa olej do skrzyni biegów? w którym miejscu?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 paź 2007, 21:33

Z boku obudowy masz korek wlewowy na klucz imbusowy.

facienek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2007, 18:43
Lokalizacja: Hrubieszów-Trzesz.

Post autor: facienek » 28 paź 2007, 21:41

DZIĘKI PUNKCIK DLA CIEBIE

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 28 paź 2007, 21:46

z tego co sie oreintuje i sam tez taki mam Mobilube 75w90

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 28 paź 2007, 21:54

O kluczu imbusowym można zapomnieć. Ja takiego imbusa na oczy nie widziałem. Jest cholernie duży i w zwykłych zestawach imbusów go nie ma. Młotek i przecinak rozwiązuje sprawę idealnie :mrgreen:

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 28 paź 2007, 21:58

chyba takiego imbusa widzialem w jakims zestawie 17mm czy 20mm cos kolo tego ;) albo cos jak kolega napisal naciac szlifierka i wykrecic ale skad taki szeroki plaski srubokret potem ;P

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 28 paź 2007, 22:10

Korek wlewowy to imbus 17 mm
Korek spustowy to imbus z otworem w środku(można go kupić w hurtowniach narzędzi)
Kolego,Niunię traktuje się delikatnie a nie młotkiem i przecinakiem!
Wstydz się!
Jasiu.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 29 paź 2007, 06:03

byłem w mądrym sklepie który handluje tylko olejami i filtrami i wg katalogu sprzedawca zalecił mi ten ( sam patrzyłem w katalog u niego i tam było do audi z manualną skrzynią biegów i tam różne modele były wymienione )

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 29 paź 2007, 07:46

Danek pisze:Jak Ci cieknie skrzynia to nie kombinuj tylko lokalizuj wyciek, wymień uszczelniacz i zmień olej spuszczając to coś, co tam masz wlane. Pewnie jednak ktoś wlał minerała bo ciekło :-(
Jeżeli ktoś zalał minerała, to czy po wymianie na syntetyk można się obawiać najgorszego :?:
@Pająkmasz rację co do tego, że inż.z Audi nie powinno się poprawiać, ale jak ktoś już napisał w instrukcji nie przewidzieli eksploatacji silnika powyżej 250kkm, pałowania na 1-ce do odcięcia, strzelanie ze sprzęgła itp. A nie wiemy jak auto było używane przez poprzednich właścicieli.Nie mówiąc już o tym, że sami tak czasem robimy.(w mniejszym lub większym stopniu).
Moim zdaniem wymiana oleju to kontynuowanie myśli inżynierów.
ps.Audi to nie pęcheż, że bez młotka nie podchodź. :-/

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 29 paź 2007, 09:14

Zserty, na pewno można się spodziewać większych przecieków :-( , a co do reszty to się okaże :-( .
A z tym imbusem to bez przesady, w dobrym sklepie narzędziowym na pewno się dostanie taki imbus <lol> .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl