Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 85 2.0 JS] kierunkowskaz nie działa

active

[Coupe 85 2.0 JS] kierunkowskaz nie działa

Post autor: active » 28 paź 2007, 22:56

witam czy ktoś by mógł mi powiedzieć gdzie wogóle znajduje sie przerywacz do kierunkowskazów w audi coupe 85r ?? i jak moze być przyczyna ze w lewo działa a w prawo albo sie zawiesza albo miga bardzo szybko albo przy hamowaniu sie zawiesza ...

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 29 paź 2007, 07:06

Nie wiem jak jest u Ciebie, ale w mojej przerywacz znajduje się na wiązce pod licznikiem.
Może tak samo będzie u Ciebie.
U mnie trzeba licznik wyciągnąć i sięgnąć ręką troszkę w głąb otwory. Przerywacz znajduje się na wysokości przełącznika kierunków.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 29 paź 2007, 07:12

active pisze:prawo albo sie zawiesza albo miga bardzo szybko albo przy hamowaniu sie zawiesza
Moim zdaniem to nie wina przerywacza tylko słabej masy w tylnej lampie i robi się tzw. choinka. Przeczyść dobrze styki w tylnej lampe prawej a najlepiej w obydwóch i powinno być wszystko ok. Pozdrawiam.

active

Post autor: active » 29 paź 2007, 12:28

kokolino1 pisze:
active pisze:prawo albo sie zawiesza albo miga bardzo szybko albo przy hamowaniu sie zawiesza
Moim zdaniem to nie wina przerywacza tylko słabej masy w tylnej lampie i robi się tzw. choinka. Przeczyść dobrze styki w tylnej lampe prawej a najlepiej w obydwóch i powinno być wszystko ok. Pozdrawiam.
a dziekuje za podpowiedź dziś tak tez zrobię :)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 30 paź 2007, 07:17

active pisze:a dziekuje za podpowiedź dziś tak tez zrobię :)
i jak pomogło bo jestem ciekaw.

active

Post autor: active » 03 lis 2007, 16:26

tak pomogło :) wielkie dzięki przewód od masy wisiał dosłownie na włosku :)

yarek shalom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 01 maja 2008, 17:33
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: yarek shalom » 05 maja 2008, 21:14

Przerywacz znajduje sie w tym miejscu:

Obrazek

A moj problem polega na tym ze moje kierunkowskazy bardzo szybko migają, mysle ze to wina przerywacza poniewaz jest jakby przepalony:

Obrazek

Co o tym sadzicie? czy to na pewno to przepalenie jest winne temu ze kierunkowskazy bardzo szybko migaja? czy ta niebieska srubka sluzy do regulacji czestotliwosci migania? (krecilem ale nie bylo jakiejkolwiek zmiany na wolniejsze czy szybsze miganie)

A moze brakuje lutowania pomiedzy tymi 2 punktami?

Obrazek

Bede wdzieczny za pomoc - poniewaz nie wiem czy koniecznie musze kupowac nowy przerywacz kierunkowskazow

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 05 maja 2008, 21:28

yarek shalom, Najczęstszą przyczyną przyśpieszonej pracy kierunków jest poprostu przepalona żarówka. Dzieje się tak z powodu różnicy oporów na obwodach. Jeśli jesteś pewien że żarówki masz dobre to pokombinuj z dołożeniem żarówki lub pożycz od kogoś przerywacz, jest na forum kilku kolegów co mają takie pierdoły.

yarek shalom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 01 maja 2008, 17:33
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: yarek shalom » 05 maja 2008, 21:46

Czyli nie ma sie co przejmowac tym przepaleniem ktore jest widoczne? Zarowki wg mnie sa ok bo wszystkie swieca, a jezeli idzie o pozyczenie przerywacza to czy znasz kogos z Lublina kto posiada audi 80 i bylby w stanie pozyczyc aby sprawdzic ten przerywacz?

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 05 maja 2008, 21:58

Tak zaocznie to ciężko powiedzieć czy ma to znaczenie (może mieć ale nie musi) Częstotliwość migania zależna jest od pojemności kondensatora i oporu obwodu. Tak jak ci napisałem spróbuj zwiększyć opór przez dołożenie żarówki jak nic się nie zmieni to raczej winny będzie przerywacz. Niestety nie znam nikogo z Lublina ale możesz poszukać przez zakładkę "użytkownicy"

yarek shalom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 01 maja 2008, 17:33
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: yarek shalom » 05 maja 2008, 21:59

Ok - tylko gdzie dolozyc ta zarowke? (pytam bo jestem laikiem w sprawach elektryki) w jaki sposob?

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 06 maja 2008, 06:26

zdemontuj jeden kierunek i podepnij jeszcze jedną zarówkę równolegle do tej oryginalnej i włącz kierunkowskaz> powinien wolniej mrugać, choć uważam to tylko za półśrodek lepiej po prostu wymień przerywacz.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 paź 2008, 18:06

Witam u mnie przed chwilą pojawił się problem bo zrobiłem zwarcie w prawym kierunku i teraz mi on nie działa do tego gdy go wrzucę to szybka miga ale przód tył już wogóle.
Gdy wrzucę lewy to słychać głośny dźwięk i nic nie miga
Pomóżcie bo właśnie siedzę z laptopen w garażu :cry:
bezpieczniki są ok

[ Dodano: 2008-10-13, 22:06 ]
Zrobiłem zwarcie przez to że chciałem wkręcić nowe żarówki- Obrazek Obrazek
Są to diodowe odpowiedniki Ba15s
Nie wiem gdzie szukać usterki bo ona się pojawia dopiero jak je wkręce(jak są zwykłe jest ok :-x )
Nie po to wydawałem kasę żeby mi coś się nie tak działo.
Pająk jest ok bo na awaryjnych działa idealnie(super efekt jak w autach z nowszych lat)Problem pojawia się gdy wezmę w lewo(szybko miga) a w prawo z przerywacza wydobywa się dźwięk jak przy niskim poziomie oleju.
Zegary też mam ok.
Czy to jest wina tego przerywacza skoro na zwykłych żarówkach działa dobrze.
Mam już wymienione na diodowe światła stop i naprawdę jest dużo lepszy efekt.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 13 paź 2008, 22:12

Ja tam coś kiedyś czytałem o diodach na kierunkach, ze muszą być montowane z dodatkowymi opornikami. Po to aby cała oporność się zgadzała. Wtedy będzie git.
Poszukaj na forum, bo już nie raz ktoś to opisywał.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 paź 2008, 23:15

szukałem i ni cholery nie mogę znaleźć :-(

[ Dodano: 2008-10-14, 08:52 ]
Pytałem mechanika i powiedział że pewnie przerywacz ma za małą oporność więc zakupiłem taki Obrazek
i pytanie czy jak go podepnę to nic się nie spartoli :-?

Czy do każdej żarówki mam dodać opornik-rezystorek jak do diód????
Poradźcie coś :?:

[ Dodano: 2008-10-14, 19:19 ]
Już naprawiłem i hula jak trzeba :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl