Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Parujące wnętrze i słaby nadmuch

teko

[80 B4] Parujące wnętrze i słaby nadmuch

Post autor: teko » 26 lis 2012, 22:00

Witam. Co może być przyczyną parujących szyb i słabego nadmuchu? Próbuje na razie osuszyć wnętrze, ale to jednodniowy efekt. Jest gdzieś jakiś filtr kabinowy? Jeśli tak, to gdzie?
Dzięki za jakieś konkretne propozycje.
Pozdr.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 26 lis 2012, 22:04


teko

Post autor: teko » 26 lis 2012, 22:28

Dzięki. Nie zauważyłem tego tematu :roll:
Może też byc przyczyną słabego nadmuchu? Nie doczytałem tego na 2 pierwszych stronach.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 26 lis 2012, 22:33

teko pisze:Może też byc przyczyną słabego nadmuchu?
Jak filtr jest zapchany, to którędy powietrze ma wpadać do wnętrza? Wyjmij filtr i sprawdź czy przepływ się poprawił.
Jeszcze jedno...masz klimę?

teko

Post autor: teko » 26 lis 2012, 22:57

Nie mam klimy.

Yattaman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Yattaman » 27 lis 2012, 17:59

Może głowna klapka ktora zmyka obieg sie przestawila i blokuje calkowicie doplyw powietrza. Chodzi mi o ta klapke ktora jest mierwsza na drodze od dmuchawy do nagrzewnicy. Chyba znajduje sie mniej wiecej na srodku schowka

teko

Post autor: teko » 27 lis 2012, 19:07

Po wyjęciu filtra dalej słabo dmucha.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 27 lis 2012, 19:44

Yattaman pisze:Może głowna klapka ktora zmyka obieg sie przestawila i blokuje calkowicie doplyw powietrza. Chodzi mi o ta klapke ktora jest mierwsza na drodze od dmuchawy do nagrzewnicy. Chyba znajduje sie mniej wiecej na srodku schowka
No to teraz sprawdź ten trop.

teko

Post autor: teko » 27 lis 2012, 20:08

W tym przypadku raczej w ogóle by nie dmuchało. Bynajmniej tak miałem w Passacie. Wentylator słychać że dmucha, może te skrzydełka się wyłamały?

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 27 lis 2012, 21:04

Mi jak parowało w Passacie to miałem pękniętą nagrzewnicę. Ale oprócz parowania pojawiła się jeszcze woda w nogach pasażera od dziurawej nagrzewnicy. Sprawdź czy w okolicy nóg pasażera nie mam oznak wody z nagrzewnicy.

teko

Post autor: teko » 27 lis 2012, 21:20

Pod nogami jest sucho i niczym nie chlapie, więc nagrzewnica raczej odpada, ale i tak muszę zdejmować deskę żeby zobaczyć co jest.

Yattaman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Yattaman » 29 lis 2012, 15:21

teko pisze:W tym przypadku raczej w ogóle by nie dmuchało. Bynajmniej tak miałem w Passacie. Wentylator słychać że dmucha, może te skrzydełka się wyłamały?
Kolega napisał ze słabo mu dmucha

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 29 lis 2012, 16:52

Nie musisz mieć mokro pod nogami aby nagrzewnica ciekła u mnie była dosłownie dziurka jak po szpilce i parowało jak wściekłe i też przestawało dmuchać ponieważ wilgoć która się tworzyła w nagrzewnicy po prostu rozpuszczała gąbkę i się rozpadała. A nie sprawdzisz tego bez zdejmowania deski.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 08 gru 2012, 22:24

Jak nagrzewnica jest strzelona to śmierdzi płynem chłodniczym no chyba że ktoś jeździ na wodę... Co do parowania to wystarczy trochę wilgoci nawet z butów itp i już wszytko paruje.Kiedyś znalazłem na to niezły patent o którym później przeczytałem w internecie.wystarczyło nasypać do woreczka trochę żwirku takiego jak dla kota do kuwety i problem parowania znikł oraz wciągało przykre zapachy...co do nadmuchu to może być też również zapchana nagrzewnica od zewnętrznej strony jak ktoś np jeździł bez filtra.Kumpel tak miał.Na nagrzewnicy było pełno liści i owadów...

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 12 gru 2012, 18:14

Cześć :-) .Też miałem podobnie czyli coraz bardziej słabnący nawiew,parujące szyby aż w końcu zapach wydobywający się płynu chłodniczego z nawiewów.Pękła. Przy okazji musiałem okleić na nowo wszystkie klapki sterujące i zregenerowałem pompę hamulcową.
Jakby co WOJTEK26 zrobił pomocne fotostory :-)
https://audi80.pl/all-b3-b4-wymiana- ... t31216.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl