[B4 ABK] Audi nie chce odpalic na benzynie
[B4 ABK] Audi nie chce odpalic na benzynie
Czesc jestem tu nowy jak pogoda pozwoli to zrobie jakies zdjecia i przedstawie sie jakos konkretnie
Lecz na dzien dzisiejszy mam maly problem... nabylem auto i jezdzilem na gazie lecz przychodza zimniejsze dni i auto nie odpala na benzynie...
Jestescie w stanie podpowiedziec co i jak moge sprawdzic ?
Czy po przekreceniu kluczyka pompa powinna pompowac czy w trakcie krecenia rozrusznikiem ?
Jezeli jestescie w stanie cos pomoc bede wdzieczny
Lecz na dzien dzisiejszy mam maly problem... nabylem auto i jezdzilem na gazie lecz przychodza zimniejsze dni i auto nie odpala na benzynie...
Jestescie w stanie podpowiedziec co i jak moge sprawdzic ?
Czy po przekreceniu kluczyka pompa powinna pompowac czy w trakcie krecenia rozrusznikiem ?
Jezeli jestescie w stanie cos pomoc bede wdzieczny
Ostatnio zmieniony 03 gru 2012, 00:32 przez Przemo031, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To że pompe słychać w kabinie nic nie znaczy.
Problemem jest gumowo szmaciany wężyk paliwowy który po latach parcieje i obejma na nim się luzuje a co za tym idzie spada od ciśnienia.
Bagażnik -> zdjąć wykładzinę -> odkręcamy okrąg metalowy przykręcony 3 wkrętami.
Przewody są dokręcone śrubami 17 i 14 lub 19 i 17 nie pamiętam.
Odkręcamy plastik po obwodzie czyli to czarne kółko. i mamy dostmęp do wnętrza baku.
BHP - nie palimy w trakcie prac ani nie świecimy sobie zapałką
Problemem jest gumowo szmaciany wężyk paliwowy który po latach parcieje i obejma na nim się luzuje a co za tym idzie spada od ciśnienia.
Bagażnik -> zdjąć wykładzinę -> odkręcamy okrąg metalowy przykręcony 3 wkrętami.
Przewody są dokręcone śrubami 17 i 14 lub 19 i 17 nie pamiętam.
Odkręcamy plastik po obwodzie czyli to czarne kółko. i mamy dostmęp do wnętrza baku.
BHP - nie palimy w trakcie prac ani nie świecimy sobie zapałką
auto niedawno kupilem... lecz zapewne tak poniewaz dostalem je z pustym bakiem...
Moze jutro uda mi sie zdemontowac pompe i sprawdzic na krotko..
Moze jutro uda mi sie zdemontowac pompe i sprawdzic na krotko..
Ostatnio zmieniony 28 lis 2012, 20:11 przez Przemo031, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
mam 2 auto w gazie i staram sie +- 8-10 litrow w baku miec wkoncu mam sekwencje to i tak na PB odpalam
[ Dodano: 2012-11-29, 10:55 ]
sprawdzilem napiecie na kosce od pompy paliwa i napiecie jest na kazdym... wiec teraz tylko wyminic pompe lecz jest ktos w stanie poiedziec jak ja sie wyciaga ?
ten carny plastik sie odkreca czy jak ?
[ Dodano: 2012-11-29, 16:44 ]
Pisalem sobie wypracowanie i przegladarka wyswietlila blad... ahh ...
a wiec jeszcze raz :
zmienilem popme paliwa i auto ciezko bo ciezko ale odpalil ona benzynie... nie mialo mocy wiec zdjelem dolot ( laczy przepustnice z filtrem powierza) i auto zzaczelo chodzi ladnie na benzynie i na gazie lecz jak to mozliwe ze chodzilo na LPG ?? przeciez weze od gazu wpinane sa do puszki od filtra powietrza... a ja odczepilem rure ktora szla do przepustnicy... dziwne ale prawdziwe ;p wiec wydaje mi sie ze chodzila caly czas na PB i moze dlatego wiem czemu wskaznik paliwa jest znowu na 0 ;p
Co poradzicie ? narazie odlaczylem zasilanie i za jakas godzinke podepne...
[ Dodano: 2012-11-29, 10:55 ]
sprawdzilem napiecie na kosce od pompy paliwa i napiecie jest na kazdym... wiec teraz tylko wyminic pompe lecz jest ktos w stanie poiedziec jak ja sie wyciaga ?
ten carny plastik sie odkreca czy jak ?
[ Dodano: 2012-11-29, 16:44 ]
Pisalem sobie wypracowanie i przegladarka wyswietlila blad... ahh ...
a wiec jeszcze raz :
zmienilem popme paliwa i auto ciezko bo ciezko ale odpalil ona benzynie... nie mialo mocy wiec zdjelem dolot ( laczy przepustnice z filtrem powierza) i auto zzaczelo chodzi ladnie na benzynie i na gazie lecz jak to mozliwe ze chodzilo na LPG ?? przeciez weze od gazu wpinane sa do puszki od filtra powietrza... a ja odczepilem rure ktora szla do przepustnicy... dziwne ale prawdziwe ;p wiec wydaje mi sie ze chodzila caly czas na PB i moze dlatego wiem czemu wskaznik paliwa jest znowu na 0 ;p
Co poradzicie ? narazie odlaczylem zasilanie i za jakas godzinke podepne...
moze tak ... teraz obiawy sa takie :
Auto jak pdpalam na PB to odpali na chwile niestabilnie i gasnie...
Jak odpale na gazie to chodzi w maire rowno troszke sie trzesie ale delikatnie na wolnych obrotach i jak jade to po ok 300-500 metrach auto dam na luz to gasnie... i pozniej ciezko odpalic lecz wcisne pedal w podloge i pokrece z 10 sekund i zapali ciezko go wkrecic ale jak wkrece to znowu bedzie chodzil z 300-500 metrow.
Co powiecie na to ;p
zauwazylem tez tak jak wczesniej psialem ze jak odlacze rure od filtra powietrza i tego calego nie wiem komputera czy czujnika... to auto chodzi na benzynie idealnie... na gazie raczej nie chodzi bo jest odlaczona na rura ktora doprowadza gaz i powietrze do przepustnicy...
[ Dodano: 2012-11-29, 17:53 ]
jeszcze jak ktos jest w stanie to potrzebuje sie dowiedziec czy :
jest taki czujnik regulacji cisnienia albo cos takiego i jest pod przepustnica... on ma byc polaczyony wazykiem z przepustnica ? tak z boku przputnicy jest taka jedna rurka co zasysa ...
Auto jak pdpalam na PB to odpali na chwile niestabilnie i gasnie...
Jak odpale na gazie to chodzi w maire rowno troszke sie trzesie ale delikatnie na wolnych obrotach i jak jade to po ok 300-500 metrach auto dam na luz to gasnie... i pozniej ciezko odpalic lecz wcisne pedal w podloge i pokrece z 10 sekund i zapali ciezko go wkrecic ale jak wkrece to znowu bedzie chodzil z 300-500 metrow.
Co powiecie na to ;p
zauwazylem tez tak jak wczesniej psialem ze jak odlacze rure od filtra powietrza i tego calego nie wiem komputera czy czujnika... to auto chodzi na benzynie idealnie... na gazie raczej nie chodzi bo jest odlaczona na rura ktora doprowadza gaz i powietrze do przepustnicy...
[ Dodano: 2012-11-29, 17:53 ]
jeszcze jak ktos jest w stanie to potrzebuje sie dowiedziec czy :
jest taki czujnik regulacji cisnienia albo cos takiego i jest pod przepustnica... on ma byc polaczyony wazykiem z przepustnica ? tak z boku przputnicy jest taka jedna rurka co zasysa ...
Tak ten wężyk ma być tam podłączony a paliwo ci się czasem z tego nie wycieka?
strasznie to takie chaotyczne nie wiadomo oco w tym wszystkim chodzi, z drugiej strony tak: silnik nie wiadomo ile nie chodził na pb tak więc też się mu nie dziwie że teraz cos mu tutaj nie pasuje wtryski i cały ten układ był zastany tak bym to ujoł, podłącz wszystko tak jak ma być podłączone i daj mu chwile może to wszystko zacznie pracować.
strasznie to takie chaotyczne nie wiadomo oco w tym wszystkim chodzi, z drugiej strony tak: silnik nie wiadomo ile nie chodził na pb tak więc też się mu nie dziwie że teraz cos mu tutaj nie pasuje wtryski i cały ten układ był zastany tak bym to ujoł, podłącz wszystko tak jak ma być podłączone i daj mu chwile może to wszystko zacznie pracować.