Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 lis 2012, 19:30

Dziękuje Panowie ;-)
DeS pisze:Nie spawali? 8-)
Nie było potrzeby, że tak się wyrażę ;-)
Pęknięcia między zaworami to norma, i nic z tym nie robiłem, może kiedyś wrzucę od 7A :-)

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 28 lis 2012, 19:31

A jak Ci się zaczną wykręcać świece to też powiesz, że to norma? :lol:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 lis 2012, 19:33

DeS pisze:A jak Ci się zaczną wykręcać świece to też powiesz, że to norma? :lol:
Ty zawsze najgorsze :-o
Jak się zaczną wykręcać to je wspawam :mrgreen:

Miodek, foto robię Canonem EOS 1000D, a za zespolaki będę chciał koło 500zł.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 28 lis 2012, 19:33

witać pęknięcia między zaworami po takiej robocie to szkoda że tego nie zrobili głowica była by idealna pewnie nie groznie te pęknięcia

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 lis 2012, 19:35

Bronek27 pisze:witać pęknięcia między zaworami po takiej robocie to szkoda że tego nie zrobili głowica była by idealna pewnie nie groznie te pęknięcia
Tak, widać, bo są, jak powtarzam, to norma w tym silniku i nie musiałem tego robić, nawet fachowcy mówili że nie trzeba. Na 5 głowic które miałem w ręku od AAN"a każda miała gdzie niegdzie pękniecie, najważniejsze że kompresji nie traci. Gdyby należało ją pospawać, to była by pospawana, uwierzcie mi <piwo>

Nie mam zamiaru tłumaczyć tego każdemu, niech tam będzie po Waszemu.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 28 lis 2012, 20:01

Poproszę tak każdą część sfotografowaną i opisaną. :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 lis 2012, 21:42

MIODEK pisze:Poproszę tak każdą część sfotografowaną i opisaną. :mrgreen:
Oj tam wszystko od razu byście chcieli wiedzieć <lol> <piwo>

Musze składać czym prędzej, nadają niedługo mróz i śnieg :-D

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 28 lis 2012, 21:44

Jak u Ciebie te prace szybko na przód idą :-P zazdroszczę, podziwiam i gratuluje <ok>

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 28 lis 2012, 22:01

Sagem zwolnij bo tig'a nie zdążę zakupić ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 lis 2012, 23:17

Kolejny zestaw części do AAN'a, tym razem komplet uszczelek, rozrząd, czujniki itd. dzięki Słonik. <piwo>
- Uszczelka pod głowicę metalowa
- Uszczelki kolektora wydechowego
- Uszczelka pokrywy zaworów
- Pasek rozrządu
- Pasek klinowy
- Napinacz
- Pompa wody
- Łańcuch rozrządu
- Dolne koło pasowe
- Uszczelniacz miski, uszczelki miski
- Czujniki stukowe
- Przekładka termo pod kolektor ssący
- Uszczelniacz wału
- Świece Platinum
- Śruby głowicy
- Klej do gwintów
- Silikon do uszczelek

Wszystko co kupiłem jest możliwie najlepszych firm jakie obecnie są na rynku, lub części z ASO idące na pierwszy montaż.
Obrazek

Następnie zajmę się jednak dołem silnika, panewki itd.
Przy okazji jest zestaw rozrządu do AAH, do Żanety Coupe.

P.S. keczy pijaczynko. <piwo>

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 paź 2013, 18:33 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 29 lis 2012, 23:39

sagem pisze:jest możliwie najlepszych firm jakie obecnie są na rynku
Ruwille?
Toż to tylko pakowacz a w środku albo jakość albo juma.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 lis 2012, 23:40

eSPe pisze:
sagem pisze:jest możliwie najlepszych firm jakie obecnie są na rynku
Ruwille?
Toż to tylko pakowacz a w środku albo jakość albo juma.
Wiem, wiem, w przypadku rolek i rozrządu SKF, nie ma lipy ;-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 lis 2012, 08:27

sagem, nie ma sprawy ;-)
eSPe, masz rację to tylko pakowacz i w środku Fag., INA lubSKF, niestety to są stare silniki i z częściami to jest tak z większością rzeczy ze albo co jest się bierze albo ASO :-\

Panowie dobrze będzie, kolega ma dobre podejście do tematu.

Ma ktoś może Autodate albo Infotecha, potrzebne info o momencie dokrecania śrub w AANie.

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 30 lis 2012, 09:30

1 ETAP- 40 (nm)
2 ETAP-60 (nm)
3 ETAP 180(stopni) według workshop data ATI 10.2

durch

Post autor: durch » 30 lis 2012, 09:52

s80 pisze:1 ETAP- 40 (nm)
2 ETAP-60 (nm)
3 ETAP 180(stopni) według workshop data ATI 10.2
Dynamometrem? :-P Pneumatycznym sażem. <ok>

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl