Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Diesel ALL] Urwany króciec w pompie vacum

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarek3601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:18
Lokalizacja: Łomża

[Diesel ALL] Urwany króciec w pompie vacum

Post autor: Jarek3601 » 17 sie 2012, 19:01

Koledzy dzisiaj przypadkowo urwałem króciec w pompie vacum (ten na który zakłada się wąż do serwa). Naprawiłem to zakładając szerszy wąż olejoodporny na to uwypuklenie zaznaczone na zdjęciu i w niego włożyłem wąż od serwa wszystko ścisnąłem dwiema opaskami do granicy ich wytrzymałości.
1.Czy takie rozwiązanie ma sens na dłuższą metę?? czy nic się nie stanie? Dodam że ręką wyrwać tego nie mogłem.

Ostatnimi czasy hamulec miałem wyraźniej twardszy niż w innych 80. Gdy urwałem ten króciec
zauważyłem że otwory w nim są zatkane, jakimś silikonem z olejem, po wymontowaniu góry tej pompy wydłubałem ten syf i że tworzywo krućca zaczęło się kruszyć wywierciłem dziurkę wiertłem 6. złożyłem, jazda próbna a tu hamulec jak w nowym aucie :-)
2. Czy zrobiłem dobrze wiercąc tą dziurkę, żadnego zaworka tam nie widziałem? NIe uśmiecha mi się kupować nowe vacum.

Z góry dziękuję za pomoc.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 18 sie 2012, 00:02

Jarek nowej Vacum i tak byś nie potrzebował :idea: ,można wymienić samą pokrywę pompy z zaworkiem :idea: ,jesli działa to jest niby O.K,ale napewno zaraz po zgaszeniu silnika nastepuje brak wspomagania hamulców :-( ,niby nie ważne,ale poszukaj używki,nowy dekiel z zaworkiem kosztował kiedyś 100pln.POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
Jarek3601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:18
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Jarek3601 » 18 sie 2012, 11:28

Dzisiaj rano po nocnym postoju hamulce bez odpalania silnika tak jak być powinny tzn kilka depnięć chodziły leciutko a potem coraz twardziej, serwo trzymało jeszcze podciśnienie, zobaczymy jak będzie gdy silnik się rozgrzeje. Obrazek

Awatar użytkownika
siwy23j
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:42
Lokalizacja: EKU/WPI

Post autor: siwy23j » 29 lis 2012, 14:41

Odświeżam temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć od czego jest drugi cienki wężyk przy króćcu przy serwie? Jeden wiem, że idzie do N18 a drugi gdzieś za filtr paliwa ale dalej nie wiem. Chcę zaślepić ten co idzie do N18 bo mam zaślepiony EGR. a ten drugi od czego może być dodam, że jest identyczny jak ten pierwszy. :roll:
Było: Audi B3 JK Sedan
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant

---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>

Mój Były Avanturnik
: https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-no ... htm#551156

Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 lis 2012, 21:32

siwy23j pisze:Odświeżam temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć od czego jest drugi cienki wężyk przy króćcu przy serwie? Jeden wiem, że idzie do N18 a drugi gdzieś za filtr paliwa ale dalej nie wiem.
Klimę masz :?: Masz <ok> No to drugi węzyk idzie do zaworka właczającego obieg wewnętrzny REC klimy <ok>
siwy23j pisze: Chcę zaślepić ten co idzie do N18
Nie wiem po co komplikujesz sobie proste rzeczy 8-) ...nie ruszaj tego przy serwo ,tylko zaślep przy n18 i gitara ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
siwy23j
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:42
Lokalizacja: EKU/WPI

Post autor: siwy23j » 30 lis 2012, 06:09

MUNIOR pisze:Nie wiem po co komplikujesz sobie proste rzeczy 8-) ...nie ruszaj tego przy serwo ,tylko zaślep przy n18 i gitara ;-)
Dzięki MUNIOR, :-) tak właśnie myślałem, że coś może być związany z klimą ten drugi wężyk, a co do tego pierwszego co idzie do N18 to jednak go odłączę od króćca i zaślepię wyjście i jeszcze się zastanawiam czy tego N18 nie wywalić całkowicie. :roll:
Było: Audi B3 JK Sedan
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant

---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>

Mój Były Avanturnik
: https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-no ... htm#551156

Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 01 gru 2012, 17:40

ja mam u siebie też urwany króciec przy pompie vacum poszukuje usilnie numeru pokrywy pompy vacum bo musze to jak najszybciej naprawić <buu>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 gru 2012, 18:20

vitja07 pisze:a mam u siebie też urwany króciec przy pompie vacum poszukuje usilnie numeru pokrywy pompy vacum bo musze to jak najszybciej naprawić <buu>
Szukaj używki ,we wszystkich 1z ,afn ,ahu były zdaje się takie same
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 01 gru 2012, 18:30

jeśli kupno używki + przesyłka wyjdzie jak kupno nowego dekla pompy z zaworkiem to kupie nowe, tylko nie znam nr części a w sziku u nas to jak się przychodzi z numerem to najłatwiej się dogadać

[ Dodano: 2012-12-01, 18:30 ]
i sprawę mam załatwioną w 1 dzień

[ Dodano: 2012-12-03, 18:22 ]
tak więc sprawa jest prawie rozwiązana kupno nowej kopułki zaworkiem można sobie darować nie ma zamienników są tylko ori w cenie ok 260 złotych
teraz mam inne pytanie odnośnie wężyków idących od serwa do n18 i załanczjący obieg wewnętrzny klimy jak je rozpoznać ten od obiegu wchodzi w ścianę grodziową dobrze rozumuje <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2012, 15:23

Tak, wchodzi w ścianę. Jeśli masz Pierburga to nie jest to wężyk, co idzie od IC do ECU tylko ten drugi.

spamki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 21 lip 2015, 16:44
Lokalizacja: KWA

Post autor: spamki » 29 gru 2018, 19:10

numery dekla to 028145111 a zamiennik 028145111A tylko co z tego, że cena przewyższa zakup całej pompy (zamiennik pompy). Sorki za odgrzanie kotleta.
niunia 94' Pierburg, AC,
Dołączył w 2015r. a ma status Nowy Klubowicz :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga