Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski 216>turbodziura + inne

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 28 lis 2012, 20:57

mielarz pisze:Ja zrobiłem jak narazie około 20 tys. km na końcówkach Firds i jak do tej pory nie zauważyłem nic niepokojącego.
ale 216-stki ? czyli p764 ? dobrze auto na tym jedzi > masz po chipe czy bez ?

ja skladam na sevenach FIRAD -ach ,byly tez dobre THM ale ostatnio brak .

na firds-ach raczej nie skladam choć sa tanie ,to co sobie klijent rzyczy to robie ale od razu mówie ze na firdach na pewno wiecej jak 40 tys km nie zrobi sie

mielarz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 sie 2010, 22:15

Post autor: mielarz » 30 lis 2012, 09:12

Ja mam 205-ki (DSLA150P520 jeżeli dobrze pamiętam oznaczenie) i sterowni 16- bitowy z chip-em. Wtryski zbudowane na korpusach z silnika 2.5 tdi 102KM z VW LT, ciśnienie (to pierwsze) po zamontowaniu końcówek 200 bar,rozpylały też ok. Jak jest teraz po 20 tys. km nie wiem, jak narazie wszystko chodzi ok, więc nic nie ruszam. Przy jakiejkolwiek najbliższej naprawie przy silniku jak będę musiał wyjąć wtryski, to na pewno dam je do sprawdzenia i zobaczymy.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 30 lis 2012, 15:40

205 to zwykle z afn-a za tą cene mozna kupić z lepszej firmy wzm albo dołożyć i miec na FiRAD - ach a obudowy są bez znaczenia bo z kazdego vw pasują.

mielarz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 sie 2010, 22:15

Post autor: mielarz » 02 gru 2012, 16:15

Tak wiem że to końcówki od afn-a , ale w połączeniu z chipem jak na razie to wystarcza, zwłaszcza że trochę ogranicza mnie mały intercooler (mimo tego że był czyszczony), teraz zimą jest ok, ale latem w ciepłe dni wyraźnie czuć jak puchnie no i czarna chmura dymu z tyłu. Nawet nie wiedziałem że wzm produkuje takie końcówki, więc zdecydowałem się na firdsy głównie ze względu na cenę. Jeżeli chodzi o obudowy z LT-ka to założyłem je, bo takie akurat miałem, a w moim oryginalnym komplecie padł wtryskiwacz sterujący.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 03 gru 2012, 08:35

co to znaczy ,że padł sterujący ? zmieniła sie opornosc ? to mozna latwo naprawić zwyklym opornikiem.

mielarz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 sie 2010, 22:15

Post autor: mielarz » 03 gru 2012, 18:34

Wogóle nie ma oporności, sprawdzając go miernikiem nic nie pokazuje tak jakby miał gdzieś przerwę, a podłączając go pod wtyczkę w samochodzie odrazu wskakuje błąd czujnika wzniosu igły rozpylacza czy jakoś tak.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 gru 2012, 00:06

Cewka padła. A błąd to G80.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl