Heheshellah pisze:normalnie Transformers 2 :mrgreen:
[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 37
Drobne prace przed zimą cz. 1 - 04.12.20112[/center]
Idzie zima więc trzeba było zająć się trochę autem. Auto wprowadziłem do garażu z myślą wymiany oleju i kół.
No tak, ale żeby wymienić olej, trzeba było zdjąć podłogę pod silnikiem. Jak już ją zdjąłem to żal nie było jej trochę odmalować bo ciężkie życie ma ze mną :mrgreen:
[center][/center]
Jak już tak byłem pod tym autem to stwierdziłem że może wymienię banany. Zakupiłem ostatnio komplet używek w idealnym stanie. Do wymiany były jedynie gumki na sworzniach a to żaden problem. Moje wahacze były co prawda jeszcze dobre, ale do ideału już im brakowało. Niedługo i tak przyszedłby na nie czas.
[center][/center]
Niestety sworznie bananów siedziały dość mocno a bez wyjęcia półosi nie za bardzo było jak je wybić. Więc obie półosie wyleciały <ok> Hmy, mieć półosie na wierzchu i nie zająć się nimi? Przecież to grzech :evil: A więc czyszczenie, uzupełnianie smarów, sprawdzanie i malowanie bo niestety lata robią swoje i gdzie niegdzie brzydko skorodowały powierzchniowo.
[center][/center]
Razem z bananami zakupiłem również komplet łączników stabilizatora (wszystko w mega promocji za flaszkę ) Z tego co kiedyś sprawdzałem łączniki nie miały jeszcze luzów no ale... Więc poleciały nowe łączniki lemfordera :mrgreen:
[center][/center]
Patrze tak na ten drążek stabilizatora i patrzę. Już dawno myślałem żeby go odmalować bo na końcach nieco skorodował. Zawsze mnie to bolało. A teraz dzieliły mnie od tego tylko cztery proste do odkręcenia śruby...
[center] [/center]
Po rozmontowaniu prawie całego zawieszenia mój wzrok powędrował jeszcze na przednie dolne wahacze. Lewy wymieniałem jakiś czas temu, prawy był jeszcze fabryczny. A co mi tam, nie zaszkodzi sprawdzić jak się końcówki mają. :mrgreen: Wymieniany w stanie perfekt. Prawy oryginalny nigdy nie odkręcany (na śrubach był jeszcze klej :shock: ) jeszcze ujdzie. Nie ma co prawda żadnych luzów które szłoby wyczuć ale końcówka nie chodzi już tak ciasno jak powinna. Oczywiście oba wahacze zostały wyczyszczone - brudnych części nigdy nie montuje, to takie moje zboczenie
[center][/center]
Efekt tego dnia taki, że rozebrałem pół auta a zimówek nawet nie przyniosłem do garażu :mrgreen: Jutro składamy wszystko do kupy.
I jeszcze taki mały prezent do zabawy na zimowe wieczory. Licznik z pełnym FIS od A4 po 98 roku. Wstępna przejściówka z kostek T26 na T32 już jest. Trzeba jeszcze ogarnąć parę rzeczy.
[center][/center]
Drobne prace przed zimą cz. 1 - 04.12.20112[/center]
Idzie zima więc trzeba było zająć się trochę autem. Auto wprowadziłem do garażu z myślą wymiany oleju i kół.
No tak, ale żeby wymienić olej, trzeba było zdjąć podłogę pod silnikiem. Jak już ją zdjąłem to żal nie było jej trochę odmalować bo ciężkie życie ma ze mną :mrgreen:
[center][/center]
Jak już tak byłem pod tym autem to stwierdziłem że może wymienię banany. Zakupiłem ostatnio komplet używek w idealnym stanie. Do wymiany były jedynie gumki na sworzniach a to żaden problem. Moje wahacze były co prawda jeszcze dobre, ale do ideału już im brakowało. Niedługo i tak przyszedłby na nie czas.
[center][/center]
Niestety sworznie bananów siedziały dość mocno a bez wyjęcia półosi nie za bardzo było jak je wybić. Więc obie półosie wyleciały <ok> Hmy, mieć półosie na wierzchu i nie zająć się nimi? Przecież to grzech :evil: A więc czyszczenie, uzupełnianie smarów, sprawdzanie i malowanie bo niestety lata robią swoje i gdzie niegdzie brzydko skorodowały powierzchniowo.
[center][/center]
Razem z bananami zakupiłem również komplet łączników stabilizatora (wszystko w mega promocji za flaszkę ) Z tego co kiedyś sprawdzałem łączniki nie miały jeszcze luzów no ale... Więc poleciały nowe łączniki lemfordera :mrgreen:
[center][/center]
Patrze tak na ten drążek stabilizatora i patrzę. Już dawno myślałem żeby go odmalować bo na końcach nieco skorodował. Zawsze mnie to bolało. A teraz dzieliły mnie od tego tylko cztery proste do odkręcenia śruby...
[center] [/center]
Po rozmontowaniu prawie całego zawieszenia mój wzrok powędrował jeszcze na przednie dolne wahacze. Lewy wymieniałem jakiś czas temu, prawy był jeszcze fabryczny. A co mi tam, nie zaszkodzi sprawdzić jak się końcówki mają. :mrgreen: Wymieniany w stanie perfekt. Prawy oryginalny nigdy nie odkręcany (na śrubach był jeszcze klej :shock: ) jeszcze ujdzie. Nie ma co prawda żadnych luzów które szłoby wyczuć ale końcówka nie chodzi już tak ciasno jak powinna. Oczywiście oba wahacze zostały wyczyszczone - brudnych części nigdy nie montuje, to takie moje zboczenie
[center][/center]
Efekt tego dnia taki, że rozebrałem pół auta a zimówek nawet nie przyniosłem do garażu :mrgreen: Jutro składamy wszystko do kupy.
I jeszcze taki mały prezent do zabawy na zimowe wieczory. Licznik z pełnym FIS od A4 po 98 roku. Wstępna przejściówka z kostek T26 na T32 już jest. Trzeba jeszcze ogarnąć parę rzeczy.
[center][/center]
Ostatnio zmieniony 15 gru 2012, 02:26 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Aktualnie to mogę jej co najwyżej napisaćtrepek pisze:Powiedziałbyś żonie/dziewczynie coś miłego a nie garaż
Gorzej jak cię coś wku***. Nawet głośno przekląć nie można :evil: Pozostaje rzucić kluczem, ale to czasem jest niebezpieczne bo klucz może się odbić i zrobić kuku :mrgreen: Przekonałem się kiedyś o tym, bolało... :evil:IC69 pisze:Nie ma to jak posiedzieć w garażu w milczeniu.
Swoją drogą, zwróciliście uwagę że sanie mają dwie pozycję w których można przykręcić wahacz nośny - ten do którego przykręcany jest amor. Różnią się od siebie odległością jakiś 3-4 cm. Ktoś wie o co kaman?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No właśnie, bo gdybym przykręcił te wahacze w drugich pozycjach to zrobiłbym ładny negatyw. Może fabryka przewidziała opcje tuningu :mrgreen:aldi pisze:Kumpel w świeżo zakupionym Passacie B5 miał przykręcony wahacz z jednej strony na złej dziurze i się zastanawiał dlaczego jedno z kół bardziej mu "leży".
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kończyłem już robotę, zostało jeszcze tylko dokręcenie wahaczy i łączników już z autem na kołach kiedy mój wzrok dostrzegł to:
[center][/center]
W oczach stanęły świeczki, z ust wydobyło się ciche jęknięcie a w duszy zdało się słyszeć wulgaryzmy we wszystkich językach świata :cry: Muszę przyznać że pobiłem sam siebie :mrgreen:
Na szczęście wszystko było jeszcze świeżo skręcane tak że końcówki wyskoczyły bez problemu. Pół godziny dodatkowej pracy ale wsio wróciło na swoje miejsce.
[center][/center]
PS: Banany też mają drugą pozycję do montażu. Hondziarze byli by zadowoleni, mogliby robić negatywy bez przeróbek :mrgreen:
[center][/center]
W oczach stanęły świeczki, z ust wydobyło się ciche jęknięcie a w duszy zdało się słyszeć wulgaryzmy we wszystkich językach świata :cry: Muszę przyznać że pobiłem sam siebie :mrgreen:
Na szczęście wszystko było jeszcze świeżo skręcane tak że końcówki wyskoczyły bez problemu. Pół godziny dodatkowej pracy ale wsio wróciło na swoje miejsce.
[center][/center]
PS: Banany też mają drugą pozycję do montażu. Hondziarze byli by zadowoleni, mogliby robić negatywy bez przeróbek :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: