Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] POMOC w wymiana tylnego układu.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
HAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2011, 20:04
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 B4] POMOC w wymiana tylnego układu.

Post autor: HAS » 05 gru 2012, 23:43

Witam kolegów.
Jestem zmuszony do wymiany całego tylnego układu hamulcowego zaciski tarcze i klocki.
Dlatego poszukuje jakiegoś bardziej skutecznego zestawu niż oryginalnie 245x10 mm i jeden tłoczek.
W jakiej wersji mogę znaleźć coś bardziej skutecznego bo niby na tyle w 2.8 też jest to samo co w 2.0.
Co proponujecie jako tylny zestaw?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 gru 2012, 02:21

A po co ci skuteczniejszy tył? To co daje fabryka spokojnie starcza, tyły w A80 są dość lekkie więc to bez sensu, chyba że wozisz zwłoki w bagażniku :mrgreen:

Przy większych motorach dają większe tarcze z przodu ale to dla tego że silnik więcej waży więc cały przód jest też cięższy więc ma to sens.

Po za tym jak będziesz miał zbyt mocno skuteczny tył w stosunku do przodu to cię może kiedyś tył wyprzedzić podczas hamowania. Przerabiałem to jak miałem w A80 źle ustawiony regulator siły hamowania. Tył blokował się wcześniej niż przód - sytuacja bardzo niebezpieczna.

Awatar użytkownika
HAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2011, 20:04
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: HAS » 06 gru 2012, 09:23

Wielkie dzieki.
A tył chce wzmocnić z powodu ciężkiego tyłu a częstej jazdy z przyczepką. Ale to już przekonaleś mnie żebym zostawił je takie jakie są. CZyli szukam zwyklych oryginałów.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 06 gru 2012, 09:39

Najlepiej to "profesjonalnie" zregenerować sobie te zaciski.
Poza tym wszystkie wersje silnikowe miały zestaw 10x245. Więc bez większego nakładu finansowego się nie obędzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl