[AAH] szarpanie dławienie sie silnika
[AAH] szarpanie dławienie sie silnika
Witam wszystkich fanów posiadam 2.8v6 AAH i podczas jazdy czesto dławi sie na sekundę
i czuć mocny spadek mocy po czym znów praca silnika wraca do normy.
W aucie mam kilka usterek (pracuje na LPG ) mam pęknięty króciec od cewki na 1 cylinder
przekręconą do góry nogami listwę wtrysków i zaworek od lpg mechanicy mówią iż ta listwa nie ma większego znaczenia na żwawość 80-tki.
1. Cwka działa bo po odłączeniu kabla wys nap. traci moc i nie wiem czy to od tego pęknięcia?
2. Awy co sądzicie o tych wtryskach czy to ma jakieś większe znaczenie?
i czuć mocny spadek mocy po czym znów praca silnika wraca do normy.
W aucie mam kilka usterek (pracuje na LPG ) mam pęknięty króciec od cewki na 1 cylinder
przekręconą do góry nogami listwę wtrysków i zaworek od lpg mechanicy mówią iż ta listwa nie ma większego znaczenia na żwawość 80-tki.
1. Cwka działa bo po odłączeniu kabla wys nap. traci moc i nie wiem czy to od tego pęknięcia?
2. Awy co sądzicie o tych wtryskach czy to ma jakieś większe znaczenie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
poczytaj trochę
poczytaj trochę
wszytkie te tematy dotyczą albo nierównej pracy przy niskich temp gdzie to może być wina czujnika , nie równej pracy (falowaniem obr) albo spadkiem mocy .
Ja niemam żadnego z tych problemów moc mam w porządku w całym zakresie obr
niezależnie od temp.
Problem pojawia się gdy dodaje gazu nieważne czy do podłogi czy nawet przy powolnym dodawaniu gazu. Pali z pierwszego zawsze nieważne czy mocno zimny czy w lecie z dość wysoką temp początkową silnika wiec zapłon odpada spala mieszankę prawidłowo nie dymi na gazie a i na paliwie spaliny nie sa niepokojąco widoczne .
po prostu tak jakby coś odcinało na sekundę dopływ paliwa czy lpg dlatego podejżewam cewkę lecz nie wiem czy może być też inna przyczyna.
<lol>
A pytam o wtryski bo nie wiem jaki mogą mieć wpływ na silnik i spalanie <czapa>
Ja niemam żadnego z tych problemów moc mam w porządku w całym zakresie obr
niezależnie od temp.
Problem pojawia się gdy dodaje gazu nieważne czy do podłogi czy nawet przy powolnym dodawaniu gazu. Pali z pierwszego zawsze nieważne czy mocno zimny czy w lecie z dość wysoką temp początkową silnika wiec zapłon odpada spala mieszankę prawidłowo nie dymi na gazie a i na paliwie spaliny nie sa niepokojąco widoczne .
po prostu tak jakby coś odcinało na sekundę dopływ paliwa czy lpg dlatego podejżewam cewkę lecz nie wiem czy może być też inna przyczyna.
<lol>
A pytam o wtryski bo nie wiem jaki mogą mieć wpływ na silnik i spalanie <czapa>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli masz wtryski do góry nogami to zbierze się syf na górze tłoczka i zaczną się lepić i co spowoduje szarpanie przy zimnym silniku.
Jeśli problem występuje tylko na benzynie to wyuczyłbym problem z lpg.
Popryskaj wodą okolice tej cewki i zobacz czy iskra nie przeskakuje. Widziałem przypadek w golfie z też wyszczerbionym wyjściem cewki były podobne problemy.
Jeśli problem występuje tylko na benzynie to wyuczyłbym problem z lpg.
Popryskaj wodą okolice tej cewki i zobacz czy iskra nie przeskakuje. Widziałem przypadek w golfie z też wyszczerbionym wyjściem cewki były podobne problemy.
dzieki myślę że to jednak bedzie ta cewka bo problem jest niezaleznie od lpg czy bezyny taksamo jest na cieplym i zimnym
a czy cos więcej na temat odwróconych wtrysków (ewentualne skutki na zime ) możesz powiedzieć bo miałem stłuczkę
i w z odszkodowania niestety nie uda mi sie naprawić całości szkód i niewiem za co sie zabrać bo cewka to 400-500 zl a lpk z wy mianą wtrysków tez cos koło tego i nieztety nie wyrobię na wszystko
a czy cos więcej na temat odwróconych wtrysków (ewentualne skutki na zime ) możesz powiedzieć bo miałem stłuczkę
i w z odszkodowania niestety nie uda mi sie naprawić całości szkód i niewiem za co sie zabrać bo cewka to 400-500 zl a lpk z wy mianą wtrysków tez cos koło tego i nieztety nie wyrobię na wszystko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Cewki w v6 to max 130pln - uzywki oczywisciekarpec pisze:bo cewka to 400-500 zl
Ostatnio zmieniony 07 gru 2012, 17:49 przez UFOtm, łącznie zmieniany 1 raz.
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1
tak wlasnie widze nie kazdy musi montowac g.... stare ktore pewno i tak jest w polowie padniete
tak wlasnie widze nie kazdy musi montowac g.... stare ktore pewno i tak jest w polowie padniete
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
nowe to nie dorównują jakością tym starym w 50%. opcja sklepow internetowych do przemyślenia.bzibzi pisze:http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1
tak wlasnie widze nie kazdy musi montowac g.... stare ktore pewno i tak jest w polowie padniete
Ostatnio zmieniony 07 gru 2012, 17:51 przez UFOtm, łącznie zmieniany 2 razy.
Panowie, nie kłóćcie się jak dzieci. Każdy ma swoje zdanie i tyle. Jeden woli nowe zamienniki inny używane ori, a jeszcze inny części kupuje tylko nowe w ASO. Każdy ma ku temu swoje argumenty i to jego sprawa. Na forum możemy dyskutować wymieniając się poglądami ale z wycieczkami osobistymi możecie się udać na PW.