Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B5 passat ] logi AFN

ODPOWIEDZ
bylek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 02 lis 2010, 09:43

[B5 passat ] logi AFN

Post autor: bylek » 06 gru 2012, 20:37

Witam
Proszę o analizę logów passata b5 kolegi. Wiem że nie to auto, ale silnik nam znajomy :) Samochód po naciśnięciu pedału gazu przyspiesza czasem bardzo mułowato, albo gdy jedziemy z prędkością constans słabnie, po czum nabiera mocy i przyspiesza, i znów słabnie, znów przyspiesza itd Efekt identyczny jakbym naciskał pedał gazu na 90% po czym na 30% i tak w koło. Dodam że to przyspieszanie i zwalnianie nie jest rytmiczne, tzn czasem dłużej przyspiesza niż zwalnia itp. Mam nadzieję ze nie zakręciłem zbyt mocno :)
Wspomniane logi:
http://vaglog.rtnet.pl/fastbiker_107196.html

http://vaglog.rtnet.pl/fastbiker_107197.html

Proszę o wyrozumiałość, nie mam doświadczenia w tworzeniu logów

Pozdrawiam
Mateusz
Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 18:25 przez bylek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 06 gru 2012, 22:01

Robiąc logi dynamiczne trzeba trzymać pedał gazu wciśnięty do oporu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 gru 2012, 22:49

bylek pisze:Proszę o analizę logów passata b5 kolegi.
Z tego galimatiasu logów mniej lub bardziej potrzebnych :-P widać że dynamiczne przestawianie kąta wtrysku praktycznie leży ,nie ma opcji żeby z tym jechał normalnie ...Poza tym widać że momentami przeładowuje i to na tyle , że może łapać awaryjny 8-) No i logi robimy cisnąc praktycznie do deski ;-) jak wspomniał kolega wyżej ...przy takim muskaniu gazu nie koniecznie wszystko będzie widać :-P

bylek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 02 lis 2010, 09:43

Post autor: bylek » 07 gru 2012, 19:05

Dzięki Panowie
Faktycznie, niedawno była robiona pompa (uszczelniana byłą) więc mogli coś podmienić, dziubnąć i teraz są problemy. Pytanie tylko co odpowiada za przestawianie kąta? Jakiś zaworek w pompie z tego co pamiętam, i nie wiem co jeszcze, na co zwrócić uwagę? Co przetestować?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 gru 2012, 19:30

N108, na dole pompy. Zobacz czy nie masz błędu od tego zaworka, może kabelek nie stykać. Jak nie to to albo sitko brudne albo uszczelki uszkodzili przy montażu.
No chyba, ze od początku miałeś niesprawny N108.

bylek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 02 lis 2010, 09:43

Post autor: bylek » 08 gru 2012, 18:20

Dziękuję, dam znać co wyszło :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl