Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V] Pompa paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
PAKIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 07 lut 2012, 10:18
Lokalizacja: Białystok

[B4 2.0 16V] Pompa paliwa

Post autor: PAKIN » 07 gru 2012, 14:32

Witam mam pytanie odnoszace sie do pompy paliwa. Otóz przestaje mi ona dzialac, wczesniej byla to wina przewodow ale te juz wymienilem (konkretnie chodzilo o wtyczke) i bylo ok przez doslownie 3 dni. teraz przestala mi w ogole dzialac, to znaczy raz dziala raz nie, czasem zadziala jak porusze wtyczka ale to wszystko, dzisiaj z rana bylo wszystko ok, z pierwszego mi odpalil a przyszlo sie jechac do pracy i zong, do pracy nie pojechalem. czy to pompa paliwa mi sie wykonczyla czy to moze byc wina dalej elektryki?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2012, 13:22 przez PAKIN, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 gru 2012, 08:24

Może skończyły się w niej szczotki i dobrze nie przylegają tak było u mnie lub nadal masz coś z tą wtyczką że nie łączy.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 gru 2012, 10:52

Według mnie przekaźnik od pompu 208 szary.
Mnie on zwarł się i pompa pracowała cały czas u ciebie prawdopodobnie mogło pójść w odwrotną stronę i stycznik raz łączy raz nie.

Awatar użytkownika
Maverick147
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Maverick147 » 10 gru 2012, 18:46

rafalaudi1 pisze:Według mnie przekaźnik od pompu 208 szary.
Mnie on zwarł się i pompa pracowała cały czas u ciebie prawdopodobnie mogło pójść w odwrotną stronę i stycznik raz łączy raz nie.
To trzeba zobaczyć jak zachowuje się przekaźnik, albo przy włączaniu zapłonu, sprawdzić czy charakterystycznie strzela, da się to wyczuć pod palcem jak go przyłożysz do przekaźnika, lub ściągnąć obudowę z niego i popatrzeć jak się zachowuje.

U mnie ten przekaźnik raz chodził, raz nie, po prostu był już na wykończeniu, aż w końcu padł i wtedy w ogóle nie szło odpalić.

Druga opcja zawieszenie się szczotek, pompa się po prostu może kończyć i to są już pierwsze objawy że raz zaskoczy a raz nie, wiem coś o tym, bo już 2 razy ją wymieniałem- Raz odpalanie na oparach zrobiło robotę i pompa umarła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl