[80 B3 JN] Powoli do przodu
Mały update zdjęciowy, przy okazji świątecznego mycia i sprzątania.
Ramki halogenów poszły jednak w czarny mat. Do systemu audio dołączył kondensator 1F bo zaczynały się dziwne sytuacje jak falowanie obrotów w rytm muzyki czy przygasające światła.
Zderzaki nie wyglądają już najlepiej, może ktoś polecić coś co przywróci im pierwotny blask?:)
Ramki halogenów poszły jednak w czarny mat. Do systemu audio dołączył kondensator 1F bo zaczynały się dziwne sytuacje jak falowanie obrotów w rytm muzyki czy przygasające światła.
Zderzaki nie wyglądają już najlepiej, może ktoś polecić coś co przywróci im pierwotny blask?:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Plak do plastików zewnętrznych polecam, na początku jak popryskasz będą trochę tłuste ale potem już będzie ok a zderzaki będą czarne. Używam tego do listew i blendy, po kilku deszczach nadal się trzyma.
Super auto się prezentuje, z lampami przód i tył dobry ruch, niby nic wielkiego a cieszy oko, felga też tu świetnie leży. Teraz ją troszku w dół i już wgl będzie malina <ok>
Super auto się prezentuje, z lampami przód i tył dobry ruch, niby nic wielkiego a cieszy oko, felga też tu świetnie leży. Teraz ją troszku w dół i już wgl będzie malina <ok>
Długo nic sie nie działo, jednak wraz ze startem wakacji zabrałem sie troszkę za mojego starocia.
Udało się odratować liczniki przebiegu. Pomocny okazał się tutaj aparat cyfrowy z którego przeszczepiłem tryb. Nie jest on co prawda idealny jednak od 500 km wszystko jest OK i co najwazniejsze zero przekłamań :mrgreen:
Upolowałem sobie dziś wyświetlacz temperatury zewnętrznej, więc pewnie jutro zabiore sie za instalację :mrgreen:
W najlepszej kondycji to on moze nie jest, ale jakaoś go będe ratował :mrgreen:
Kończe powoli kanape garażową z tylnego fotela wiec pewnie w najblizszym czasię się pochwalę <ok>
Udało się odratować liczniki przebiegu. Pomocny okazał się tutaj aparat cyfrowy z którego przeszczepiłem tryb. Nie jest on co prawda idealny jednak od 500 km wszystko jest OK i co najwazniejsze zero przekłamań :mrgreen:
Upolowałem sobie dziś wyświetlacz temperatury zewnętrznej, więc pewnie jutro zabiore sie za instalację :mrgreen:
W najlepszej kondycji to on moze nie jest, ale jakaoś go będe ratował :mrgreen:
Kończe powoli kanape garażową z tylnego fotela wiec pewnie w najblizszym czasię się pochwalę <ok>
Jest ktoś w stanie roszyfrować mi wydruk?
Kilka dni temu wymieniłem wszystkie elementy gumowo stalowe w zawieszeniu mojej B3, włącznie z tulejami sanek i silentblockami tylnej belki.
Dziś rano odprowadziłem samochód na stację diagnostyczną w celu ustawienia geometrii zawieszenia. Co ciekawe panowie uprzedzili mnie na dzień dobry ze w tym samochodzie ustawianie będzie trwało około 3 godzin i tyle też to im zajeło... Nie mam pojecia czemu, sam robiłem cały zawias specjalnie popuszczałem i smarowałem śruby rzymskie sworznie itp.
Wyniki pomiaru niewiele mi mówią choć pochylenie kół przodu chyba nie jest prawidłowe. Samochód nie prowadzi sie jak powinien cięzko to określić, jakby pływa po drodze i jest niestabilny, mogę chyba powiedzieć ze lepiej było przed wymianą zawieszenia.
Jescze jedna ciekawostka w wydruku rok produkcji auta to 1996 czyli B4 i nawet nie sedan bo te przecież były produkowane do 1994 a mój to B3 z '88.
Kilka dni temu wymieniłem wszystkie elementy gumowo stalowe w zawieszeniu mojej B3, włącznie z tulejami sanek i silentblockami tylnej belki.
Dziś rano odprowadziłem samochód na stację diagnostyczną w celu ustawienia geometrii zawieszenia. Co ciekawe panowie uprzedzili mnie na dzień dobry ze w tym samochodzie ustawianie będzie trwało około 3 godzin i tyle też to im zajeło... Nie mam pojecia czemu, sam robiłem cały zawias specjalnie popuszczałem i smarowałem śruby rzymskie sworznie itp.
Wyniki pomiaru niewiele mi mówią choć pochylenie kół przodu chyba nie jest prawidłowe. Samochód nie prowadzi sie jak powinien cięzko to określić, jakby pływa po drodze i jest niestabilny, mogę chyba powiedzieć ze lepiej było przed wymianą zawieszenia.
Jescze jedna ciekawostka w wydruku rok produkcji auta to 1996 czyli B4 i nawet nie sedan bo te przecież były produkowane do 1994 a mój to B3 z '88.
Ja CI kolego nie pomogę co do wydruku.
Ostatnio w swojej robiłem zawias przód (nowe sworznie, tulejki, amorki, sprężyny mts) wszystko rozruszane i pojechałem na mpk. Tam mi w 15 minut ustawili zbieżność za 30zł. No chyba że chcesz wydruk to płaci się wtedy 50zł. I jestem zadowolony
mam propozycję.
Zróbmy jakiegoś spota w sączu audi
Swoją drogą widziałem pare razy Twoją b3 i ładnie się prezentują tylne lampki i wogóle całokształt
Ostatnio w swojej robiłem zawias przód (nowe sworznie, tulejki, amorki, sprężyny mts) wszystko rozruszane i pojechałem na mpk. Tam mi w 15 minut ustawili zbieżność za 30zł. No chyba że chcesz wydruk to płaci się wtedy 50zł. I jestem zadowolony
mam propozycję.
Zróbmy jakiegoś spota w sączu audi
Swoją drogą widziałem pare razy Twoją b3 i ładnie się prezentują tylne lampki i wogóle całokształt
Tu nie tyle o wydruk chodzi bo to jest w sumie tylko informacja dla mnie jak robote zrobili. Tyle że mi niewiele te suche parametry mówią, wiem że auto nie prowadzi się tak jak powinno.
Co do spota to była taka propozycja na forum ale coś nie specjalnie wypaliło.
Ale można by jescze raz zaszczepic pomysł.
Pewnie gdzieś w okolicach Zamenhofa mnie widziałeś?
Co do spota to była taka propozycja na forum ale coś nie specjalnie wypaliło.
Ale można by jescze raz zaszczepic pomysł.
Pewnie gdzieś w okolicach Zamenhofa mnie widziałeś?