[Audi 80 B3 1.8s PM] czy można zamontowac Quattro ?
[Audi 80 B3 1.8s PM] czy można zamontowac Quattro ?
ciekawi mnie czy mozna zamontowac napęd quattro do auta które go nie posiada a konkretnie czy jest miejsce na wszystko zeby zamontowac sanki zawieszenia tylnego itd ? szukalem ale nie znalazłem takiego tematu wiec pytam moze ktos tak zrobił ?
tu jest piękne QUATRO :lol: http://otomoto.pl/audi-80-quatro-gaz-ok ... 09450.html z dwóch napewno sklepiesz jeden
a ogólnie to tak jak napisałem wyżej NIE!
bo jest to nie opłacalne
a ogólnie to tak jak napisałem wyżej NIE!
bo jest to nie opłacalne
ziemor pisze:Wczoraj słyszałem rozmowę że da się bez problemu wpakować Q w B3 jest to ponoć bardzo proste że niby nic nie trzeba ciąć
W B4 jest ponoć więcej rzeźby
To tylko podsłyszana rozmowa wiec nie traktować mojego posta jako wyroczni
Fachowcy wypowiedzcie się !!!
Ziemior
Zbadałem ten temat bardzo dokładnie.....
Budy w b3 i w b3 quattro są inne , zeby cokolwiek zrobić trzeba ciąc i spawac...
Tam nawet bak jest inny... wydech nie ma miejsca i jest zamontowany w poprzek..
A najgorsze to upakowanie wału i mostu.... POPROSTU:
musiał byś rozebrac całe auto i od nowa zrobić podłoge..... :mrgreen:
Najlepszym wyjsciem z sytuacjii jest podłoga z b3 quattro, wiec bezsens.
Podziwiam ludzi którzy podejmują się takich wyzwan: nie brakuje takich...
Są zdjecia nawet Cabrio quattro...
Niby da się zrobić ale ze wzgledów finansowych nierealne...
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie prawda, masz miejsce na Wał, takie samo jak w Q.SzymekB pisze:A najgorsze to upakowanie wału i mostu.... POPROSTU:
Za to tył podłogi jest całkiem inny, nie ma miejsca na BAK, co za tym idzie sanki, dyfer, czyli całe tylne zawieszenie Quattro. Ogolnie nie jest lekko, ale nikt nie mówi że się nie da, bo się da, kwestia kasy i zaparcia, trzeba kupic ze 3 budy i sobie wycinac i spawac, lub położyc warsztatowi 15tyś i też zrobią.
Ziemor, jest całkiem odwrotnie niż piszesz.
powiedzcie mi jedno po co przerabiac bak skoro i ijtak jest za plecami pasażera z tyłu 2 miejsce na most itd jest wydech przerobic w kwesti quattro to zaden problem z tego co widzilem i kolegi wjechalismy na kanał i układ podłogi jest identyczny nawet sa miejsca na przykrecenie sanek itd w b4 nie jest to mozliwe na mój rozum z tego co widzialem bo tm jest całkiem inaczej a ja mam b3...
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
stawiik, Nie masz racji, nie masz pojęcia o czym piszesz, nic się nie zgadza co mówisz, w B3 jest o wiele trudniej to zrobić. Po co bak zmieniać? Nie zmienisz baku, nie włożysz sanek, nie przykrecisz dyfra, ani wału, ani skrzyni, czyli nie zrobisz nic, ani kolumn ani wachaczy. Wydech? buhehe wydech to akurat taki sam "problem" jak wymiana żarówki.
W B4 jest natomiast o wiele latwiej i tylna podłoga jest taka sama jak w Q, a w B3 sa różne.
W B4 jest natomiast o wiele latwiej i tylna podłoga jest taka sama jak w Q, a w B3 sa różne.